czwartek, 18 października 2018

Equilibra - Odkryłyśmy idealny płyn micelarny

                                                                                       Hej kochani! <3
Przedstawiamy Wam dzisiaj trzy produkty marki Equilibra.pl. Musimy przyznać, że kosmetyki na tej stronie nie szczególnie przykuły naszą uwagę i nie zachęcały nas do siebie. Opakowania nie wyglądały tak atrakcyjnie jak na innych stronach i to pewnie był główny powód. Po ich dłuższych testach odwołujemy wszystkie początkowe zarzuty i przyznajemy, że za pochodnie oceniłyśmy tę markę. Opinie o każdym z nich możecie zobaczyć poniżej, więc nie będziemy tutaj we wstępie się zbędnie rozpisywać. Kosmetyki były u nas już po dwóch dniach od wykonania zamówienia, więc jak najbardziej możemy pochwalić tutaj dostawcę. Przyszły starannie zapakowane, a cała paczka pachniała różnorodnymi zapachami! Jeśli jesteście ciekawi nowo odkrytej przez nas firmy kosmetycznej, to zapraszamy serdecznie do czytania! :)



1. Odżywczy peeling cukrowy do ciała 550g

Jako pierwszy pod lupę pójdzie peeling cukrowy do ciała, który u nas spełnił się FENOMENALNIE! Testowałyśmy już naprawdę wiele balsamów, peelingów, scrub'ów a ten zdecydowanie należy do tych najlepszych. Pierwszym jego plusem jest pojemność wynosząca aż 550g, więc dość sporo. Przy tym produkt ten jest wydajny, co również jest jego atutem. Samo opakowanie wykonano w kolorach różu oraz bieli, a na etykiecie znajdującej się na zakrętce możemy po polsku dowiedzieć się czegokolwiek o produkcie. Producent obiecuje nam złuszczenie, odżywienie skóry, zlikwidowanie martwego naskórka oraz to co najważniejsze - zapobieganie nadmiarnemu zostawaniu wody w organizmie, czyli  pomaga przy zwalczaniu cellulitu. Jaki my zauważyłyśmy efekty? Oczywiście pierwszym z nich na pewno jest miękka i bardzo przyjemnie pachnąca skóra. Po wysmarowaniu się, a następnie spłukaniu tego produktu czujemy się jak po dobrym masażu. Kolejnym efektem, który zauważyłyśmy jest odżywienie. Mamy nadzieję, że po dłuższej kuracji tym wyrobem stworzonym na olejku zauważymy również znikanie cellulitu, bo o to chodzi nam najbardziej :) Ogółem mówiąc możemy polecić ten produkt każdej kobiecie!

2. Maska intensywnie odżywiająca z masłem Shea 200ml

Następny produkt na który się skusiłyśmy musiał obowiązkowo służyć do pielęgnacji włosów. Przyznajemy, że to jedyna regularna pielęgnacja, którą wykonujemy. Obecnie testujemy kilka odżywek oraz spray;ów do włosów, które niebawem ukażą się na blogu. Na razie przyjrzyjmy się bliżej tej masce, która samym zapachem powaliła nas na kolana! Jeśli ktoś kiedykolwiek posiadał produkt z dużą ilością masła Shea, to chyba może nam przyznać rację, że zapach sam mówi za siebie. Ta maska znacznie różni się wielkością od poprzedniego produktu, jednak nam to nie przeszkadza, ponieważ jest równie wydajna i starcza nam na długo. Jak do tej pory używałyśmy ją po 5 razy, a ubyło może z 1/5 całości. W tym przypadku producent również obiecuje nam wiele rzeczy, które również okazały się prawdziwe! Po stosowaniu tej maski możemy zaobserwować wyraźną poprawę w rozczesywaniu włosów oraz ich nawilżeniu. Dodatkowo po zmyciu uzyskujemy efekt gładkich i wygładzonych włosów, co kochamy w tego typu produktach. Również jest to produkt godny polecenia!

3. Arganowy płyn micelarny 200ml

Ostatni produkt strasznie nas kusił i bez zastanowienia wylądował w naszym koszyku. Mało kiedy zdarza nam się testować płyny do demakijażu, dlatego też pomyślałyśmy: ,,Czemu nie?,, i tak właśnie znalazł się on u nas. Czy żałujemy swojej decyzji? Oczywiście, ze nie. Kosmetyk ten wykonany jest na bazie olejku arganowego przez co zmywanie makijażu nie jest już takie straszne, a nawet przyjemne! Bez problemu usuwa nawet najtrwalsze tusze do rzęs nie pozostawiając nic na naszej buzi. W dodatku po takich działaniach nasza twarz jest odświeżona, delikatna i gładziutka. Żaden płyn micelarny jaki do tej pory stosowałyśmy nie dawał takich efektów jak ten. Aplikacja również nie sprawia żadnych problemów. Za pomocą pompki w łatwy sposób nanosimy produkt na wacik. Jedynym jego minusem jest to, że szybko się kończy, ale to chyba zasługa czterech kobiet w naszym domu :D Jak najbardziej możemy polecić dla osób, które chcą skończyć z nieprzyjemnym zmywaniem makijażu :)

45 komentarzy:

  1. Peeling cukrowy uwielbiam, i opakowania mi sie podobają. Lubie kosmetyki w sloiczkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie peeling z chęcią bym sobie zrobiła, a skoro polecacie to kusi by go wypróbowac;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie długo szukałam płynu micelarnego! Muszę spróbować Wasz hit! Dzięki :)

    Whitegreyandpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna marka :) miałam okazję testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No skoro idealny, to pozostaje mi pogratulować wspaniałego odkrycia. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wypróbowałabym peeling cukrowy, bo takie właśnie uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. firmy nie znam wiec fajnie ze wam podpasowały te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego produktu, jednak może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nie miałam okazji testować tych produktów.Chyba zacznę kupować tej marki kosmetyki i wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten płyn micelarny mnie zaciekawił. Ogólnie lubię produkty w tak dużych opakowaniach, sama nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super produkty! Bardzo ciekawe sa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Peeling cukrowy moje marzenie! Biorę w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, bardzo lubię produkty marki Equilibra :) używałam już kilku i chyba żaden mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten peeling raczej nie jest w moim guście ale płyn jest ciekawy :) Nie miałam jeszcze produktów z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kilka produktów tej marki miałam i mile je wspominam, więc muszę rozejrzeć się za którymś z opisanych przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam pojęcia że mają takie produkty w ofercie. szampon z aloesem był bardzo przyjemny więc i może to wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam wcześniej tych produktów ale z chęcią wypróbowałabym ten peeling :)
    Zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja szukam swojego idealnego micela :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh nasze poszukiwania też sporo trwały, ale udało sie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie kończę drugą buteleczkę płynu micelarnego. Jestem z niego mega zadowolona :) W ogóle kosmetyków equilibra mam sporą ilość, szczególnie linia aloesowa przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze nie mamy nic z linii aloesowej, ale na pewno na coś się skusimy :)

      Usuń