niedziela, 14 kwietnia 2019

Outfit of exam!

                                                                                                Hej kochani! <3
Wracamy do was po napisaniu egzaminów gimnazjalnych. Jakie są nasze odczucia? Musimy niestety przyznać, że nie jest najlepiej, ale nie zniechęcamy się i czekamy na wyniki, które będą w czerwcu. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że pomiędzy testami udało nam się wykonać kilka fajnych fotek w szkole! Mamy nadzieję, że troszkę was zainspirujemy i podamy pomysł na fajną stylizację. W dzisiejszym wpisie zademonstrujemy dwa outfity. W skład pierwszego wchodzą czarne, skórzane botki, rudo-brązowa zamszowa spódnica, białe koszule (w serduszka i w paski) oraz mała torebka na złotym łańcuszku. W drugiej jesteśmy natomiast ubrane w czarną, rozkloszowaną sukienkę oraz sandałki na słupku. Jeśli jesteście ciekawi jak wyszły fotki to zapraszamy do oglądania!






28 komentarzy:

  1. Zdecydowanie pierwsze wasze stylizacje są świetne! Bardzo podoba mi się spódniczka, wcześniej nie miałam styczności z takimi spódniczkami. Mam nadzieję że wyniki w czerwcu okażą się dużo lepsze niż myślicie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w czarnych sandałkach - są rewelacyjne! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za stylówka. Za moich czasów gdy zdawałam egzamin gimnazjalny nie byli takich fajnych ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądacie znakomicie! Przepiękne stylizacje. Ja najczęściej ubierałam białą koszulę i spodnie lub spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. o wow :) świetny outfit :) super sa te brazowe spodnice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super outfity! Sama jak zdawwłam egzaniny to musiałam dobrze wyglądać!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mam wrażenie, że jesteście starsze ;). Super wyglądacie razem w tych brązowych spódniczkach. A te zdjęcia mogą być fajną pamiątką. Trudne były w tym roku egzaminy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak WY ślicznie wyglądacie cudowne macie te brązowe spódnice.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowane pierwsza jest lepsza na egzamin 😺

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń