piątek, 21 czerwca 2019

Equilibra i Beauty Formulars

Hej kochani! <3 
Dawno nie było tutaj recenzji, więc skusiłyśmy się na jej dodanie. W dzisiejszym wpisie napiszemy o dwóch markach kosmetycznych, jakimi są: Equilibra oraz Beauty Formulars. Dostałyśmy od ich producentów po dwa produkty, które za momencik zrecenzujemy.

Na pierwszy ogień pójdzie już dobrze nam znana firma Equilibra, która jeszcze nigdy nas nie zawiodła. Tak samo jest i w tym przypadku! Pierwszą rzeczą jest szampon oczyszczający z aktywnym węglem i aloesem o pojemności 250ml. U nas sprawdza się on przyzwoicie. Wiadomo, że zadaniem szamponu jest jedynie umycie głowy, więc nie oczekiwałyśmy jakiś szczególnych efektów. Włosy po użyciu tego produktu stają się gładkie i świeże, tak jak obiecuje producent. Drugim produktem od Equilibry jest żel oczyszczający do twarzy również z aktywnym węglem i aloesem. Produkty tej firmy związane z demakijażem zawsze się u nas sprawdzają i dają chyba najlepsze efekty! Skóra po ich zastosowaniu jest gładka, a produkt nie podrażnia nawet oczu. Pompka działa jak należy, co do wydajności to kolejny plus tego produktu. 


Przejdziemy teraz do produktów marki Beauty Formulars. Jest to dla nas absolutna nowości, dlatego też postanowiłyśmy zrobić dokładne testy. Dostałyśmy detoksykującą maseczkę do twarzy z kwasem glikolowym, której niestety jeszcze nie używałyśmy. Oprócz tego w nasze ręce wpadł cudowny skrub, w którym jesteśmy zakochane! Pierwszy jego plusem jest przykuwające wzrok opakowanie oraz piękny zapach owoców tj. figa, owoców buriti oraz jeżyny. Produkt zamknięty jest w 150ml tubce. Stosujemy go do oczyszczenia i polepszenia stanu naszej cery. Musimy jednak uważać na oczy, bo po kontakcie tego kosmetyku z nimi może być nieciekawie. Po zastosowaniu odczułyśmy głębokie oczyszczenie naszej skóry. Możemy polecić każdemu! 








26 komentarzy:

  1. Nie kojarzę tej firmy, ale jak zobaczyłam węgiel aktywny od razu spodobały mi się te produkty :D
    Ale ja lubię waszego bloga ;)
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Po ten żel z węglem aktywnym na pewno sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji testowac tych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIgdy ich nie próbowałam, ale widzę, że warto się w nie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam kosmetyków tej firmy, chociaż wiele o niej słyszałam. Zaintrygował mnie ten peeling do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. NIe znam ani jednego produktu, o którym dzisiaj pisałyście, ale myślę, że niedługo to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że są też szampony do włosów z aktywnym węglem. Żele do twarzy - owszem - ale z szamponem 1. raz się spotykam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello, thanks for the information. Interesting beauty products. xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Markę Equilibra znam, ale nie akurat te produkty, a co do tych drugich to pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tej firmy, nigdy o niej nie słyszałam.
    ale te kosmetyki do pielęgnacji twarzy mnie zainteresowały :)
    Beamye :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam jeszcze produktów tej firmy muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tej firmy ale produkty wydają się być super !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam o tej marce, ale dzięki wam się już dowiedziałam :P , myślę że warto wypróbować :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń