wtorek, 26 marca 2019

Basiclab - pielęgnacja włosów i cery

                                                                                          Hej kochani! <3

Znacie to uczucie, gdy wasze włosy są dosłownie wszędzie? W wannie, na ubraniach, w jedzeniu? Zaczyna was to denerwować i czujecie pustkę na głowie? Nie zwlekajcie bo może być już za późno. A przecież nikt nie lubi mało gęstych kosmyków włosów. Polecamy wam zakup duetu, który zwali wam czapki z głów, a na pewno nie włosy. Mówimy o szamponie oraz odżywce przeciwko wypadaniu włosów od Basiclab. Kończymy już opakowania i musimy powiedzieć, że naprawdę nasze włosy o wiele rzadziej wypadają. Sposób użycia jest łatwy przy szamponie wystarczy umyć głowę i zostawić preparat na 3 minuty, a w odżywce to samo tylko na dłużej 5/6 minut. I gotowe! Zapach jest piękny, opakowanie bardzo szczelne. Buteleczki mają pojemności 300ml. Stosujemy ten duet od miesiąca, a zmiany są bardzo zauważalne. Włosy się super rozczesują, mniej wypadają, co jest świetne! Z chęcią kupiłybyśmy drugi raz! 10/10


Dodatkowo otrzymałyśmy płyn micelarny do oczyszczania twarzy. Tutaj spisał się średnio. Ma ładny zapach, opakowanie również szczelne i na wielki plus, aczkolwiek testowałyśmy lepsze płyny micelarne. Nie świadczy to oczywiście, że ten jest zły. Absolutnie. Po prostu nam średnio przypadł do gustu. Jego pojemność to 500ml, a sposób użycia taki jak w każdym płynie do demakijażu. Niestety jest mało wydajny i szybko nam się skończył. Na naszym Instagramie pojawił się tutorial właśnie z tym produktem. Koniecznie obejrzyjcie!
Ocena 7/10

34 komentarze:

  1. Ja właśnie mam ten problem z wypadaniem włosów - może wypróbuję ten zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przetestować :) jeszcze nie miałam takiego szamponu na wypadanie włosów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kosmetyki :) Będę musiała przetestować ale mam nadzieję, że nie zostanę łysa :D
    https://turystawlaczkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej zainteresował ten płyn micelarny, bo jak dotąd używałam z tej firmy jedynie szamponu i jakoś nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo często wypadają mi włosy, zwłaszcza po umyciu głowy, będę szukać tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty do włosów tej marki mają bardzo dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tych produktów nigdy :) Fajnie wyglądają jednak na testowanie się nie skuszę ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie mówię TAK tym kosmetykom. I z przyjemnością bym je wypróbował. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam teraz duży kłopot z włosam. Są podatne na łamanie i wypadanie. Zaczęłam sumplementowac witaminę B i chyba muszę skusić się na te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam tych produktów :) Zainteresowały mnie te do włosów, u mnie też problem z wypadaniem jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety mam mega problem z wypadającymi włosami aż dziw że jeszcze mam jakieś na głowie. Tych produktów nie znam ale wiele osób je chwali muszę się za nimi rozglądnąć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że bardzo dobra linia pielęgnacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam niestety tych kosmetyków, nie wiem czy są dobre

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio dużo włosów mi wypada, ale u mnie to standard także nie martwię się tym bo są w dobrej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj mam problem z wypadniem, a te kosmetyki wydają się być bardzo profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro jest taki dobry to z chceci go kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przetestowac 😱😱 zapraszam rowniez do siebie https://wiktoriazagorskablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń