środa, 31 sierpnia 2016

Haul lipiec/sierpień

      Hej kochani! <3 

Ze względu na to, że kończy się sierpień i nasze ukochane wakacje dobiegają końca postanowiłyśmy zrobić wam haul zakupowy z ostatnich dwóch miesięcy. Ubrań, które dostałyśmy od współprac nie będziemy wam pokazywać, ponieważ pojawiają się ich recenzję  na blogu. Ostatnio kupiłyśmy sobie trzy pary butów z których jesteśmy na prawdę bardzo zadowolone. One także pojawią się w dzisiejszym wpisie. Noo... więc bez dłuższego przedłużania zapraszamy do czytania. 

1.Zaczniemy sobie od butów. Pierwszymi z nich są szare, sportowe buty z różowymi sznurówkami. Są one wykonane z takiej siateczki, ale mamy nadzieję, że nie będą one przemakały. Obie wzięłyśmy numer 38 i jedna para kosztowała 60zł. Buty znajdziecie w salonach Altero 
Ocena: 4,5/5

czwartek, 25 sierpnia 2016

Białka Tatrzańska

                                                                 Hej kochani! <3

Jak większość z Was wie 6-7 sierpnia wraz z rodziną wyjechałyśmy do Białki Tatrzańskiej. Dzisiejszy post zostanie skupiony właśnie na tym wyjeździe. Będzie to coś w stylu vlogu i fotoreportażu na temat tamtejszych okolic. Polecimy Wam parę miejsc gdzie można fajnie spędzić czas oraz dobrze zjeść. Nie będzie to jakiś bardzo obszerny post z racji tego, że byłyśmy tam tylko na dwa dni, lecz musimy przyznać, że wyjazd się udał. Bez zbędnego przedłużania zapraszamy do czytania.*Przepraszamy za jakość zdjęć* 

 Dzień pierwszy:





                                                     Przed wyjazdem...
Pierwszego dnia parę minut przed wyjazdem w domu panowało wielkie zamieszanie i jedno wielki harmider. Każdy sprawdzał czy wszystko wziął, a jeśli nie to szukał tej rzeczy nerwowo po całym domu, co sprawiało, że wszyscy byli poddenerwowani.  Jednak gdy nadszedł moment wyjazdu wszyscy się uspokoili i w radosnej muzyce pochodzącej z radia pojechaliśmy na miejsce. No... prawie na miejsce. Mówiąc ,,prawie,, mamy na myśli błotną, polną drogę, która niestety nas spotkała


niedziela, 21 sierpnia 2016

Miłość, a zakochanie + paczka od SammyDress

                                                             Hej kochani! <3 

Wielu z nas na pewno miało styczność z zakochaniem się, zauroczeniem, czy miłością. Są to emocje, które bardzo często towarzyszą nam w życiu, ale nie zawsze umiemy sobie z nimi poradzić. Bywają sytuacje w których nie wiemy co zrobić, aż w pewnym momencie gubimy się. W dzisiejszym wpisie postaramy się trochę opowiedzieć o tym czym jest tak na prawdę miłość i czym się różni od zakochania, czy zauroczenia, więc zapraszamy do dalszej części wpisu ;) 

                                                    ZAUROCZENIE

Zaczniemy sobie od zauroczeń, które naszym zdaniem są tylko przelotnymi emocjami, co nie znaczy, że uczucie na tym etapie nie może przerodzić się w coś więcej. Zauroczenia najczęściej biorą się z tego, że jakiś ,,osobnik,, wpadnie nam w oko, a my niestety nawet nie odważymy się zagadać. Przynajmniej tak jest w naszym przypadku :D My rzadko korzystamy z tych emocji, ale rzadko nie znaczy nigdy ;) 

                                                    ZAKOCHANIE

Zakochanie to uczucie, które towarzyszy nam przez całą młodość. Zakochujemy się w wielu osobach, lecz często nic z tego nie wynika i zostajemy odrzuceni. Jednak musimy pamiętać, że zakochanie to wielki krok do miłości. Nie możemy o tym zapominać. Zakochanie się to uczucie, gdy w pewnej osobie widzimy to coś, gdy w jego oku pojawia się taka iskierka, która mówi nam ,,to może być coś wielkiego,, a my się nie dowiemy co jeśli nie spróbujemy. Zakochujemy się i liczymy na coś więcej. Spotykamy się z tą osobą praktycznie codziennie. Jednak nie zawsze taka znajomość kończy się happy endem. Przyznamy, że wiele razy zostałyśmy rzucone w niepamięć i ktoś o nas zapomniał, ale nie załamywałyśmy się tak jak te niektóre dziewczyny, które załatwiają problemy żyletką. Po prostu powiedziałyśmy sobie ,,Może będzie lepiej,, i wiecie co? Musimy przyznać, że było :) 

