środa, 8 lutego 2017

Jak dbamy o swoje włosy zimą

                                                                 

                                                                                  Hej kochani! <3

Z racji tego, że pogoda na zewnątrz nie jest sprzyjająca nie mogłyśmy wybrać się na zdjęcia, ale jutro wybieramy się na sesję zdjęciową z przyjaciółką i postaramy się, by wyszła jak najlepiej. Wracając postanowiłyśmy zrobić post typowo kosmetyczny. Pokażemy Wam kosmetyki do włosów, których my używamy i szczerze polecamy. Zima to czas, gdy nasze włosy potrzebują szczególnej ochrony i pielęgnacji. Nie możemy o nich zapominać. Kosmetyki, które przedstawimy nie są z najwyższej pułki, lecz ich skuteczność u nas jak najbardziej się sprawdziła. Może nie przedłużając przejdźmy do recenzji produktów.




                                                          1.  Maska pielęgnacyjna do włosów

                                                   Tą maskę stosujemy od dłuższego czasu i możemy 
                                                   Wam przysiąc, że już po pierwszym użyciu daje ona
                                                   super efekt. Włosy stają się gładkie, nawilżone, 
                                                   lepiej się rozczesują i mają większą objętość. 
                                                   Maska kosztowała jedynie 13.55zł za 300ml, więc
                                                   niedużo. Powinno się ją nakładać na całej długości 
                                                   wilgotnych włosów, a następnie po upływie 10 min.
                                                   dokładnie spłukać. Ogólnie u nas mega się spisuje
                                                   przy następnej okazji na pewno kupimy następną . 
                   
                                                       


                                                 2. Szampon odżywczy BEBEAUTY 500ml

                                                  Następnym produktem, którego używamy już od
                                                  dłuższego czasu jest szampon odżywczy Beeauty
                                                  Jest to szampon do wszystkich rodzajów włosów.
                                                  Po użyciu pozostawia on gładkość i blask. Ekstrakt
                                                  z białek pszenicznych i ekstrakt z pereł wzmacniają
                                                  i wygładzają włosy. Po dłuższym stosowaniu nasze
                                                  włosy nabierają blasku i wyglądają na zdrowsze.
                                                  Również rozczesywanie nie jest już problemem.

                                                 3. Dove - hair therapy
                                                 
                                                Jest to także szampon, lecz w postaci kremowego,
                                                delikatnego mleczka, które wnika w strukturę włosa
                                                odnawiając ją. Dzieję się to dzięki olejkom zawartym
                                                w produkcie. Po umyciu nasze włosy natychmiastowo
                                                stają się gładkie, a zapach jest wręcz uwodzicielski.

                                                4. Naturaphy - shampoo

                                                 Może i włosy po nim nie pachną pięknie, ponieważ
                                                są to oliwki, a my za nimi nie bardzo przepadamy.
                                                Jednak nie chodzi tu o zapach, a o skuteczność, która
                                                jest mega! Włosy po umyciu tak jakby się odradzają.
                                                Stają się błyszczące i delikatne jak jedwab. Jest on
                                                do włosów normalnych oraz suchych.
           

                                                5. Argan'de

                                                 To arganowe serum do włosów jest u nas
                                                 nowością, więc nie możemy wiele o nim napisać.
                                                 Jest on w postaci pięknie pachnącego żelu. W takiej
                                                 małej buteleczce znajduje się 30ml. Po przeczytaniu
                                                 etykiety możemy się dowiedzieć, że ten produkt
                                                 jest nazywany ,,Złotem Maroka,, To serum umożliwia
                                                 szybkie i skuteczne odbudowanie struktury włosa.
                                                  Jest on w szczególności przeznaczony dla rodzajów
                                                  włosów zniszczonych oraz suchych. Kosztuje ok. 14-21zł.

                                                  6. Sleek Line 300ml

                                                   Ten produkt także jest u nas nowością. Poleciła nam go
                                                   znajoma fryzjerka. Zapłaciłyśmy dość dużo, bo 40zł, ale
                                                   mamy nadzieję, że się opłacało. Po dłuższym stosowaniu
                                                   damy znać jak się sprawuje. Wracając jest to dwufazowa
                                                   odżywka w spray'u bez spłukiwania zawierająca dużą ilość
                                                   witamin. Odżywka nie tylko poprawia stan włosów, a i
                                                   podobno ułatwia rozczesywanie. Jak to będzie -zobaczymy.

