środa, 17 kwietnia 2019

Delikatność i wygoda - podpaski, tampony, wkładki

Hej kochani! <3 Jak się macie? Jak przed świętami? U nas już prawie wszystko gotowe. Dzisiaj na naszym blogu troszkę nietypowy temat, bo napiszemy o podpaskach, tamponach i nie tylko. Ostatnio napisala do nas marka GentleDay z prośbą o zrecenzowanie ich produktów. W sumie ze względu na to, że naszego bloga w 90% czytają kobiety postanowiłyśmy się zgodzić. Nie jest to dla nas łatwy temat do poruszenia, bo każda dziewczyna jest inna i nie każda używa np. tamponów. Mamy nadzieję, że po przeczytaniu tego posta przekonacie się do nowych rzeczy i zakupicie produkty tej marki. Zaczynamy!



 Pierwszym produktem będą tradycyjnie podpaski, bo są chyba najczęściej używane przez kobiety. My również ich używamy szczególnie w pierwszych dniach miesiączki czy też na noc. Od gentleday dostałyśmy dwa opakowania, ktore różnią się wielkością i chłonnością. Jest to odznaczone na opakowaniu kropelkami. Im ich więcej tym podpaska jest większa i bardziej chłonna. Same opakowania są przeurocze. Sami spójrzcie. Następnie opiszemy tampony. Tutaj niestety jesteśmy lekko zawiedzione, ponieważ w opakowaniu znalazłyśmy je o bardzo małych rozmiarach. Nie przepadamy za takimi, ponieważ nie dają tyle pewności co te większe, jednak super się spiszą na ostatnie dni okresu. I już ostatnim produktem są nawilżane chusteczki z bambusowego włókna. W ekologicznym opakowaniu znajduje się ich 10. U nas mega się sprawdziły! Musimy pamiętać o szczelnym ich zamykaniu po każdym wyciągnięciu chusteczki, by reszta nie wyschła. Możemy je używać nie tylko do higieny intymnej, ale również do ciała, czy twarzy.



38 komentarzy:

  1. Hello, thanks for the information.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o tej marce nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nigdy o tej marce nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ciekawe :) tez nie słuyszałam o tej marce :) musze potestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, pierwszy raz słyszę o tej marce :) Dobrze, że kobiety mają w czym wybierać, a dzięki sprawdzonym produktom okres nie musi być taki straszny.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ulubione to te od Belli, jednak warto pomyśleć nad tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tą firmę i bardzo lubię ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o tej marce. Może z nich skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że miałyście możliwość przetestować ich produkty. Ja o tej marce nie słyszałam, ale może się skuszę ze względu na waszą opinię :D warto wypróbować coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam tą markę już na blogach ale wydaje mi się, że każda kobieta z tej kategorii ma swoje ulubione produkty, których nie chce zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mamy podobnie ;) ale warto próbować nowych rzeczy

      Usuń
  11. Warto świadomie wybierać tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam zamiaru na razie zmieniać podpasek czy wkładek, jak dla mnie bella wygrywa że wszystkim, fajnie jednak było by przetestować i te:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tych wkładkach wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki, ostatnio wszystkie podpaski mnie uczulają, nawet te bezzapachowe. Planuję przerzucenie się na kubeczek menstruacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie zawsze na pierwszym miejscu będą tampony ob :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się na ile te chusteczki rzeczywiście się sprawdzają. Opakowanie jest na tyle małe, że zmieści się do niewielkiej torebki?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam podpasek, tamponów nie lubię... nie lubię jak tam w środku coś siedzi, bo t mało komfortowe jest. Jak mam okres to zawsze noszę ze sobą biobidet gruszkę by w razie potrzeby się podmyć.. ten zapach krwi mnie obrzydza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem przyzwyczaisz się do tych rzeczy ;) Zapachu krwi również nie lubimy, ale przy częstym zmienianiu podpaski nie jest on aż tak wyczuwalny.

      Usuń
  18. Ja jestem bardzo tradycyjna, zawsze i tylko Bella Normal :D

    OdpowiedzUsuń