poniedziałek, 6 czerwca 2016

Summer bucket list 2016

Heej kochani ! :) Jak wiecie za niedługo rozpoczyna się okres wakacyjny, dlatego też w tym poście chciałybyśmy wypisać nasze plany na te wakacje. Ten czas najczęściej kojarzy nam się z poznawaniem nowych ludzi i z wieloma genialnymi wspomnieniami. Na pewno każdy z nas pragnie spędzić te wakacje jak najlepiej, ale jak to zrobić ? :) W dzisiejszym wpisie chcemy was zainspirować i zmotywować do tego by ten czas był dla was aktywny, a za razem przyjemny. Może po przeczytaniu tego postu to wy zapiszecie taką listę ?  Zapraszamy was serdecznie do oglądania zdjęć i zapoznania się z naszymi planami :3 

  1. Zacząć biegać 
  2. Znów wprowadzić sezon na rolki 
  3. Wyjechać za granicę 
  4. Obejrzeć wiele filmów
  5. Łapać świetliki do słoików 
  6. Zrobić wiele wspaniałych fotografii i sesji którymi będziemy się z wami dzielić na podsumowaniu wakacji
  7. Nagrywać pranki (wkręcać ludzi)
  8. Podziwiać gwiazdy *0* 
  9. Zakupić lub przygarnąć pieska 
  10. Przeczytać ciekawe książki i zrobić o nich recenzję
  11. Zrobić pełno chellange
  12. Pójść na mega duże zakupy z najlepszymi przyjaciółkami
  13. Poznać nowy ludzi
  14. Zacząć ćwiczyć
  15. Próbować nowych smaków
  16. Zdrowo się odżywiać
  17. Spotkać się z naszą przyjaciółką z Anglii (Pozdrowienia dla Olivii)
  18. Na koniec roku pójść na kebaba z klasą 
  19. Chodzić na baseny
  20. Dużo pływać nad jeziorem
  21. Zrobić ognisko
  22. Własnoręcznie zrobić wianek
  23. Zrobić dla was kreatywne sesje 
  24. Robić wiele shake'ów i deserów owocowych
  25.  Chodzić na długiee spacery 
 ~Włosy jaśniejsze, skóra ciemniejsza. Woda cieplejsza, drinki zimniejsze. Muzyka      głośniejsza,  w szkole ciszej. Noce dłuższe, życie lepsze. My chcemy lato!~







 Na koniec chciałybyśmy wam bardzo podziękować za tak dużą ilość wyświetleń ! :) To dla nas mega motywacja ^.^ Jesteście kochani <3 Miłego Poniedziałku i do następnego wpisu :3

106 komentarzy:

  1. Świetne plany i piękne zdjecia, bardzo inspirujący post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sezon na rolki, ahhh z chęcią odnowie! Bardzo fajne plany, skorzystam z nich. A zdjęcia rewelacja, inspirują jak żadne! ;))

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh nie możemy się doczekać wakacji :) Dziękujemy :3

      Usuń
  3. Sezon na rolki i bieganie też są na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great post ... lovely
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tych planó :) super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :) Jest jeszcze więcej, ale to prywatne :3

      Usuń
  6. Uwielbiam oglądać takie wakacyjne zdjęcia!
    Ja wakacje mam już prawie od miesiąca, ale wam życzę żebyście te wszystkie plany spełniły!
    Pozdrawiam :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mega dużo planów, ambitnie! ;) powodzenia w spełnianiu kolejnych punktów z listy powyżej! pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ambitne plany, życzę powodzenia w ich realizacji, choćby w większości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W 7. powinny być pranki :) A tak poza tym to kilka rzeczy z waszej listy zrobiłam jeszcze przed wakacjami, a niektóre mam już w planach na najbliższy czas :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za uwagę ! :) Zmienione :3 Również pozdrawiamy :3

      Usuń
  10. Też bym chciała taką listę ale no cóż niestety nie mam wakacji :P rok sie tyra jak mrówka żeby iść na dwa tyg urlopu blehhhh :P
    Ale sezon na rolki już zaczęłam chociażby 1-2razy w tyg :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam trochę podobną listę do twojej, też wiele rzeczy chciałabym zrobić podczas tego lata :) Opalić się, bawić się dobrze z moimi znajomymi i robić to na co nie miałam wcześniej czasu :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega zdjęcia !!!!!!
    Zapraszam do siebie www.krampauli.blogspot.com
    Możecie mnie znaleźć także na FB https://m.facebook.com/krampauli/
    Tworzę biżuterię :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo planów;) No nic teraz zaczać je tylko realizować. Powodzenia;)

    Zapraszam do mnie;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Długa lista! zyczę powodzenia :) Ja póki co jestem przygnieciona nauką, wiec nie mam nawet czasu myśleć o wakacjach :(

    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( Mamy nadzieję, że szybko wskoczysz w ten ,,wir wakacji,, :)

      Usuń
  15. Czekam na pranki :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawią się na pewno na blogu :D Czekajcie na nie :)

      Usuń
  16. Wow! this post is so lovely and the pics are so mesmerizing...xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna lista! Chyba też taką robię aby wszystko na 100% zrobić :)!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę udanych wakacji! ;D Obyście zrobiły wszystko, co zaplanowałyście.
    Pozdrawiam :)
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie wakacje już trwają i wiele planów już się realizuje. Świetna lista, powodzenia w realizacji! :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. 1 strój kąpielowy jest prześliczny! :)
    Julixx-blog(Kliknij) ♥
    Będę wdzięczna za kliki w ostatnim poście. + jeśli się spodoba miło by było, gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł z taką listą :)
    Też chciałabym pojeździć na rolkach, ale nie umiem XD


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest takie trudne :D Może w te wakacje posmakujesz frajdy jeżdżenia na rolkach :) <3

      Usuń
  22. Pomysł z listą świetny. Zdjęcia fantastyczne! :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. W takim razie trzymam kciuki aby wszystkie plany się udały! :D Super lista :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! super post, świetne zadania i super motywujące, tumblrowe zdjęcia !! www.julliexy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja bym do tego jeszze dodała jazda stopem jak i spanie pod namiotem
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. hah najbardziej podoba mi się 'łapać świetliki do słoika' <33 powodzenia w realizacji planów :) świetne zdjęcia

    kariaxv.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł na taką listę jest świetny! :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobry wpis, treściwy, ale nie za długi. Zdjęcia nie przeszkadzają, a raczej dodają klimatu. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Inspiracje totalnie w dechę! <3 moim planem jest zacząć intensywnie ćwiczyć jak kiedyś :)!


    Dziekuje za komentarz na moim blogu!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też mam w planach jeździć na rolkach więcej niż do tej pory.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia, a Wasza wakacyjna lista uświadomiła mi jak wiele mam do zrobienia tego lata! :)
    Jeżdżenie na rolkach, ogniska, pakowanie się na wyjazdy, a przedwakacyjne zakupy wciąż nie zrobione! Pozdrowienia dla Was! http://nawiedzonadroga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w połowie są zrobione :) Ale wszystkiego dowiecie się na haul'u. Również pozdrawiamy :*

      Usuń
  32. Ja też muszę zacząć ćwiczyć:D
    Mam taki strój jak na zdjęciu, ale wpadający w zieleń:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też mam w planach zacząć jeździć na rolkach..już 2 lata nie miałam ich na nogach ;)
    W A K A C J E już niedługo :)) trzymajcie się dziewczyny i powodzenia w realizowaniu planów.

    juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak tak to czytam to aż zatesknilam za dawnymi czasami 8 beztroska. Hmm ale za rok, gdy córa trochę podrosnie mogę z nią robić te niesamowite i niezapomniane rzeczy jak np łapanie świetlików :)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne plany mam nadzieje Ze każda wymieniona rzecz sie spełni 😘pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł! Myślę, że zrobienie takiej listy sprawi, że nie będziemy całe wakacje tylko leżeć, a realizować każde postanowione zadanie na wakacje! Jest to bardzo mobilizujący pomysł. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. dałyście mi dużo motywacji dzięki temu wpisie. Mimo, że już jest cieplutko na ulicy i w szkole trochę luźniej wcale nie czuję wakacji, ale mam nadzieję, że gdy tylko sama zrobię taką listę planów to zaraz będzie tylko lepiej.

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nigdy nic nie planuje bo potem i tak robię inaczej ;) ale super lista
    Zapraszam annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. w sumie fajnie byłoby zrobić taką listę, ale znając mnie to nie wyjdzie :D
    obserwuję! bardzo podoba mi się wasz blog ;>
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna lista, też muszę właśnie taką stworzyć :)
    podoba mi się jak piszecie widać, że od serca ! :*
    Bardzo świetny blog :*
    http://dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja powoli też tworzę taką listę :D Zdjęcia są super! Myślę, że wzięłyście je z tumblr'a więc jeśli chcecie zajrzyjcie do mnie: littleredcherrysmile.tumblr.com
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wzięłyśmy z tumblr'a i nie tylko ;) Na pewno zajrzymy ;*

      Usuń
  42. Bardzo fajny post jak i blog. Na pewno będę tu częściej zaglądać. Pozdrawiam gorąco.
    daylightnatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Odpowiedzi
    1. Taki był cel tego postu :D Bardzo nas to cieszy :) Na pewno weźmiemy udział w konkursie ^^

      Usuń
  44. Bardzo fajny pomysł z tą listą. :) Świetne stylizacje.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialna lista i inspiracje!
    Trzymam kciuki! :)

    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  46. Łoo, ale dużo planów macie! :D
    Cudowne inspiracje ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawe rzeczy do zrobienia, też mam w planach bardzo wiele do zrobienia i mam nadzieję, że wszystko co zaplanowałam się uda!
    Ciekawy post, pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  48. Życze powodzenia! Mam w planach ale naraze to tylko plany!
    http://hasztagcrazyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post! ♥ Życzę wytrwałości w postanowieniach ^^
    Piękne te zdjęcia, aż mnie zainspirowały. Nie wiem czemu, ale szczególnie pierwsze =D
    Czekam na kolejnego posta i pozdrawiam Was! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ♥ Jutro nowy post :) ! Również pozdrawiamy ;*

      Usuń
  50. Genialna lista! Muszę niebawem zabrać się za swoją :) Świetne inspiracje!

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  51. Też chce aby te wakacje były mega, mam kilka planów, mam nadzieje, że wypalą;)
    Zapraszam do siebie http://style4you-mt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spora lista planów! Mam nadzieję, że się wam wszystko uda spełnić ;)
      papcinek.blogspot.com

      Usuń
  52. Świetne plany, dużo ich trochę. Życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ohoho dużaa lista planów. Na pewno je spelnisz. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń