wtorek, 6 listopada 2018

Mikołajkowe rozdanie - aż 64 rzeczy do wygrania!


                                                                                        Hej kochani! <3
Z okazji powoli zbliżających się mikołajek postanowiłyśmy zorganizować dla Was rozdanie z super nagrodami dla każdego. Konkurs będzie odbywał się nie tylko na blogu, ale i na naszym blogowym instagramie, na którego serdecznie zapraszamy: agssymi_blog. Będzie do wygrania główna nagroda oraz nagroda pocieszenia złożona z kosmetyków, biżuterii i nie tylko! Zainteresowane osoby prosimy o przeczytanie regulaminu, który znajduję się poniżej.



REGULAMIN:
-Rozdanie trwa od dzisiaj (06.11.18r.) do mikołajek, czyli 06.12.18r. 
-Wyniki zostaną ogłoszone na blogu oraz na instagramie 7 dni po zakończeniu konkursu,
-By wziąć udział w konkursie należy obowiązkowo:
a.) Zaobserwować bloga agssymi.blogspot.com
b.) Zaobserwować instagrama: agssymi_blog oraz nasze prywatne konta: aga_em67 i sysia6969
c.) Jeśli bierzecie udział w konkursie na instagramie, to w komentarzach pod zdjęciem konkursowym należy oznaczyć minimum 3 osoby
-Dla zwiększenia szans wygrania nagród należy nieobowiązkowo:
a.) Być aktywnym na blogu oraz instagramach (komentarze, serduszka)
b.) Polubić naszego Fanpage: Agssymi
-By wziąć udział w konkursie należy napisać zgłoszenie w komentarzu:

Zaobserwowałam bloga o adresie: agssymi.blogspot.com TAK/NIE
Zaobserwowałam wszystkie trzy konta na instagramie TAK/NIE
Byłam aktywna na blogu lub/i instagramie TAK/NIE
Polubiłam Fanpage: agsssymi TAK/NIE
Podaj e-mail lub/i facebook;a dla kontaktu w razie wygranej

- Rozdanie odbywa się tylko na terenie Polski
-Koszty przesyłki ponosimy my
-Nie przyjmujemy zwrotów
-Nie wymieniamy prezentu na nagrodę pieniężną




Nagroda główna:

-Opaska al'a uszy kota,
-Opaska na oczy Panda,
-Skarpetki z Emoji,
-Świeczki o zapachu cynamonowym x3,
-Pomada do brwi,
-Karteczki przylepne w kształcie jajka,
-Choker,
-Lakier do paznokci firmy Bell,
-Pomadka do ust firmy Bell,
-Błyszczyk do ust firmy Bell,
-Bronzer firmy Bell,
-Pomadka ochronna w kształcie truskawki,
-Gumka do mazania w kształcie marchewki,
-Koraliki do DIY,
-Beauty blender x2,
-Top do paznokci hybrydowych firmy BornPrettyStore,
-Spinacze x5
-Naszywka w kształcie gwiazdki,
-Cztery komplety naklejek na paznokcie,
-Magnes z napisem: ,,Szczęście",
-Próbki perfum firm: Glantier, Vabun, Algelove,
-Próbka balsamu firmy Resibo,
Razem 35 rzeczy. 


Nagroda pocieszenia:
-Bandamka,
-Portfel,
-Beauty blender,
-Chocker,
-Naszyjnik z wróżką,
-Trzy świeczki o różnych zapachach,
-Lakier do paznokci firmy Catrice,
-Baza do paznokci firmy BornPrettyStore,
-Spinacze x5,
-Róż do policzków,
-Błyszczyk do ust firmy Bell,
-Pomadka do ust firmy Bell,
-Konturówka do ust,
-Tusz do rzęs,
-Korektor firmy BornPrettyStore,
-Magnes z napisem: ,,Przyjaciel",
-Cztery komplety naklejek na paznokcie,
-Próbki perfum firm: Glantier, Vabun, Angelove,
Razem 29 rzeczy.

39 komentarzy:

  1. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy konkurs, aczkolwiek nie wezmę udziału. :) Powodzenia uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dla wszystkich biorących udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaobserwowałam bloga o adresie: agssymi.blogspot.com TAK
    Zaobserwowałam wszystkie trzy konta na instagramie TAK
    Byłam aktywna na blogu lub/i instagramie TAK
    Polubiłam Fanpage: agsssymi NIE
    Podaj e-mail lub/i facebook;a dla kontaktu w razie wygranej : derus27@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe nagrody, może wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe nagrody. Z chęcią wzięłabym udział ale no jakoś nie mam weny..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super nagrody. Życzę wszystkim powodzenia i trzymam kciuki. Pozdrawiam, pisanepedzlem.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że jest konkurs:) Wszystkim biorącym udział życzę powodzenia:)
    Pozdrawiam
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę Wam powiedzieć, ze zaszalałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, cóż za bogate rozdanie! <3
    Na pewno spróbuje swoich sił i wezmę udział.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Olbrzymie! Zycze wszystkim powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaobserwowałam bloga o adresie: agssymi.blogspot.com TAK
    Zaobserwowałam wszystkie trzy konta na instagramie TAK
    Byłam aktywna na blogu lub/i instagramie ; wszystko przede mną :D
    Polubiłam Fanpage: agsssymi NIE
    Podaj e-mail; annilevee@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. życzę powodzenia wszystkim biorącym udział!

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponujące nagrody. Powodzenia dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem bogata wygrana. Ja nie mam szczęścia do konkursów i rozdań także nie biorę udziału w takich rozdaniach! Powodzenia wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaobserwowałam bloga o adresie: agssymi.blogspot.com TAK
    Zaobserwowałam wszystkie trzy konta na instagramie TAK
    Byłam aktywna na blogu lub/i instagramie TAK
    Polubiłam Fanpage: agsssymi TAK
    Podaj e-mail lub/i facebook;a dla kontaktu w razie wygranej: ola2000r@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny konkurs wzięłam udział mam nadzieję że chociaż raz wygram jakiekolwiek konkurs

    OdpowiedzUsuń
  18. Bloga, Fb, ig bloga obserwuję jednak nie biorę udziału daje szanse innym :)

    OdpowiedzUsuń