                                                             MIŁOŚĆ

Ehh... Tego uczucia nie da się opisać. Je trzeba przeżyć i poczuć. Jednak pojawia się pewien problem. Jak odróżnić miłość od zakochania? W tej kwestii bardzo często się mylimy, co skutkuje późniejszymi problemami.  Miłość to coś pięknego, nieopisanego coś co trzeba przeżyć by to poczuć. Miłość to świadomość, która podpowiada nam ,,Tak, dobrze trafiłeś,, Miłość to motyle w brzuchu, a zarazem nieprzespane noce. Miłość to patrzenie w gwiazdy, spotkania oraz poczucie bezpieczeństwa. Miłością możemy nazwać wszystko co piękne. Miłość to ten nasz upragniony cel, cel do którego dążymy i za żadne skarby z niego nie zrezygnujemy, bo miłość jest jak największe marzenie, które spełnia się w najmniej oczekiwanym momencie. 



środa, 17 sierpnia 2016

Nadzieja drogą do szczęścia

      Hej kochani! <3

Na pewno każdy z was ma marzenia, które chce spełnić, lecz coś mu w tym przeszkadza. Taką przeszkodą może być choroba, brak finansów czy nadziei. My jednak dzisiaj napiszemy trochę o tej ostatniej przeszkodzie jaką jest brak nadziei i wiary w to, że dojdziemy do celu pomimo tych wszystkich hejtów i kłód rzucanych nam pod nogi. Często po pierwszym upadku poddajemy się, co według nas jest najgorszym wyjściem! Nie możemy się poddać gdyż walczymy o swoje marzenia, o szczęście. Wiemy, że czasem jest ciężko, że nie mamy już sił by marzyć, a co dopiero te marzenia spełniać. Zrobimy teraz taki mały test. Zadaj sobie pytanie: Czy 1% nadziei to dużo? Przypuszczamy, że powiedziałeś nie, prawda? A teraz pomyśl sobie, że twoje marzenia są w 99% spełnione a brakuje tylko szczypty nadziei (1%) do osiągnięcia celu. (Wróć do pierwszego pytania i ponownie na nie odpowiedz) Nie dostrzegamy małych rzeczy, a czasem są one na prawdę ważne, prawda? Tak samo jest z fundacjami. 1%? Myślimy: a co to da? Lecz gdy tych ,,dających,, się uzbiera to ta pomoc będzie na prawdę skuteczna. Tak samo jest z tobą. Nie masz prawie w ogóle nadziei na to, że dojdziesz do celu, jednak pewnego dnia zaczynasz marzyć i marzyć i ta chęć spełniania marzeń się pojawia. Musimy jednak pamiętać o tym, że niektóre rzeczy przyjdą same np. miłość. Nie szukajcie jej na siłę. Ona kiedyś do was zawita prędzej czy później. Morał z tego wszystkiego taki, żeby nie tracić nadziei i nie czekać na niektóre, ponieważ ,,Marzenia się same nie spełniają, to ty musisz je spełnić,,



niedziela, 14 sierpnia 2016

Jesień z Banggood

                                                        Hej kochani! <3 

W dzisiejszym wpisie chcemy pokazać wam ubrania jakie oferuje firma Banggood. Wakacje się powoli kończą, a my wchodzimy w taki jesienny klimat, dlatego też na ten czas powinniśmy zadbać o swoją garderobę i coś do niej dorzucić. Z firmą Banggood nie będzie to problem, ponieważ oferuje ona mnóstwo genialnych produktów, których zakupu nie będziecie żałować :) My wybrałyśmy parę rzeczy, które na pewno przydadzą nam się na ten sezon. Będą to m.in. kurtki, bluzy, ciepłe spodnie oraz buty. Zapraszamy do oglądania :3 


czwartek, 11 sierpnia 2016

Rosegal.com

                                                      Hej kochani! <3 

Ostatnimi czasy napisała do nas firma Rosegal.com pytając nas o współpracę . Po przeczytaniu paru opinii na temat tej firmy, pomyślałyśmy ,,czemu nie?,, po czym zgodziłyśmy się. Następnie poprosiłyśmy o szczegóły, które okazały się banalne. Osoba z którą piszemy jest bardzo zaradna i sympatyczna, a to, że prowadzi z nami aż trzy współprace jest rewelacyjną sprawą. Jednym słowem mówiąc współpraca z Nią jest bezproblemowa. Najbardziej polecamy wam właśnie Echo. Co do jakości produktów to przeczuwamy, że są one przeciętne, co nie znaczy złe. Asortyment jest po prostu genialny. Znajdziecie tam dosłownie WSZYSTKO! Tego co znajduję się w tym sklepie nie da się opisać. W dodatku ceny są zdumiewająco niskie. 

