niedziela, 13 stycznia 2019

BornPrettyStore.com - Lakiery hybrydowe

             

                                                                                                     Hej kochani! <3 
Znowu na naszym blogu pragniemy przywitać firmę BornPrettyStore, która przysyła nam kolejną dawkę nowości. Tym razem paczka szła nieco dłużej, ale wiadomo jak to teraz poczta była zapchana paczkami na święta, więc rozumiemy opóźnienie. Zawartość wybrałyśmy same i jesteśmy zachwycone. W środku znalazły się trzy lakiery hybrydowe w odcieniach : Light Grey, Endless Love Series, Jazz Blue Gel Series.  Są świetnej jakości, aplikacja jest rewelacyjna, a krycie jak najbardziej spełnia nasze wymagania. Kolory jeszcze piękniejsze niż na monitorze, dlatego też jesteśmy pozytywnie zaskoczone. Dotarł do nas również jeden lakier tradycyjny o kolorze SweetBubbleSeries, który mamy aktualnie na paznokciach. Opakowania są zadbane i schludne. Bardzo cenimy sobie tak eleganckie i minimalistyczne buteleczki. Te  właśnie do takich należą i musimy przyznać, że super prezentują się na naszej komodzie! Kolejnym produktem, który znalazł się w naszej paczce jest matowa, płynna pomadka w kolorze: Matte Labial glair #3. Odcień dokładnie taki jaki chciałyśmy. Super utrzymuje się na ustach, a opakowanie spisuje się tak jak u pozostałych produktów. Złote zdobienia dodają efektu ,,WOW,,.  Ostatnim produktem jest brokat do powiek (chyba do powiek- nie jesteśmy pewne). Służyć on może również do paznokci, by nadać im czerwonego, świątecznego połysku. Pigment powala na kolana! Jeden z lepszych brokatów jaki miałyśmy. Ślicznie się mieni, a opakowanie jest solidne i produkt nie wysypuje się na zewnątrz. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowolone i już nie możemy się doczekać kolejnych perełek od BornPrettyStore. 


53 komentarze:

  1. Kolor pomadki piękny, dość wyrazisty, a ja takie cenię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, kolor po prostu jest piękny i myślę, że zdobędzie uznanie wśród kobiet.

      Usuń
  2. Niebieski najbardziej przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory piękne 😄 ciekawa jestem czy na moich paznokciach by się trzymały, bo niestety są dość wymagające 🤣

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten niebieski lakier na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, ja niestety hybryd już nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Born Pretty nie miałam jeszcze nic - jakoś nie potrafię się zmotywować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolorki, słyszałam o tej marce ale nigdy nie miałam możliwości wypróbować ich hybryd:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych lakierów hybrydowych, ale bardzo podobają mi się ich kolory. Ten granatowy wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten niebieski lakier bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne lakiery i ciekawe kolory pomadki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten niebieski jest cudny bardzo mi sie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor pomadki.
    Co do hybryd - kupiłam kiedyś jakieś na Aliexpress, ale jakoś ostatecznie ich nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka w pięknym kolorze, podoba mi się, a hybrydy muszę po prostu wypróbować ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się kolor pyłku - już widzę stylizacje z nim na moich pazurkach. Hybryd z Chin nie zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My przekonałyśmy się i zamawiamy ich coraz więcej :)

      Usuń
  15. Born Pretty to najlepsza marka paznokciowa na Aliexpress :) Uwielbiam ich produkty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadka ma naprawdę świetny kolor - taki uniwersalny ciemniejszy brudny róż -uwielbiam takie kolory na ustach!
    A lakier brokatowy idealny dla wszystkich sroczek w tym i mnie :)
    Nie miałam nic z BornPretty

    OdpowiedzUsuń
  17. pomadka mnie interesuje chociaż tak patrzę i wydaję mi się, że dla mnie byłby trochę kolor za ciemny, ale zapewne w ofercie były też inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście fajnie się one prezentują u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ tych lakierów hybrydowych mnoży się na blogach - kolejne nowe, których nie znałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak jak koleżanka wyżej pisała, bardzo dużo teraz na blogach tych marek z lakierami hybrydowymi. Kolorki nawet ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mojej siostrze mogłyby się spodobać. Polecę jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory lakierów hybrydowych bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Brokat najładniejszy :) Super odcień!

    OdpowiedzUsuń