środa, 5 lipca 2017

Romwe.com ~ summer wishlist

                                                                         


                                                                        Hej kochani! <3

Już pewnie większości z Was obiła się o uszy nazwa sklepu Romwe.com. Dzisiaj skupimy się właśnie na tej firmie. Jest to internetowy sklep z naprawdę ogromnym wyborem produktów. Asortyment jest tak duży, że trudno było nam wybrać kilka ubrań czy innych rzeczy do tej wishlisty. Zakochałyśmy się już na początku, gdy zauważyłyśmy sam wygląd strony. 


Romwe.com to nie byle jaki sklep. No tak... nie możemy powiedzieć Wam o jakości ubrań, ponieważ ich jeszcze nie mamy, ale wnet pojawią się rzetelne recenzje każdego zamówionego przez nas produktu. Warto wspomnieć, że ceny są bardzo kuszące. 

Sklep internetowy Romwe.com oferuje nam: 

  • Różnego rodzaju topy 
  • Spodnie
  • Spódnice 
  • Sukienki
  • Spodenki
  • Kombinezony 
  • Stroje kąpielowe
  • Buty
  • Torby i plecaki
  • Biżuterię 
  • Okulary przeciwsłoneczne 
  • Kosmetyki 
  • Czapki 
  • I inne 
                                                             

                                                                               https: //goo.gl/


                                                                                          https: //goo.gl/

                                                                                              http: //goo.gl/

                                                                                         http: //goo.gl/

                                                                            http: //goo.gl/

                                                                            http: //goo.gl/





                                                                                   http: //goo.gl/

                                                                              http: //goo.gl/

                                                                         http: //goo.gl/












128 komentarzy:

  1. Romwe znam i mają bardzo ładne rzeczy, ale wysokie ceny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju naprawdę świetne rzeczy tak są :o :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ubrania zwlaszcza na lato;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają naprawdę świetne rzeczy! W połowę tego bym się chętnie zaopatrzyła ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. O jacie jakie cudeńka! Najbardziej podoba mi się ten wieszak śliczny jest. Pasowałby w moim domu. Tak samo poduszka. Pędzelki mnie urzekły i zamówię na 100%! Może nawet zrobię o nich recenzję - kto wie. Skarpetki urocze! Pozdrawiam Was dziewczyny. Super Wam wychodzi blogowanie oby tak dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzamy zamówić ten wieszak, a nam poduszką zastanawiamy się również dość konkretnie ;) Dziękujemy bardzo kochana! Pozdrawiamy!

      Usuń
  7. Ahhhh leginsy w moro i top w różyczki *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo na prawdę świetnych rzeczy!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko boskie ! <3 ale cudeńka
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie sądziłam że w Romwe są naprawdę tak cudowne rzeczy, te komplety, spodenki cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam sklepu, ale rzeczy które przedstawiłaś są cudowne. Bardzo ładnie się prezentują.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane :) wszystko piękne !!! Cieżko się zdecydować co lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy, chce wszystkie :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://this-iss-it.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku same cudności wybrałyście. Gratuluję współpracy z Romwe <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne ciuszki :) Chcę takie :) :P

    Zapraszam do mnie ZAPRASZAM Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Romwe znam , wspolpracowałam z ta firma, niemniej jednak najbardziej cenie sobie Zaful ;-) powodzenia

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/07/lipiec-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe propozycje :) wszystko bardzo mi się podoba, a najbardziej rzeczy z liściastym, zielonym, kaktusowym printem :) kojarzy mi się to bardzo wakacyjnie :) dwa razy współpracowałam z romwe, bardzo ciekawy sklep :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana :) Nam także podoba się ten motyw liści ^^

      Usuń
  18. super ubrania, czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. No przyznam, że ubrania to wybrałaś łądne :D
    Przy okazji klik :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam kilka ubrań od nich i są świetne :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealne na prezent dla mojej dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę marmurkowe pędzle i bardzo mi się spodobały! Świetne rzeczy wybrałaś <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku ale genialne rzeczy, wszystkie tak bardzo w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne ubrania! Większość z nich jest totalnie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakochałam się w tych rzeczach, szczególnie kompletach😍 Czekam z niecierpliwością jak z ich jakością, bo wyglądają obłędnie♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wnet będzie recenzja na temat jakości ubrań z romwe :)

      Usuń
  27. Jej , jakie śliczne ubrania ! Aż się chyba skusze i sama coś zamówię bo ubrania są na prawdę śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta piżamka jest cudowna :) Poklikałam :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam również bardzo wpadła w oko :)

      Pozdrawiamy! <3

      Usuń
  29. Piękne ubrania. Sklep znam już od jakiegoś czasu, chociaż tylko ze słyszenia. Sama boję się zaryzykować zakupem, przy moim większym rozmiarze, często zakupy przez Internet kończą się katastrofą, mimo sprawdzania rozmiarów i kilkukrotnych pomiarów mojego ciała... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( Kochana, to wielka szkoda! Widocznie nie dla każdego są te internetowe sklepy, bo te rozmiarówki też bywają mylne :/

      Usuń
  30. widzę,że bardzo fajne rzeczy mają w tym sklepie. Jeszcze o nim nie słyszałam, ale myślę, że kupię coś :**

    OdpowiedzUsuń
  31. Sklepu, nie znam zapewne to mój wiek. Zdjęcia wskazuja na odzież dla mlodzieży. Muszę przyznać, że podobają mi się. Zwłaszcza bordowa bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny jest ten stroj kapielowy,rozowy! Albo ten komplet w liście (?)! Super post,strasznie mnie zmotywował do wydania pieniedzy na wakacyjne ciuchy-dzieki!:D pozdrawiam!

    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się pdoobaja Wasze propozycje#
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejuu serio świetne rzeczy tam mają.

    https://jjadziaaa.blogspot.com/2017/07/fotorelacja.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie jestem fanką dżinsu, ale ta kurtka mega mi się podoba, powinnam w taką zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie jestem fanką dżinsu, ale ta kurtka mega mi się podoba, powinnam w taką zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne mają rzeczy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. O rany, nawet nie wiesz, jak długo szukałam takiej sukienki jak na pierwszym zdjęciu! Pozostałe rzeczy też mi się podobają i są, jak najbardziej w moim stylu. Na pewno kupię coś w tym sklepie :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej!Pierwszy raz słyszę o tej stronie bardzo zainteresowała mnie pewien komplet możesz mi coś powiedzieć więcej np.o zamawianiu?wpłaca się gotówkę na konto?ile się czeka za paczką?Post ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało co wiemy o tym, ponieważ jeszcze nic tam nie zamawiałyśmy, ale pewnie przez paypal musisz zapłacić :) Paczka pewnie idzie około 2/3 tygodni ^^ Zależy jaką przesyłkę wybierzesz.

      Usuń
  40. Ale cudowności!
    Świetne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. O Romwe jeszcze nigdy nie słyszałam. Wygląda to na prawdę ciekawie. Sukienka na pierwszym obrazku i czarny T-shirt skradły moje serce. Hmm, może się skuszę i coś dla siebie zamówię, bo jak na razie wszystkie moje oszczędności idą na rzeczy dla psa. ;)
    Pozdrawiamy,
    Oliwia i Plato

    OdpowiedzUsuń
  42. Romwe jest chyba akurat w grupce chińskich stron z których warto kupować, ubrania są dobrej jakości. Wybrałyście prześliczne stroje i aż trudno wybrać, który najbardziej mnie oczarował. Chyba te shorty z różami <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Wybralas przepiekne rzeczy! Nawet nie wiem ktora rzecz jest najlepsza, pizamka, piekne komplety czy szorty. Jejku naprawde. Marzą mi sie ogromne zakupy na tej stronce bo maja swietne oryginalne ciuchy i inne gadżety. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne ubrania wybrałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne ciuchy takie typowe must have <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Kilka rzeczy wpadło mi w oko, bardzo fajnie na zdjęciach wyglądają, takie bardzo dziewczęce! I kolorystycznie oraz wzorzasto też jest super! Na duży plus :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Legginsy i ten biało zielony komplet - cudowne ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne rzeczy wybrałyście :D Sama nie wiem co mi się najbardziej podoba chyba poduszka z aloesem i diamentami :P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne propozycje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Widzę, że mamy podobny gust, bo większość rzeczy z chęcią bym zamówiła, haha. :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie ubrania i dodatki są piękne. Szczególnie przypadły mi do gustu okulary i topy. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super rzeczy! Bardzo fajna piżama;) i widać, że lubicie motyw kaktusów;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna ta pierwsza sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jejjuuu ile tego hehe fajne propozycje;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Tyle fajnych propozycji, że ciężko zawiesić na czymś oko :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Tyle fajnych propozycji, że ciężko zawiesić na czymś oko :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Sklep romwe ma świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ciekawe propozycje wlasnie czekam na paczkę od nich

    OdpowiedzUsuń
  59. Strasznie podobają mi się liściaste printy :) a piżamka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  60. kilka rzeczy mi wpadło w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Dużo cudownych rzeczy:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Fantastyczne ubrania na lato! Sama bym chętnie w takie wskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Te spodenki ze stanikiem w liście są mega.

    OdpowiedzUsuń