Rosegal.com oferuje : 
-sukienki i spódniczki 
-spodnie i spodenki
-buty
-biżuterię 
-akcesoria domowe
-torby i plecaki
-bluzy i swetry
-top
-kosmetyki
I wiele innych. 

W tym internetowym sklepie znajdziecie modne w przyszłym sezonie ciepłe bluzy i milusie swetry. Strona jest bardzo czytelna i łatwa w obsłudze, a produkty można w prosty sposób zamówić. Nie przedłużając bardzo serdecznie zapraszamy do obejrzenia wybranych przez nas produktów, które najbardziej wpadły nam w oko. Prosimy o kliknięcia (to dla nas bardzo ważne) 
                                                 
                                                       Do następnego <33                                                                          
                                                                    Paletka-KLIK

wtorek, 9 sierpnia 2016

Paczka od Zaful.com

                                                                  Hej kochani! <3 

Jak dobrze wiecie mamy współpracę z firmą Zaful.com i dzisiaj chciałybyśmy wam trochę opisać produkty pochodzące z tej firmy oraz kontakt i przesyłkę, więc może zaczniemy od kontaktu. Ogółem mówiąc jest on wręcz idealny! Osoba, która nas prowadzi to miła i zaradna dziewczyna, a najlepsze jest to, że prowadzi z nami aż trzy współpracę, dzięki czemu zamówienie to pikuś :D Jeśli już jesteśmy przy zamówieniu to musimy je bardzo, ale to bardzo pochwalić! Paczka przyszła w błyskawicznym dla nas tempie. Dotarła w niecałe 2 tygodnie, a zapakowana była bardzo starannie :) My zamówiłyśmy po 2 rzeczy, które zaraz wam pokażemy i krótko opiszemy, więc zapraszamy do  czytania! <3 

1.Pierwszą rzeczą jaką zamówiłyśmy jest czarny Tank top. Kosztował on 9.57$, a jego jakość możemy ocenić wprost celująco! Jest on zrobiony z milusiego, sweterkowego materiału. Na dekolcie ma wiązanie, które dodaje uroku temu topu. Całość podtrzymują cieniutkie ramiączka. My wybrałyśmy rozmiar S , dzięki któremu bluzka leży na nas idealnie. 
OCENA: 5/5 

2.Do top'ów zamówiłyśmy także czarne spodenki z wiązaniem w pasie. Są one z dobrego materiału, jednak nic nie pokona jakości poprzedniego produktu. Spodenki kosztowały nas 20.99$, więc około 75zł jedne ;p Hehe ^^ No ale cóż. Było warto. Spodenki na dolnej części mają koronkę, która jest dobra jakościowo. Wybrałyśmy rozmiar M i są ociupinkę za duże, ale nie szkodzi, bo są na gumce. 
OCENA: 4,5/5

PODSUMOWUJĄC: Produkty firmy Zaful.com są bardzo dobre jakościowo, kolory i rozmiary się zgadzają, a paczka doszła do nas w niedługim czasie. Kontakt przy zamówieniu jest celujący. Ogólnie nie mamy się do czego przyczepić. Cała transakcja poszła pomyślnie i bez problemowo :) Dziękujemy firmie Zaful.com za tę rewelacyjną paczkę ^^ 

piątek, 5 sierpnia 2016

Porady i tricki na temat pakowania bagażu

                                                    Hej kochani! <3 

Przeglądając blogspot'a zauważyłyśmy, że wielu z was było już na swoich wakacjach, a my niestety cały czas się z tym guzdrzemy. Jednak już w ten weekend wyjeżdżamy do Białki Tatrzańskiej i jeśli mieszkacie nieopodal, i będziecie tam w dniach 6-7 sierpnia to piszcie w komentarzach lub na gmailu. Z chęcią się z wami poznamy i spotkamy :) Wracając do tematu dzisiaj postanowiłyśmy podać wam parę hack'ów i rad na temat pakowania się. Mamy nadzieję, że ten wpis wam się przyda. Tricków i rad będzie 11, a więc zapraszamy do czytania i oglądania zdjęć. 

1.Lista rzeczy, które musisz spakować.
Od tego trzeba zacząć, ponieważ bez tego ani rusz. Najlepiej wypisać sobie wszystkie niezbędne rzeczy, które musicie zabrać ze sobą. Radzimy wam zrobić sobie listę, którą podzielicie na trzy poszczególne grupy:
-ubrania i obuwie
-higiena
-sprzęt (np. telefon, aparat, ładowarka lub power bank)