                                           

97 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Najbardziej zainteresowała mnie maska do włosów. Gdzie można ją dostać?

    http://ourlifeandnotjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My większość produktów do włosów kupujemy u fryzjerów, więc ten także pochodzi z salonu ;)

      Usuń
  2. Mega post! Chętnie wypróbuję takie serum. Muszę się za nim obejrzeć :D
    Wpis świetny jak zawsze!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobały mi się zdjęcia! Zainspirowałyście mnie ♥ Włosom poświęcacie szczególnie czas i to widać na sesjach! Chyba muszę wybrać się do drogerii! Gorąco pozdrawiam dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O miło nam ^^ Tak, dbamy szczególnie o włosy, ponieważ mamy pewne zamiary do nich, a jakie - Opiszemy w wiosennych postach :)
      Pozdrawiamy :*

      Usuń
  4. Stosuje jeden środek na włosy, by zima wyglądały dobrze. Muszę dna przyznać, że niektóre produkty są ciekawe i chyba skorzystam z porad i wypróbuje.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O włosy trzeba dbać. Sama to po sobie wiem, gdy przez kilka lat je zaniedbałam. Aczkolwiek od pewnego czasu stosuję środki pielęgnacyjne od Radical na wyniszczone włosy i na razie działa bardzo dobrze :)

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie raz stosowałyśmy kosmetyki do pielęgnacji włosów z Radical i także bardzo polecamy :)

      Usuń
  6. W moim przypadku żaden szampon czy odżywka z be beauty się nie sprawdzają :( Wszelkie maski do włosów są cudowne! Po dłuższym stosowaniu zawsze poprawia się kondycja włosów,a w moim przypadku to jedyne zbawienie :P Bardzo ciekawy i przydatny wpis! :)
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak maski są genialne! :) Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziły kosmetyki be beauty :/ Pozdrawiamy <3

      Usuń
  7. Jakiś czas temu czaiłam się, żeby kupić ten szampon z BeBeauty, ale po przeczytaniu wielu negatywnych recenzji o nim, postanowiłam na tym czajeniu się poprzestać. Może i jest tani, ale na buble szkoda nawet tylko kilku złotych. Argan'de i Sleek Line już testowałam :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post. Dużo propozycji jest w czym wybrac. Osobiście lubię odzywke z biedronki. Ostatnio zauwazylam że moje wlosy szybko sie przetluszczaja i wypadaja. Skorzystam z twojej listy i wyboore coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny post, nigdy nie uzywalam tych kosmetyków, ja bardzo lubie maski callosa :)

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie myślałyśmy żeby zamówić maskę z Kallosa, ale nadal nie możemy się zdecydować którą wybrać :D

      Usuń
  10. Już od dawna chcę wypróbować odżywkę ze Sleeka. Czekam więc na recenzję:)
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam niczego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy to coś na co zwracam szczególną uwagę, tej maski jeszcze nie znałam, ale na pewno wypróbuję! Pozdrawiam, Art of Life!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecamy! Spisuje się rewelacyjnie ;) Pozdrawiamy również.

      Usuń
  13. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty, będę testować 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach do włosów. Muszę je wypróbować :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto wypróbować. :)

    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja stosuje maski olejki i serum do włosów :D Bardzo lubię dbać o moje włosy zwłaszcza zimą i latem :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post ! Sama testuje teraz wiele produktów do włosów aby były zdrowe i szybko rosły wiec wypróbuje także wasze ;)

    Mój blog Pozdrawiam i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) Częściej będą się pojawiały takie wpisy ^^ Może tym razem jak dbamy o skórę lub paznokcie ^^ Pozdrawiamy!

      Usuń
  19. Ja mam swoich ulubieńców, ale za tymi produktami się również rozejrzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Odnotowałam wszystkie pozycje! Myślę, że szamponu nie będę zmieniać, bo używam BabyDream z Rossmanna, kosztuje 5 zł i nie zawiera SLSów ale serum i maskę chętnie wypróbuję!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przydatny post to na pewno! Zdjęcia świetne :) Bardzo zaciekawiło mnie to serum, koniecznie muszę je przetestować :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejku! Jak Wy dbacie o te włosy! Ja jedyne co robię to wmasowuje w nie żel aloesowy z holika holika :o
    Ale moje włosy są tak wybredne, że mało co na nie działa. Chyba powinnam spróbować tego serum, może dzięki niemu to co mam na głowie przestanie przypominac siano :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno u Ciebie nie jest tak źle, że włosy wyglądają jak siano ^^ Tak baardzo o nie dbamy :)

