poniedziałek, 18 lutego 2019

Cały rok zaplanowany z firmą NailsCompany

                                                                                    Hej kochani! <3
Witamy w już nastym poście dotyczącym firmy Nailscompany. Dzisiaj tak trochę w pośpiechu postaramy się przedstawić nasze nowe perełki, które dostałyśmy. Mamy niewiele czasu, bo nauka i obowiązki gonią nas z każdą minutą, ale mamy nadzieję, że nam się to uda. Nie przedłużając zapraszamy do czytania!

1. Kalendarz firmowy 
Na pierwszy ogień poleci kalendarz firmowy w pięknym wzorze kwiatów róży. Okładka nas urzekła, a stojąc na regale naszego pokoju dodaje uroku. Jego wygląd zachęca, tak jak i dobre wykonanie. Okładka jest twarda, a z notatnika wystaje sznureczek do zaznaczania stron.  Każda strona jest przeznaczona na coś innego. W środku znajdziemy: miejsce na wypełnienie danych osobowych, w skrócie rok 2019, dni z zakazem handlu, cały rok z porami dnia i godzinami by móc zapisywać notatki, w skrócie rok 2020, plan urlopowy, urzędy wojewódzkie, imprezy targowe, lotniska i porty lotnicze w Polsce, przeliczniki, przedrostki, oświadczenie o zdarzeniu drogowym i wiele, wiele innych. Już zaczęłyśmy go zapełniać i całkiem sprawni nam idzie!



2. Klips do lepszej jakości zdjęć
Od dawna go chciałyśmy i czekałyśmy na dobry moment by go zamówić. Ten jest wyjątkowy, dokładnie taki o jakim marzyłyśmy. Z łatwością zapina się go na telefon, nie spada i nie zasłania aparatu. Jest w kolorze białym z dużym nadrukiem firmy. Z tyłu jest przycisk, którym włączamy/wyłączamy klips i przełączamy tryby. Wbudowane są 3 opcje naświetlenia co pozwala wybrać odpowiednią do warunków. W zestawie jest również ładowarka. Ogółem strzał w dziesiątkę!

3. Lakiery hybrydowe
I już ostatnimi trzema perełkami są lakiery hybrydowe o 3 kolorach: Light Orange, Black oraz Mantis. Każdy z nich ma dobre krycie i nie możemy ukryć, że jest to nasza ulubiona firma jeśli chodzi o lakiery do paznokci! Super się trzymają. Opakowania są pojemności: 6, sam wizaż zewnętrzny jest przyjemny dla oka.

42 komentarze:

  1. Podobają mi się te rzeczy, a szczególnie klips do zdjęć.
    Mam bzika na punkcie pięknych zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klips wydaje mi się być dobrym gadżetem, chętnie bym go wypróbowała. O tych lakierach już słyszałam, ale nie miałam przyjemności ich stosowć. 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery maja prześliczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnego ringa do telefonu ale całkiem o nim zapomniałam :) Kalendarz bardzo praktyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klips mi również by się przydał. Zdjęcia czasami wychodaw brzydkie że nawet po obrobieniu nie jest dobrze. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. O tym klipsie ostatnio głośno, chyba w końcu muszę go sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy lakiery mają świetne a ten klips też jest moim marzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne hybrydy.
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Life of Ellen.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dopiero poznaje produkty od NC. teraz testowałam lampę i jestem mega zadowolona :)
    najtrudniej to przedłużyć naturalne paznokcie, bo ja obgryzam, wiec byłam zmuszona, ale powoli się uczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko jest swietne i bardzo ladnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem oczarowana kalendarzem! Z chęcią się za nim rozejrzę :)

    Uwielbiam lakiery marki NC - są niezwykle trwałe, a gama kolorystyczna pozwala na prawdziwe stylizacyjne kombinacje.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kalendarz. Ja robie swoje własne BOJO ale na prawdę świetna opcja. :D

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ten klips do zdjęć. Kalendarz też fajny. Super wpis.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten kalendarz :) o kolorkach lakierów już nie mówiąc :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Potrzebuję dokładnie czegoś takiego jak ten klips

    OdpowiedzUsuń
  16. Te lakiery mogłyby spodobać się mojej siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że kolory mają dobrą pigmentację - a to mega ważne :) Podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam ich kolory, jednak kalendarz średnio przypadł mi do gustu. Lubię coś mniejszego, bez tylu informacji :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o takim klipsie. Nails company to fajna firma, i przyznam że lakiery są dobre jakościowo:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow jestem pod wrażeniem Waszej paczki, jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię lakiery tej firmy, jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam. Taka lampka bardzo by mi się przydała, aby wykonać ładny i staranny manicure.

    OdpowiedzUsuń
  22. its awsome package graet
    https://47biz.com

    OdpowiedzUsuń
  23. What an amazing color of that nail polish! It is great.
    background remove service

    OdpowiedzUsuń