piątek, 9 listopada 2018

BornPrettyStore - Hybrydowe szaleństwo!



Hej kochani! <3 
Dzisiejszą recenzję poświęcimy w 100% firmie BornPrettyStore oraz jej produktom. Jak wiecie lub nie wiecie jakiś czas temu pisałyśmy już o tej kosmetycznej marce. Opisywałyśmy korektor, bazę do paznokci oraz cień do powiek w ''słoiczku''. Wszystkie te produkty wzbudziły w nas mieszane uczucia, jednak dałyśmy im drugą szansę i zdecydowałyśmy się na kolejne zakupy w tym internetowym sklepie. Tym razem zamówiłyśmy aż 4 różne produkty do paznokci hybrydowych. Wszystkie nie licząc jednego z nich zostały przez nas dokładnie przetestowane, dlatego też poniżej przedstawimy Wam naszą opinie i przekonamy się czy firma BornPrettyStore skorzystała z drugiej szansy :) 


Zacznijmy sobie od tego, że każdy z produktów BornPrettyStore ma piękne, przykuwające uwagę opakowanie, które mówi samo za siebie. W tym przypadku również tak jest! Opakowania lakierów wyglądają elegancko i nie są przesadzone, a dodatki koloru złotego robią tutaj świetną robotę. Baza, tak samo jak Top mieszczą się w bardzo podobnych do siebie pojemniczkach. Konsystencje obu produktów niczym się od siebie nie różnią. Tak samo jest w przypadku zapachów - charakterystyczny dla preparatów do wykonywania paznokci hybrydowych. Niestety z efektem nie jest już tak podobnie i kolorowo. Co możemy powiedzieć o bazie? Po trzykrotnym jej przetestowaniu stwierdzamy, że działa ona tak jak powinna. Lakier utrzymuje się dłużej na paznokciu i nie mamy się o co martwić. W lampie 50W zasycha troszkę dłużej niż inne nasze bazy, bo około 60s. Ogólnie mówiąc jest dobra i możemy polecić dla osób o niewielkich wymaganiach. Drugim produktem jest Top, który po pierwszym teście wskoczył na podium testowanych przez nas topów, jednak po kilku dniach stanowczo zmieniłyśmy zdanie. Top sam z siebie zaczął się oddzierać pozostawiając paznokcie w stanie krytycznym! :( Co tu więcej pisać. Po prostu u nas się nie sprawdził.

2. Lakier hybrydowy  - Another Day
Następnym produktem, który chcemy Wam przedstawić jest lakier do paznokci hybrydowych w kolorze pudrowego różu. Miałyśmy bardzo dużo prób dopóki nie znalazłyśmy tego idealnego odcienia, a ten okazał się strzałem w dziesiątkę. Zawsze kupując lakiery o tej barwie zawodziłyśmy się, ponieważ były albo za jasne lub za ciemne, albo miały bardzo słabe krycie. Nawet lakier od Milaqa nie dał rady. Jednak to tylko kolor. Trwałości, krycia i innych bardzo ważnych, i podstawowych aspektów nie udało nam się stwierdzić, ponieważ miałyśmy za mało czasu na przeprowadzenie testu. Ogółem mówiąc sam kolor strasznie nas kusi i na pewno na social mediach damy Wam znać jak się sprawdził i pochwalimy się efektami. Sam zapach lakieru może trochę odtrącać, ale my jesteśmy do takiego przyzwyczajone. :)



Ostatnim produktem, który chcemy Wam przedstawić jest tradycyjny, najnormalniejszy lakier do paznokci. Miał on być hybrydowy, jednak przez naszą nieuwagę zamówiłyśmy ten. Trochę szkoda, bo kolorek ma śliczny, no ale trudno. Pomimo to postanowiłyśmy pomalować nim paznokcie i efekt nie był wcale taki zły. Sam lakier utrzymuje się na paznokciach przez bardzo przyzwoity czas. Aplikacja jest bezproblemowa i wręcz przyjemna. Kolor nasz ulubiony, czyli odcień fuksji. Pojemność taka sama jak w poprzednich produktach, czyli około 6/7ml. Zapach przypominający zmywacz do paznokci. To chyba na tyle co możemy o nim powiedzieć :) Ogólnie jest całkiem, całkiem! 





43 komentarze:

  1. Uwielbiam hybryda i ta ilość kolorów niestety przeszłam na tytan bo jest trwalsze zwg na moją miękka płytkę paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki😍 Hybrydowy najlepszy😋

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czytać posty o kosmetykach. Wiem, że to dziwne, ale to dlatego, że ja jestem dziwny. ;)
    Bardzo spodobały mi się kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mamy ładne kolorki:) Podoba mi się ten pudrowy róż:)
    Pozdrawiam Cieplutko z Niemiec:)
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię poznawać nowe marki z hybrydkami tej jeszcze nie używałam ale podobają mi się kolorki ciekawe jak było by z trwałością na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie zamieściłyście pomalowanych pazurków. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowania rzeczywiście przyciągają uwagę, ale zgadzam się z przedmówczynią szkoda, że nie ma zdjęć pomalowanych paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że się pomyliłyście bo świetnie byłoby mieć taką hybrydę przez 2-3 tygodnie *.*
    Ten drugi kolor też bardzo ładny :D
    Zapraszam na --> Mój Blog
    oraz --> Fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju jak dawno nie używałam tradycyjnych lakierów! Ale fuksja to również mój kolor <3 A firmy nie znam kompletnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jak ja dawno nie używałam zwykłych lakierów. Robie sobie hybrydy, jednak to tylko na święta, bo nie moge do szkoły 😐

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kolory mają te lakiery. Pudrowy róż jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten lakier Another Day mogłabym nosić na swoich pazurkach, jest piękny taki cukierkowy ♥
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie ma pokazane jak na pazurkach wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tej marki lakierów do paznokci ;) Kolory śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne, eleganckie buteleczki mają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tą firmą nie miałam jeszcze styczności, ale jeśli chodzi o lakiery hybrydowe to z chęcią bym je wypróbowała, bo zapowiadają się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolorki, mam nadzieje, że pokażecie jak wyglądają na paznokciu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię rzeczy z BornPretty, super kolor ma ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolorek tej hybrydy! Ja raczej mam swoje ulubione marki więc na te się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj nie znam jeszcze tych hybryd. Ładne mają kolorki

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie muszę je przetestować, bo o firmie jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń