niedziela, 17 kwietnia 2016

Tylko nikomu nie mów...

                                                                   Hej kochani <3! 

W dzisiejszej notce napiszemy o obietnicach i powierzaniu komuś swoich sekretów. Bardzo zapraszamy do czytania i oglądania zdjęć. 

,,Tylko nikomu nie mów'' Często słyszymy te słowa od bliskich, znajomych i na pewno każdy z nas kiedykolwiek powierzył swoją tajemnicę jakiejś osobie. Czy jest to coś złego ? Nie koniecznie. Wyjawianie komuś swojego sekretu to dowód na wierność i zaufanie, lecz nie wolno przesadzać. Bywa tak że osoba której powierzamy jakąś tajemnice nie jest do końca uczciwa i za naszymi plecami rozpowiada każdemu, i tu zaczynają się sprawy komplikować. Oczywiście jeśli jest to jakaś drobnostka to nie jest tak źle , ale jeśli ten sekret jest niezręczny , upokarzający to mamy wielki problem. Zaczynają się z ciebie śmiać , kpić. Nie fajne uczucie prawda ? Dlatego też powinniśmy dotrzymywać słowa i zatrzymać powierzone nam tajemnice dla siebie. Przez nie zrobienie tego możecie stracić kogoś bliskiego i pojawia się tak zwany ,,FOCH,, , a czy tego chcecie ? Na następny raz ta osoba może tobie już nie ufać, i po co to było ? Wiadomo po pewnym czasie ludzie o tym zapomną i wszystko wróci do normalności ,ale stracone zaufanie będziemy odbudowywać przez długi, długi czas. Może wy straciliście zaufanie przez plotkę ? Napiszcie koniecznie o tym w komentarzach ! :)) 

                       ~Nie ma nic równie trudnego do zdobycia i również łatwego do stracenia jak                                                                                   zaufanie~








Bransoletki - House 

KONTAKT : 

Ask.fm 
Aga- KLIK
Sylwia-KLIK

E-mail - agsymi@onet.pl

117 komentarzy:

  1. Zaufanie to podstawa ;) Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądre słowa i super fotki ;)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi akurat ciężko zaufać ludziom. Prześlicznie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja;)
    Fajna pogoda i fajne zdjęcia;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam bardzo trudno komuś zaufać ;/ wiele razy wiele osób mnie zdradziło i w sumie nie ma kogoś komu ufam 111%. Dlatego trzymam dystats.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nami też tak jest , tylko że my nie umiemy trzymać dystansu i często wiele osób nas zawodzi :/ :) Dziękujemy za komentarz :))

      Usuń
  6. Ja ufam tylko moim przyjaciołom, z którymi przyjaźnię się już kilka lat ;)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. INFO!
    Zostałaś nominowana do LBA: http://szanujwspomnienia.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award.html

    Pozodzwnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc słowa "nikomu nie mów" ostatnio stały się mało ważne, przynajmniej ja nikomu nie ufam na tyle by powiedzieć coś ważnego z zastrzeżeniem żeby nikomu nie mówił... Zawiodłam się kiedyś i to może dlatego...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiemy cię :) Coraz trudniej jest zaufać innym w 21 wieku :) Dziękujemy za komentarz ! :) Pozdrowionka :*

      Usuń
  9. Lovely pictures :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy ma jakieś swoje tajemnice :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Heju :) Nominowałam Was do LBA.

    Pozdrawiam, Niezdara (http://to-ja-niezdara.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dwie krople wody:D dajcie więcej zdjęć z Waszych okolic krajobrazu:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkowicie się z Wami zgadzam, dziewczyny, raz stracone zaufanie naprawdę ciężko odzyskać. Poza tym podobają mi się Wasze zdjęcia, macie śliczne włosy! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka jest niestety prawda. Zaufanie nadszarpnąć jest bardzo prost, odbudować niestety dużo gorzej. Czasami naprawdę nie warto. Warto natomiast docenić drugą osobę za zaufanie jakim nas obdarzyła powierzając nam swoją tajemnicę.

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie stety prawda co napisałaś. Bardzo ładne zdjęcia. Zapraszam do mnie Klociabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Wami w 100% i to jest prawda. Ciężko jest odbudować swoje zaufanie do kogoś.
    Niestety..
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru !
    Przy okazji zapraszam na mojego http://liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny temat na posta.
    Niestety to co napisałyście jest prawdą. Miałam w swoim życiu takie osoby, którym coś zawierzyłam a one to rozpowiadały na prawo i lewo. ;/
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie :
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak już jest :) Dziękujemy za komentarz pozdrawiamy :)

      Usuń
    2. Piękne!
      A co do tematu: czasem trzeba się komuś zwierzyć, powiedzenie komuś czegoś w sekrecie często sprawia, że sami lepiej się z tym czujemy. Niestety, niektórzy nie rozumieją słów "nie mów nikomu", "zachowaj to dla siebie" i przegadują dalej. Czasem takie sytuacje nie wychodza na jaw, ale jeśli już to zaufanie jest praktycznie nie do odbudowania. Spróbujemy wybaczyć, ale nigdy już tak samo nie zaufamy.
      Pozdrawiam :*
      http://dramabeautyy.blogspot.com

      Usuń
    3. Mądre słowa :) Dziękujemy za komentarz i pozdrawiamy :*

      Usuń
  18. 'Nikomu nie mów',a po chwili już wszyscy wiedzą.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne jesteście , aż biję pozytywną energią, gdy na Was patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :) Miłego dnia!


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie wyglądacie! :)
    Zapraszam na nowy post http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nikomu się nie zwierzam! :-) tyle razy mi się przez zwierzanie dostało, że szok...
    fajne zdjęcia! <3
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Tajemnica to tajemnica :) NIE możemy jej nikomu dalej przesłać. Inaczej to już nie tajemnica tylko plotka :) tak na marginesie bardzo fajny post, fajnie się Was czyta no i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post
    http://phootoandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. trust.
    great post <3
    xx
    myartrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne z Was dziewczyny, niesiecie pozytywną energię! :)
    I zgodzę się z Waszym postem, na powierzaniu obietnic można się bardzo zranić, jeśli będziemy je powierzać byle komu. Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie raz już byłam upokorzona bo ktoś wyjawił mój sekret. Niestety jestem bardzo ufna, a sama jeszcze nigdy nie wyjawiłam powierzonej tajemnicy.
    Było by mi miło jak byście wpadły na mojego bloga i zostawiły po sobie ślad.
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre :/ Dziękujemy za komentarz na pewno zajrzymy :*

      Usuń
  28. Zaufanie łatwo stracić, a jego odbudowanie często może zająć wiele, wiele czasu :) Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Najgorsze jest właśnie uczucie, kiedy powierzy się komuś jakiś sekret, a pomimo obiec ta osoba nie utrzyma tego w tajemnicy. Łatwo wtedy stracić zaufanie do ludzi i zamknąć się w sobie, zwłaszcza jeśli ta osoba była przyjacielem lub kimś bliskim.
    Świetne zdjęcia, fajnie na nich razem wyglądacie, podoba mi się też to zdjęcie na pasku bocznym - świetne :D
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaufanie to podstawa przyjaźni lub łączącej jakiejś nas relacji.
    Bez niego ani rusz.
    Musimy ufać osobie, której powierzamy inaczej wyjawianie sekretu naprawdę nie ma sensu, bo wkrótce wszyscy się o nim dowiedzą.
    Piękne zdjęcia! :)
    Jejku wyglądacie jak bliźniaczki!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasem właśnie nie warto przesadzać z zaufaniem.. Mimo że dziewczyny uwielbiają o wszystkim rozmawiać, to czasem lepiej powstrzymać się i nie mówić wszystkiego, nawet bardzo zaufanej osobie - warto mieć odrobinę własnego życia i prywatności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Plotki u dziewczyn są bardzo częste ;) Dziękujemy za komentarz :*

      Usuń
  32. Jest takie powiedzenie, że tajemnica, która jest znana przez więcej niż 2 osoby to nie tajemnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powiedzenie jest prawdziwe :) Dziękujemy za komentarz :*

      Usuń
  33. Warto mieć kilka ale naprawdę zaufanych osób. Reszta niech spada xD
    Pozdrawiam
    https://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam kiedyś trochę podobną sytuację, tylko te plotki, które rozgadała jedna osoba, nie były nawet prawdziwe...
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Według mnie najważniejsze jest zaufanie :)

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. musimy dochowywać cudzych tajemnic, nigdy nie wiemy, kiedy my będziemy potrzebować powierzenia komuś swoich sekretów:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Na zaufanie trzeba zasłużyć. Lepiej napierw sprawdzić, czy dana osoba potrafi dochować tajemnicy. Jeśli tak, mamy szczęście.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaufanie to podstawa - w każdej relacji.
    Fajne spodnie macie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna notka, tak prawdziwa :)
    Szkoda, ze zaufanie mozna tak łatwo stracić :(
    Pozdrawiam,
    Posy

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post :) Też uważam, że nie można przesadzać z zaufaniem. Jak to mówią: Na zaufanie trzeba sobie zasłużyć :) Śliczne zdjęcia :*
    Pozdrawiam :)

    Zapraszam do siebie :D - littlesmilesandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie to opisałyście! Bardzo prawdziwa notka, świetne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobrze napisane, zaufanie jest trudno odbudować.
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobrze napisane, zaufanie jest trudno odbudować.
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post. Na czwartym zdjęciu wyglądacie prawie identycznie :))
    xcx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia
    Ślicznie wyglądacie
    Super blog
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie,bardzo byłoby mi miło gdybyście zaobserwowały mnie.
    oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. haha, niechcący komentarz wysłałam w formularzu wiadomości :P bardzo fajny blog i jak napisałam, obie macie cudowne włosy! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ciekawy blog :)

    obserwuje!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny post i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Swietnie wyglądacie kochane💋💗

    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Super post i fajne zdjęcia. Wyglądacie super :) I stylizacje Extra
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :) Jeśli Wam się spodoba zachęcam do wspólnej obserwacji :)
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajowe zdjęcia! Mam wrażenie, że widzę podwójnie;-P

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajnie wyglądacie i macie śliczne włosy!
    Co do zaufania, to nigdy nie możemy być pewni czy można komuś zaufać. Ja akurat nie jestem plotkarą i nigdy nie wchodzę z butami w cudze życie, ale takich ludzi jest mnóstwo! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.majniakifashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Trzeba bardzo uważać żeby komuś za bardzo nie zaufać. Często się zdarza że ktoś rozpowiada nasze sekrety a my potem przez to cierpimy. Takie zachowanie jest bardzo chamskie i nie wiem jak tak można robić. Nikt nie chciał by być taka ofiarą wyśmiewania się tylko przez jakąś głupia osobę której tak bardzo zaufalismy. Jest to przykre i ciesze się że mnie nigdy taka sytuacja nie spotkała. Fajnie piszecie i jesteście piękne. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. To co napisałyście daje do myślenia, a dodatkowo świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń