piątek, 14 kwietnia 2017

Wielki haul Sammydress/Gamiss/Rosegal

                                                                 
                                                                      Hej kochani! <3

Dziś kolejny, już trzeci wielki haul, a w nim oczywiście nie zabraknie szczerych, rzetelnych recenzji i opinii. W dzisiejszym wpisie pojawi się parę ubrań oraz dodatków do stylizacji. Znajdziecie tutaj również rzeczy typu beauty. Tak jak w poprzednim haul'u każdą z rzeczy ocenimy ze względu na: materiał, cenę itp. Na końcu podsumujemy która z firm najlepiej się sprawdziła. W poprzednim wpisie była to firma Banggood oraz Sammydress, a w tym?... Przekonajcie się sami!



1.Białą bluzka z wycięciami 
Firma: Gamiss
Cena: $5.63
Rozmiar: XL
Minusy: Materiał jest cienki i prześwitujący
Plusy: Ładnie się prezentuje
Ocena: 7,5/10
Bluzkę znajdziecie tutaj: KLIK

2.Czerwona bluza
Firma: Sammydress
Cena: $11.66
Rozmiar: S
Minusy: brak
Plusy: Dość dobry materiał, wygoda.
Ocena: 8/10
Bluzę znajdziecie tutaj: KLIK


3.Bluza z wiązaniem
Firma: Sammydress
Cena: $13.54
Rozmiar: S
Minusy: brak
Plusy: Bardzo dobrze wykonana!
Ocena: 10/10
Bluzę znajdziecie tutaj: KLIK


4.Sweterek z choker'em
Firma: Sammydress
Cena: $16.46
Rozmiar: One size
Minusy: brak
Plusy: Taki sam jak na stronie, dobrze wykonany.
Ocena: 9,5/10
Sweterek znajdziecie tutaj: KLIK


5.Okulary przeciwsłoneczne
Firma: Sammydress
Cena: $8.09
Kolor: Pink
Minusy: Są dość duże
Plusy: Dobrze zabezpieczone przy transporcie
Ocena: 8,5/10
Okulary znajdziecie tutaj: KLIK


6.Zestaw 9 pędzli
Firma: Gamiss
Cena: $7.16
Kolor: Pink
Minusy: brak
Plusy: Miękkość włosków, dobre wyknanie
Ocena: 9,5/10
Pędzle znajdziecie tutaj: KLIK

7.Zestaw 20 pędzli + paleta cieni
Firma: Gamiss
Cena: $14.68
Kolor: Colormix
Minusy: Plastikowa paletka
Plusy: Jakość wykonanie pędzli, dość dobra pigmentacja cieni
Ocena: 7,5/10
Zestaw znajdziecie tutaj: KLIK


8.Paleta do konturowania twarzy
Firma: Rosegal
Cena: $3.51
Kolor: Colormix
Minusy: Plastikowa paleta
Plusy: Dobrze nakładające się żele
Ocena: 8/10
Paletkę znajdziecie tutaj: KLIK

PODSUMOWANIE:
GAMISS: 8/10
ROSEGAL: 8/10
SAMMYDRESS: 9/10! 


128 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy, najbardziej spodobał mi się sweter, ma bardzo oryginalny styl!

    zuziaboba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ubrania, szczególnie podoba mi się wiązana bluzka i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że macie bardzo ciekawy i modny styl! Rzeczy są bardzo ciekawe ;)
    Twinsstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobały mi się niewątpliwie pędzle - zwłaszcza te różowe, chociaż nie przepadam za tym kolorem ale jednak jakoś bardziej do mnie przemawiają niż te fioletowe. Okulary również mi się spodobały. Miłego dnia i wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam również bardziej spodobały się te różowe pędzle :) Miłego i wesolutkich! ^^

      Usuń
  5. Dobrze, ze opisujecie również minusy zakupionych ubrań :) dzięki temu jak coś zamówię, to nie będę rozczarowana, bo będę się spodziewała jakichś wad czy innych mankamentów. Najbardziej spodobały mi sie okulary i pierwsza bluzeczka. Na pewno będzie to idealna stylizacja na letnie dni czy nawet te cieplejsze wiosenne :). Widać, ze dużo pracy włożone jest w ten wpis. To się chwali! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! :) Tak wpis był pisany około 3h ^^

      Usuń
  6. bluza to mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! Sweterek genialny
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterki idealne, a paleta cieni? Prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny haul :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tą białą bluzkę i jestem zawiedziona :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek mi się podoba bardzo :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten sweterek z chokerem! Ale ogólnie całe zamówienie bardzo udane, gratugratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jedną tą samą bluzeczkę tą z chokerem tylko w innym kolorze :D
    Ta bluza z wiązaniem jest cudowna :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem co to haul i dość dziwnie mi się kojarzy, ale bluza z wiązaniem i szary sweterek z chokerem są śliczne i też chcę mieć takie!
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. REWELACYJNY sweterek z chokerem :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy! Najbardziej podoba mi się bluzka z wiązaniem i chokerem. :)

    Pozdrawiam,
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super haul! mam podobne korektory :* pozdrawiam cieplutko, mega rzeczy wybralyscie 😚

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta pierwsza bluzka najbardziej wpadła mi w oko ♡♡ poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  20. czerwona bluza zdecydowanie HIT <3
    pokilkane
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy zamowilyscie. Ja z gamiss współpracowałam ale zrezygnowałam gdyż znalazłam ciekawsze firmy. Lubię takie haule :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wpadły mi w oko te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy!
    Buziaki kochane!❤❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Very cool post, dear! Photos beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  25. Super rzeczy zwłaszcza ta 1 koszulka i okulary 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaszalałyście:) Na wiosne nowa garderoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uwielbiam bluzy z kapturem, nie jestem typową chłopczycą, ale po prostu czuję się w tym wygodnie :)
    Strasznie mi się spodobała bluza czerwona z kapturem :) Oby się dobrze nosiła. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My także je kochamy, ze względu na to, że są cieplutkie ^^ Pozdrawiamy! :*

      Usuń
  28. O jej jakie wszystko ładne, najbardziej podoba mi sie sweterek z chokerem i bluza z wiązaniem. Chyba sobie takie sprawie. Mój blog sandarfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Same świetne rzeczy. Bardzo podoba mi się bluzka z wiązaniem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak większość komentatorek serce skradła bluza z wiązaniem, moje również <3
    Obserwuje i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Najbardziej przypad mi do gustu sweter z chokerem i ta paleta cieni, mistrzostwo! 😍

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne rzeczy... najlepsze pędzelki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny haul :) Pierwsza bluzka bardzo mi sie spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super produkty! Najbardziej urzekła mnie ta bluza z wiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja mam czarną bluzeczkę z wycięciami hihi:d świetny haul!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne rzeczy wybrałaś :) najbardziej spodobał mi się siwy sweterek i okulary :)
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam te pędzle i są fajne:)
    Świetny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej podobają mi sie okulary, paletka i pędzle. Zakochałam się zwłaszcza w tych fioletowych :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwsza bluzeczka świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post ! Bardzo lubię takie, ponieważ uwielbiam patrzeć na rozne inspiracje :)
    Pozdrawiam,
    makelifesimpleandbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Pędzle bezkonkurencyjne :) sliczny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bluza z wiązaniem cudowna, podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  43. W bluzie z wiązaniem jak i w bluzie z chokerem się zakochałam!
    ameliaswietlik.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Czerwona bluza i szary sweter zdecydowanie podbiły moje serce. Są po prostu cudne. Mam nadzieję ,że będzie się dobrze nosić

    OdpowiedzUsuń
  45. najbardziej podobają mi się okulary :) Przepraszam jeżli Cię to urazi , ale mogłabyś zmniejszyć troszkę zdjęcia , bo bardzo to przeszkadza przy czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cienie i pędzle są świetne :) A bluzy jak najbardziej w moim stylu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Sweter z chokerem megaaa :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo spodobała mi się paletka :)
    Pozdrawiam <3
    http://natallieisme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super rzeczy :)) wszystko mi sie spodobało , masz gust ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo fajne rzeczy! Mi do gustu przypadła najbardziej bluza z wiązaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba mi się ta biała bluzka z wycięciami *.* Zestaw pędzelków i cieni wygląda bardzo kusząco, chyba się w nie zaopatrzę. Obserwuję :)
    http://nusiabl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna jest ta czerwona bluza *-*
    Fajne rzeczy!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. te wszystkie rzeczy są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna bluza jak i sweter
    Pozdrawiam http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Okulary i czerwona bluza mnie urzekła!
    Całe zamówienia jak najbardziej widzę udane, nie zawsze trafimy na perełki, ale trafiają się mi często rzeczy bardzo dobrej jakości z zagranicznych sklepów :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  56. Po prostu bomba - dzięki za mega inspiracje i przy okazji zapraszam do mnie ! http://wyczarujpiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ta biała bluzeczka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  58. Bluza z wiązaniem - mega!
    Bardzo ładna, szkoda tylko, że taka krótka...

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetna jest ta czerwona bluza. :)
    I te pędzle - cudo. ;)

    OdpowiedzUsuń