      Usuń
  23. ja w sumie przec caly rok dbam o swoje wlosy tak samo, czyli stosuje roznego rodzaju odzywki ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z wielką chęcią!
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2017/02/how-to-wear-it-can-find-it-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio miałam ten dove i bardzo dobrze się sprawdził. Mam dredy więc nie zabardzo muszę pielęgnować włosy ale uwielbiam szampony, ktore na dlugo pozostawiaja swoj zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy wpis jak dbać o włosy warty uwagi , ja używam innego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  26. Maska bardzo mnie zaciekawila. Dobra i nie droga, czego chcieć więcej.
    Fajne opakowanie, bardzo praktyczne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cały rok staram się dbać, o swoje włosy. Niektóre z tych produktów są mi znane, ale może czas poeksperymentować i spróbować czegoś innego. Fajny post. Pozdrawiam cieplutko dziewczyny. ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja o włosy niestety dbać nie potrafię, a jak już chciałam coś zmienić to tylko sobie zrobiłam krzywdę :/ Pielęgnacja to mój słaby punkt jeśli chodzi o kosmetyki..
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymamy za Ciebie kciuki, by Ci się poszczęściło z tymi włosami ^^

      Usuń
  29. Moim wlosą przyda sie ten post :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Swietny post, ja popiero po 2 latach od rozjaśnienia, kiedy moje włosy były w fatalny stanie zdecydowałam się na coś więcej niż szapon, teraz nie wyobrażam sobie, aby zapomieć o odżywce czy masce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, maska czy odżywka to podstawa ;) My same myślimy nad zakupem maski firmy Kallos i nie jesteśmy jeszcze w 100% zdecydowane :3

      Usuń
  31. Fajny blog ;) poza tym wypróbuje maskę ;0 a szampony z Dove używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post :) stosowała niektóre kosmetyki które wymienilas

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie,że kosmetyki nie są z wysokich półek i są szeroko dostępne dla każdego. Ciekawi mnie czy kiedyś będzie recenzja jakiś szamponów i odżywek specjalistycznych, naturalnych, czasami dostępnych w aptekach ziołowych itp ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł ;) Postaramy się taki post stworzyć, jednak nic nie obiecujemy ^^ Dzięki wielkie za pomysł! <3

      Usuń
  34. świetny post ! Gdzie kupiłyście szampon z Bebeauty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) Szampon jest dostępny w prawie każdym sklepie, nawet i w biedronkach :D

      Usuń
  35. Widzę, że bardzo dbasz o swoje włosy. Ja dopiero zaczynam pielęgnować moje włosy. Zauważyłam, że po jedwabiu hydrolizowanym są gładkie i nie wyglądają jak siano.
    Zapraszam www.natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować ;) Nie są to znane firmy, lecz jak dla nas wystarczają ^^

      Usuń
  37. Ciekawe produkty :) jest pare firm nie znanych dla mnie :) może kiedyś przetestuję któryś z tych produktów :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny post tylko na komórkach tekst jest trochę rozjechany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również to zauważyłyśmy i raczej będziemy pisać normalnie od akapitów :p

      Usuń
  39. Należę do osób, które mają to szczęście, że nawet drogeryjne produkty się sprawdzają całkiem niezłe. Ta maska wydaje się bardzo ciekawa, a nie obciąża włosów? Z tych produktów do tej pory używałam tylko marki Sleek Line i mnie fajnie się sprawdziły. Właśnie uświadomiłyście mi, że muszę wybrać się do sklepu fryzjerskiego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, fajnie, że mogłyśmy pomóc. Nie, żaden z tych produktów nie obciąża włosów ;)

      Usuń
  40. Ciekawy post :) Zaciekawiła mnie pierwsza maska :)


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy raz widzę tą maseczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Serum mnie zaciekawiło. Ja zima mam ogromy problem z puszeniem i elektryzowaniem

    OdpowiedzUsuń
  43. fajny post! myślę, że na pewno coś przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Szczerze to nigdy nawet bym nie pomyślała, że szampony z Be Beauty mogą być dobre, także dzięki za podzielenie się Waszymi opiniami. Poza tym, zaintrygował mnie oliwkowy szampon, wygląda dość naturalnie, gdzie go kupiłyście? :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon kupiłyśmy w normalnym sklepie ;) Ale to już około miesiąc temu ^^

      Usuń
  45. Super post, sama muszę zacząć bardziej dbać o włosy :) thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny post. ja zimną bardziej dbam o swoje wlosy, bo wiadomo inna pogoda...

    OdpowiedzUsuń
  47. Super wpis, bardzo przydatny dla włosomaniaczek i nie tylko, jak skończę aktualne zapasy na pewno się rozglądnę za którymś z powyższych produktów ;3

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesteście konsultantkami Oriflame?

    OdpowiedzUsuń
  49. Kosmetyki z dove bardzo lubię. Pielęgnują ciało, ale i tez włosy- kiedyś używałam tej odżywki i byłam zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń