poniedziałek, 18 marca 2019

20 faktów o facetach, o których nie miałaś pojęcia!

                                                                                              Hej kochani! <3
Witamy Was w kolejnym wpisie tutaj. Jak wiecie ostatnio obiecałyśmy częstsze sesje zdjęciowe i dzisiaj właśnie przedstawiamy jedną z nich. Może nie są to jakieś zaskakujące fotki, ale niestety pogoda na razie pozwala nam tylko na takie. Z czasem na pewno się rozkręcimy i wpadniemy w wprawę sprzed kilku lat. Trzymajcie kciuki za to, żeby wróciła do nas wena twórcza i oczekujcie pięknych zdjęć. My tymczasem zostawiamy Was z tym zestawieniem fotografii, na których jesteśmy ubrane na sportowo. Mamy na sobie jednolite, czarne spodnie, bluzy od firmy Zaful.com, buty marki Nike oraz kurtkę wiosenną. Poza zdjęciami przygotowałyśmy również krótką notkę na temat tego, co zataili przed nami faceci, czyli kilka zaskakujących faktów o płci męskiej. Zapraszamy serdecznie do czytania i komentowania!

Jak już wyżej wspomniałyśmy bluzy pochodzą ze strony Zaful.com. Robimy tam częste zakupy i za każdym razem jesteśmy bardzo zadowolone z zawartości paczek. Tutaj podajemy Wam linki do zamówionych przez nas rzeczy: Bluza ze słonecznikiemSukienka ...

1. Jeśli on mówi: "Nie wiem o co ci chodzi", to naprawdę nie wie o co ci chodzi.
2. Mężczyźni akceptują nasze ciała takie jakimi są, to my zazwyczaj przesadzamy.
3. Maminsynek będzie się czuł dobrze tylko przy jednej kobiecie - przy swojej mamusi.
4. Mężczyźni nie lubią, gdy ich partnerki pouczają ich w towarzystwie innych.
5. Są zazdrośni, bo kochają - żeby to zrozumieć musimy postawić się w ich sytuacji.
6. Jeśli jesteś na niego wkurzona, to powiedz mu o co. Oni nie lubią zgadywanek.
7. Mężczyźni uwielbiają wyzwania w miłości oraz w łóżku.
8. W sytuacjach konfliktowych facet zawsze uważa, że powinnaś stać po jego stronie. Nawet jeśli się myli.
9. Nie wspominaj o swoich byłych! Oni tego nie trawią.
10. Oglądanie sportu to dla nich również sport...
11. Mężczyźni są mniej otwarci od kobiet.
12. Męska przyjaźń zazwyczaj jest silniejsza od damskiej.
13. Faceci posiadają kompleksy, ale nie lubią o tym wspominać.
14. Jeśli chłopak nie piszę i nie dzwoni przez kilka dni, to widocznie nie czuję takiej potrzeby.
15. Mężczyźni nie lubią być porównywani.
16. Oni także stresują się przed pierwszą randką.
17. Jeśli facet opowiada ci o swoich problemach, to znaczy, że ci ufa.
18. Uśmiech bywa nieraz dla nich bardziej seksowny niż odsłonięte ciało.
19. Mężczyźni mają słabość do zakolanówek, szpilek i rozpuszczonych, długich włosów!
20. Chłopaki dopiero jakiś czas po skończeniu związku zaczynają tęsknić i żałować.

33 komentarze:

  1. na szczęście ten etap mam za sobą. mam wspaniałego faceta i w końcu znalazłam tego odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele prawdziwych stwierdzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ja mam męża już od trzydziestu lat i wiem na pewno że sportu nie lubi oglądać a szczególnie męczy w piłkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy męska przyjaźń jest silniejsza? Po prostu jest inna, a ogólnie to zależy od ludzi, a nie od ich płci. 😺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj różnie to bywa :) Badania tak pokazują, ale oczywiście nie każdego one dotyczą.

      Usuń
  5. Bardzo dużo się zgadza :D Na szczęście nie muszę już szukać takiego ideału . Warto od samego początku być sobą , nikogo nie udawać - wtedy trafi się na odpowiednią osobę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sesja :) wiele z tych punktów się zgadza! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój chłopak to trochę typ maminsynka, mówię poważnie katastrofa. Co do mowy o byłych, to ich temat tabu! Masakra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fakty, bardzo przyjemnie się czyta, super wpis Miłego dnia kochana❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe te fakty, a zdjęcia naprawdę świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak fakty są niezłe a zdjęcia cudowne

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam ogromne szczęście i od razu trafiłam na tego jednego, jedynego. Rozumiemy się niemal bez słów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak pisałam wcześniej żeby faceta dobrze poznać jego humory, kompleksy jaki ma charakter trzeba być co najmniej trzydzieści lat, tak jak ja jestem w małżeństwie już tyle lat i dopiero wtedy dobrze się poznaje charakter człowieka. Rok czasu czy pół roku to za mało żeby poznać drugą osobę to takie moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. No super to ujęłyście i wiele prawy jest w tych Waszych punktach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tym drugim punktem nie da się nie zgodzić, ale cóż takie już jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obszernie opisane, szczególnie ostatni do mnie przemawia - rzeczywiście oni tak żałują po jakimś czasie dopiero. Spotkałam się z tym.

    OdpowiedzUsuń
  16. moim zdaniem więcej tu opinii niż faktów, nie mniej jednak część pokrywa się z prawdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólne pojęcia o facetach mimo, że każdy jest inny to wiele się tu zgadza.

    OdpowiedzUsuń