wtorek, 27 listopada 2018

Pastelowe kolory - NailsCompany

                                                                                       Hej kochani! <3
Jak tam u was przygotowania do świąt i szukanie mikołajkowych prezentów? Mamy nadzieję, że wszystko idzie zgodnie z waszymi planami i macie przyszykowane upominki dla bliskich. My prawie codziennie zostajemy obdarowywane różnymi paczkami od firm i jest to dla nas najlepszy prezent pod choinkę! Widok pani listonosz, kuriera czy pełnej skrzynki na listy jest dla nas jak marzenie. W dzisiejszym wpisie pokażemy Wam czym obdarowała nas firma NailsCompany, którą mamy możliwość sprawdzić po raz pierwszy. Dostałyśmy od nich wielką paczkę, w której znalazły się trzy wybrane przez nas lakiery hybrydowe, matujący top, baza budująca, katalog, odświeżacz do auta oraz piękne próbki balsamów! Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdziły się te cuda, to serdecznie zapraszamy do recenzji.



1. Lakiery hybrydowe 
Na sam początek pod lupę weźmiemy sobie trzy różne lakiery hybrydowe o pastelowych odcieniach. Szczere mówiąc zamawiałyśmy je z myślą o wakacjach i letnim klimacie, jednak tej zimy na pewno się nie zmarnują. Już po pierwszych dniach od otrzymania paczki gościły one na naszych pazurkach, a my byłyśmy pozytywnie zaskoczone. Kolory, które sobie zamówiłyśmy to m.in Aqua, Sunny Morning oraz Spring Violet. Są to bardzo jasne kolory, jednak nie ma to żadnego wpływu na ich pigment i krycie. Wystarczą dwie warstwy i efekt jest naprawdę wspaniały. Jak możecie zobaczyć poniżej palety kolorów znajdują się w katalogu Autumn/Winter 2018/2019, jednak nie odwzorowują one dokładnie prawdziwego koloru. W rzeczywistości kolory są bardziej nasycone. Konsystencja lakierów jest taka jaka powinna być, a zapach nie drażni nas tak jak to było w innych przypadkach. Ogółem mówiąc te 6ml produkty wprowadziły nas w zachwyt i jesteśmy pewne, że na tych trzech odcieniach nie skończy się nasza przygoda z tą firmą! Patrząc na palety kolorów mamy już kilka kolejnych ulubieńców, których nie może zabraknąć  w naszej kolekcji. 
2. Soft Touch
Drugim produktem jest całkowita nowość, której nigdy nie miałyśmy okazji testować. Mianowicie mowa tutaj o matującym topie do paznokci hybrydowych. Od pewnego czasu szukałyśmy czegoś podobnego w przystępnej cenie, ale zawsze bałyśmy się, że będziemy żałować tego wyboru. W tym przypadku absolutnie nie żałujemy swojej decyzji, a nawet jesteśmy zadowolone. Top na paznokciach prezentuje się bardzo elegancko i nadaje super efekt! Sama aplikacja jest rzeczą przyjemną. W lampie utwardza się  40/60s zależy od mocy lampy. Ogółem mówiąc produkt taki jakiego od dawna szukałyśmy w pięknym, eleganckim 6ml opakowaniu. 
3. Base Repair 
I kolejna nowością, którą udało nam się zdobyć jest budująca baza w kolorze Milky pink. Jest to produkt z którego jesteśmy najbardziej zadowolone, ponieważ jeszcze nigdy nasze przedłużanie paznokci nie było tak szybkie i banalne. Zazwyczaj trudziłyśmy się z żelami i tipsami, a tu taka miła niespodzianka! Sam kolorek jest prześliczny. Baza długo trzyma się na paznokciach, jednak przez naszą nieuwagę kilka paznokci w szybkim czasie odpadło, co nie jest winą kosmetyku. Konsystencja gęsta, co pozwala zrobić idealną krzywą C. Buteleczka wygląda bardzo luksusowo i cudownie prezentuję się wśród naszych innych kosmetyków. Oprócz bazy dostałyśmy również próbki balsamów oraz odświeżacz do auta. Jeszcze ich nie używałyśmy, ale sam wygląd robi swoje. Zobaczcie sami!

58 komentarzy:

  1. Kolorki są prześliczne!
    Kocham pastelowe odcienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie miałam styczności z tą marką, ale bardzo chciałabym wypróbować ich top! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka baza by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolorki, można zaszaleć. Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię lakiery tej marki. Ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki wybralas.lubie te lakiery ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki z tej firmy mam jednak z bazą i topem nie miałam styczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tej firmy, teraz mnie zaciekawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Noo, paznokcie to wymagają dobrej oprawy! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. These colours are so fresh and beautiful
    www.stylebasket.in
    Instagram :-Stylebasket24

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj, brakuje mi jakichkolwiek zdjęć na wzornikach, bo nie mogę się zasugerować kolorem z czasopisma..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem bardzo tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa jak te kolory wychodzą na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  15. super nabytki, czekam na zdjęcia z pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokażcie koniecznie efekty na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta baza byłaby dla mnie idealna :) Do jej nakładania rozumiem, ze konieczna jest lampa? Kolory extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki wyglądają pięknie! Baza bardzo mnie zainteresowała ;) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię lakiery hybrydowe tej firmy. Zawsze bardzo długo utrzymują się na paznokciu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolorki wybrałaś. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. znam ich lakiery i bardzo lubię, szkoda że nie pokazałaś jak wyglądają na "żywo"

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietna baza i piekne kolory lakierow, ja nadal jestem wierna tradycyjnym lakierom ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie miałam tych lakierów hybrydowych :) Na pewno ładnie się prezentują na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam styczności z lakierami tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wodze, że lakiery mają piękne kolory takie jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam okazję poznać tą markę i kilka ich kolorów lakierów i są naprawdę bardzo dobre super kryją i nie odpryskują.

    OdpowiedzUsuń