środa, 31 lipca 2019

Secret Garden


                                                          Bo czasami bywa tak, że przebywamy w ogrodzie pełnym chwastów.
                                                          Bardzo trudno się wyrwać, jak z ruchomych piasków.
                                                          Bo czasami bywa tak, że zarośla zasłaniają ci drogę.
                                                          Chwytając za stopę, mówią: ,,Chodź ja ci pomogę".
                                                          Pamiętaj, że nawet najpiękniejsza róża ma kolce.
                                                          Pamiętaj, że rośliny też zabierają słońce.




23 komentarze:

  1. Czerwona stylizacja bardzo mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Takie wakacyjne 😀
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka Ślicznotka! Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają. Cudowne miejsce do zdjęć ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są przepiękne, stylizacje również mi się podobają.
    Co do wiersza - trafiony w dziesiątkę ;)
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia - bardzo mi się podobają! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing landscapes! I love everything from your outfits. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! Stylizacje bardzi mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcia bardzo mi się podobają lubię takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony zestaw najlepszy. Uwielbiam takie "uszy" świetnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia! Ta czerwona stylizacja jest fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jak tam pięknie :)
    Fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kogo to wiersz? To wasza twórczość czy skądś zaczerpnięty?

    OdpowiedzUsuń