piątek, 13 marca 2020

Manicure hybrydowy - BornPrettyStore

Hej kochani!  Witajcie po raz kolejny u nas. Dzisiaj kolejna recenzja, tym razem znowu produkty do wykonywania manicure hybrydowego, czyli BornPrettyStore. Ostatnio często dostajemy różne produkty od nich i za każdym razem jesteśmy coraz bardziej nakręcone na zmienianie paznokci tak często jak się tylko da! W dzisiejszym artykule 5 tajemniczych rzeczy, które niekoniecznie okazały się w 100% idealne. Zapraszamy do przeczytania  kilku słów.



1. BASE
Co do bazy to zawsze mamy problem z jej przetestowaniem,  ponieważ każda dotąd przez nas testowana sprawia, że lakier dobrze i długo  utrzymuje się na paznokciu. Jedyne czym ta różni się od tych droższych to oczywiście opakowanie, które w tym przypadku bardzo nas zawiodło. Materiał jest bardzo sztuczny, lekki. Sprawia to, że kosmetyk traci zainteresowanie. Ich inne buteleczki, które posiadają w asortymencie, bardziej wpadły nam w oko.

2. TOP
Niestety tutaj zawiodłyśmy się całkowicie! Głupio nam to przyznać, ponieważ bardzo lubimy firmę BornPrettyStore, ale niestety jest to najgorszy top jaki kiedykolwiek miałyśmy. Myślimy, że nie warto go kupować ze względu na to, że swoją fakturą psuje cały manicure. Trochę przypomina nam klej. I tak też wygląda na paznokciu. Pomijając fakt, że ma równie tragiczne opakowanie. Niestety niewypał.

3. PYŁKI
Różnego rodzaju brokaty, naklejki, diamenty to coś, co najbardziej lubimy w manicure, więc nie mogło obejść się bez  nich w tym zamówieniu. Postanowiłyśmy zamówić dwa większe pyłki - jeden w odcieniu niebiesko-fioletowym, a drugi zielono-różowym. Bardziej do gustu przypadł nam ten pierwszy,  jednak oba są super. Pojemność ogromna, więc na pewno wystarczą nam na długi czas. Produkt oceniamy pozytywnie!

4. ŻEL
 Do tego produktu nie jesteśmy w pełni przekonane. Szczerze mówiąc jeszcze nawet go nie testowałyśmy ze względu na to, że po jego przyjściu nie znamy jego konkretnej roli. Jest go w opakowaniu nie dużo, jednak postaramy się z niego coś wyczarować, bo inaczej nie byłybyśmy sobą! Konsystencja żelowa, kolor beżowy, zapach neutralny. To tyle co możemy powiedzieć.

22 komentarze:

  1. Fajny artykuł, bo właśnie dostałam w prezencie cały zestaw i na pewno będę musiała dokupić kilka rzeczy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak słabe paznokcie, że muszę mieć na paznokciach żele. Sama nie robię tylko u kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynie pyłki mnie przekonują, bo bazę i top używam od lat sprawdzone a z żelu nie korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hybrydy nie robię bo niestety mam na nią mega uczulenie. Ale te pyłki to bym chciała :) Można je chyba użyć na zwykły lakier do paznokci prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam sprzet do tipsow , ale brakuje mi paru rzeczy a te co pokzałas sa super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za hybrydami jakoś nie przepadam, ale mojej siostrze mogłyby się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubie hybryd. Kilka razy oslabyly mi i tak słabe paznokcie i mam uraz....

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie potrafię robić paznokci hybrydowych, a szkoda, bo chciałabym mieć takie ładne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Voglio davvero vederti di nuovo ♥
    Cotton Mask

    OdpowiedzUsuń