sobota, 8 lipca 2017

Nie cierpię mojej siostry!



                        Nie cierpię Cię! Jesteś głupia! Nie jesteś moją siostrą! Zawsze musisz mi psuć plany! Zawsze Ciebie wolą! Zawsze jesteś lepsza!



Każda osoba, która posiada siostrę wypowiedziała kiedyś te lub podobne do tych słowa. Z własnego doświadczenia wiemy, że kłótnie w rodzeństwie zdarzają się bardzo często i są dość ostre. Rodzeństwo kłóci się o wszystko! Nawet o najmniejsze rzeczy, które można wytłumaczyć na spokojnie. W tym wpisie chciałybyśmy skupić się szczególnie na bliźniaczkach, ale i nie tylko. Opowiemy Wam o tym jak to u nas jest z kłótniami i  jak sobie radzimy w trudnych momentach, gdy się posprzeczamy.


A więc gdy my się pokłócimy, a przeważnie kłócimy się o pierdoły, o których i tak później zapominamy (np. dzisiaj jedna z nas obraziła się na drugą o to, że musiała chodzić po piłkę, którą druga wybijała kalecząc siatkówkę). W takich sytuacjach kłótnie mijają po paru minutach.  Jak widzicie to są małe rzeczy, a co jeśli pokłócimy się o poważną sprawę? Wtedy nie jest tak łatwo. Obie jesteśmy uparte i żadna nie chce odpuścić i przyznać drugiej racje. Po dłuższej chwili złość ustępuje i zachowujemy się jak zawsze.


Nasze relacje trochę różnią się od niektórych bliźniaczek. My jesteśmy dla siebie miłe, wspieramy się w potrzebie i zawsze możemy na siebie liczyć. Razem się śmiejemy nawet w momentach, gdy nie bardzo wypada (ostatnio w skarbówce Aga powiedziała: ,,parówka glonówka,, a Sylwia zaczęła się śmiać na całą salę, po czym mama nas wygoniła i powiedziała, że wstyd XD). Tak właśnie u nas jest. Oczywiście nie sugerujemy, że tylko my jako bliźniaczki dogadujemy się wspaniale. Jest wiele sióstr, które zachowują się podobnie do nas, a może i lepiej. Na zdjęciach możecie zobaczyć, że jesteśmy ze sobą zgrane i bardzo zżyte, a więc zapraszamy do oglądania! <3





108 komentarzy:

  1. urocze jesteście!

    Zapraszam na nowego posta:) R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the inspiration! Everything looks amazing! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekne zdjecia! zawsze chcialam miec siostre blizniaczke ale coż, los chciał inaczej :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Serio dziewczyny jesteście piękne :-) A te wianki dodają wam ogromnego uroooku <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze zazdroszczę wam takiej więzi siostrzanej <3
    Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to jest z siostrami. Moja siostra niestety strasznie się zmieniła i wpadła w złe towarzystwo. Teraz niestety nie można z nią wytrzymać :(
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś też się z siostrami kłóciłam a teraz bardzo za nimi tęsknię. Niby nie mamy do siebie daleko ale każda ma już swoje życie i rzadko się widujemy

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że jesteście w dobrych relacjach :) ja niestety nie mam siostry ani brata i czasami zazdroszczę tym, co mają rodzeństwo :D
    https://blondepointofview.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie z siostrą dzieli rok i od lat mamy w sumie bardzo neutralną relacje. Brakuje nam punktów wspólnych... tak trochę.
    Mi zawsze marzył się starszy brat, co niestety, było trochę niemożliwe do realizacji ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście świetne.<3.
    Mnie z moją jedna siostra dzieli 5 lat a z drugą aż 13 lat z tą średnią dogaduje sie super mamy dużo wspólnego kłócimy sie dość często o jakieś gówna ale zaraz z powrotem jest okej.:) /natomiast ta najmłodsza jest cudownym dzieckiem jest bardzo do mnie z charakteru podobna spędzam z nią dużo mojego wolnego czasu i sie nią opiekuje ale najgorsze jest to że ta ośmioletnia bierze dużo przykładu ze mnie i muszę sie strasznie przy niej pilnować bo jest z charakteru i zachowania bardzo do mnie podobna mama mówi, że to moja mała kopia .;) ale obie kocham nad życie i nie ważne jak sie pokłócimy co sie stanie zawsze skoczymy za sobą w ognie i sie wspieramy nie wyobrażam sobie mojego życia bez nich .<3.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bym chciała mieć sis
    mam 3 braci zapraszam
    https://izabelin1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, nie mam siostry, a bardzo bym chciała. Mam za to brata młodszego o 9 lat i szczerze mówiąc chyba nigdy się nie będziemy dobrze dogadywać. Urocze wianuszki ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. dzieczyny jestescie przepiekne i zdjecia, ktore dodalyscie mozna ogladac godzinami. Przyznam sie, ze sama spedzilam kilka dobrych minut dokladnie je ibserwujac. Sa przesliczne. I do tego na kazdym z nich mozna zobaczyc to jak bardzo sie kochacie i jak wam na sobie zalezy. Kazdy z nas sie kloci, sprzecza ze swoim rodzenstwem. Nawet ja jestem w stanie posprzeczac sie i obrazic sie na moja mlodsza siostre, pomimo tego ze ona biedna ma zaledwie trzy latka. I chociaz nie potrafi jeszcze dobrze rozmawiac, to malutka ma charakterek. :)

    https://nastolatka-za-granica.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo siebie kochamy i warto doceniać rodzeństwo, bo kiedyś może nam jego zabraknąć :)

      Usuń
  14. Dobrze, że dzielicie się z innymi jak radzić sobie z kłótniami w rodzeństwie - sama mam starszego brata oraz siostrę, także doskonale znam ten problem :) Co do zdjęć to jak zwykle wyszłyście na nich pięknie, jesteście fotogeniczne, dziewczyny :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są przepiękne! ♥ Co do kłótni między rodzeństwem to znam to doskonale. Szczególnie kłócenie się o takie głupoty, które w sumie nie mają sensu, no ale cóż XD
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądacie ekstra razem! Super fotki! :) Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam Was :) między mną, a siostrą jest 10 lat różnicy, to sprzeczki były często :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze chciałam mieć siostrę :) Bardzo Wam zazdroszczę Waszej miłości i przyjaźni siostrzanej. Ona ma bardzo wielką moc. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post ! Siostry zawsze górą ❤ siostrzana więź jest zawsze najmocniejsza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post i fotki mega :) Mam dwie siostry i nie wyobrażam sobie bez nich życia, jesteśmy dla siebie jak najlepsze przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny wpis! To takie prawdziwe, też mam siostrę i doskonale Was rozumiem! Zdjęcia są uuurocze <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia i super post z resztą jak każdy u was na blogu!
    Też mam siostrę ale o 7 lat młodsza to kłótnie wyglądają inaczej ale i tak się wspieramy.
    Zawsze chciałam mieć bliźniaczkę lub siostrę max 2 lata młodszą, ale cóż to nie zależało ode mnie.
    Jestem wasza fanką!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Success will follow someone who is always very earnest and appreciative of the process
    obat psoriasis
    penyebab telat haid
    cara menghilangkan varises di kaki dan tangan

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie jesteście do siebie podobne! Dopiero teraz to dostrzegłam haha :)
    Każdy z nas ma takie momenty,chwila kłótni nawet z najlepszą przyjaciółką. Ale koniec końców wszystko kończy się dobrze bo nie można skreślić wszystkiego z powodu jednej kłótni :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. super,ze macie taki dobry kontakt ze soba :) swietne zdjecia!
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam brata 6 lat młodszego niby się dogadujemy ale jednak to nie to samo :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym mieć bliźniaczkę chodź to nie realne :D Mam rodzeństwo 4 lata młodsze od siebie i są bliźniakami. Dogadujemy się bardzo dobrze, ale to nie to samo :/ Eh, ale i tak się cieszę, że nie jestem jedynaczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam siostry bliźniaczki i widzę jak są do siebie przywiązane, pomimo kłótni i złości jedna za drugą skoczyła by w ogień.
    Cudowne zdjęcia jak zawsze 😍

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia. Zazdroszczę takiej siostry. Która wspiera dobrym słowem i jest.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie się na Was patrzy! :) Zazdroszczę siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie mam rodzeństwa:( Fajna sesja zdjeciowa i ciekawy post, fajnie że masz taką więź z siostrą;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kłótnie miedzy rodzeństwem to podstawa ;) Ja sama mam ze swoja siostrą dobry kontakt ;) Ale my sie nie widzimy za często ja mieszkam na śląsku a ona w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia 😊 moja siostra jest 7 lat młodsza i nie mamy ze soba dobrych relacji 😑

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny post. To takie prawdziwe choć nie mam bliźniaczki z moją starszą siostrą też często się kłócę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam 3 siostry i też się kłócimy :D Ja jestem najmłodsza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lovely post dear, I'm also in love with the photos ^_^
    I'm following your blog #738, how about to follow me back, I would be glad? We can become good blog friends. ♥
    My BLOG --> www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia :)
    Zazdroszczę Wam, bo ja nie mam siostry :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale śliczne zdjęcia! najbardziej ostre kłótnie zdarzają się osobom, które właśnie najbardziej się kochają :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie mam siostry, ale mam brata i też kłociliśmy się często. Teraz mieszkamy oddzielnie, brat założył rodzinę i nie widujemy się tak często, ale ko takt mamy dobry. Piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja nie mam ani siostry ani brata ale za to mam wielu przyjaciół :)
    pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale jesteście ładne !! <3 Mam siostrę ale nie widuję sie z nią często ponieważ mieszka za granicą :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia, ślicznotki z Was :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam siostrę i brata :) z siostrą ciężko nam się porozumieć do tej pory, ale super, że Wy macie dobry kontakt i się wspieracie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super, że się dogadujecie! Rodzina jest najważniejsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. U nas podobnie. Klucilysmy sie cale dziecinstwo a teraz kochamy sie jeszcze bardziej !

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze zastanawialam się jak to jest mieć siostrę bliźniaczke.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zawsze chciałam mieć siostrę bliźniaczkę. Mam normalną, ale nie dogadujemy się zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My także mamy jeszcze jedną siostrę :) Też nasze relacje nie są najlepsze.

      Usuń
  49. cudowne zdjęcia. pozazdrościć tylko takiej więzi :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja jak byłam młodsza z moją siostrą ciągle się kłóciłyśmy.
    Odkąd jesteśmy starsze dogadujemy się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja siostry nie mam. Mam starszego brata, z którym świetnie sie dogaduje i niezamieniłabym go na żadną siostrę 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że tak dobrze się dogadujemy :) Również mamy starszego brata :D

      Usuń
  52. Cudowne zdjęcia, jesteś urocze :) ja nie mam rodzeństwa

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Potrzebuje rozmowy. Też tak mam z moją siostrą i jest mi źle.

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajna sesja. Posiadanie rodzeństwa to świetna sprawa. Ja jestem jedynaczką i bardo żałuję, że nie mam brata czy siostry.

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowne zdjęcia! Ja niestety mam młodszego brata, ale mamy i dobre i gorsze chwile :D

    Pozdrawiam!
    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń