poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Kartka z pamiętnika

Nie pisałam długo... Nie wiem o czym najpierw napisać. Czy o tym, że Cię kocham ( już setny raz ). Czy może o tym jak bardzo Cię pokochałam w tamtą noc. Noc, w którą zachodząc mnie od tyłu wręczyłeś mi czerwoną róże- jak moje serce. Zapytałeś czy będę z tobą już zawsze. Odpowiedź już znasz od tamtej nocy z dnia piątego na szóstego lipca. Piękna data, nie zapomnę jej do końca życia. Tak samo ciebie i naszych nocy. Tak pięknych jak ta poprzednia. Pytasz co widzę w twoich oczach, a więc widzę w nich szczęście i miłość, gdy na mnie zerkasz. Gdy coś cię trapi widzę złość, gorycz. Wiedzę w nich to co przeżyłeś. Każdą łzę- tą ze szczęścia i ze smutku. Kocham twoje oczy, ale gdy nasze spojrzenia się zetkną uciekam wzrokiem. Może dlatego, że w oczach widać wszystko?




17 komentarzy:

  1. What a great idea. Looks so mesmerizing...xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za zdjęciach jest w nich mega moc są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia genialne! Przerażające niektóre ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia! Mają w sobie to coś, że nie można oderwać wzroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, już sobie wyobrażam tą sesje z taką piękna czerwoną różą😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia wyglądają niesamowicie! Fantastyczny pomysł na taką sesję.

    OdpowiedzUsuń