piątek, 8 lutego 2019

BlippoKawaiiBOX - Trzecia Paczka


                                                                                               Hej kochani! <3
Po raz kolejny na naszym blogu Box od BlippoKawaii. Może pamiętacie jak jakiś czas temu recenzowałyśmy żelki do własnoręcznego zrobienia lub też różnego rodzaju produkty papiernicze itd. Dzisiaj przygotowałyśmy dla was coś bardzo podobnego, jednak mamy o wiele więcej nowości. W tej paczce firma Blippo nie pożałowała nam niczego, dlatego też znajduję się tu wszystko! Od różnego rodzaju przeuroczych zawieszek przez lustereczka, aż po biżuterię. Fajnie nieraz dostać tak zróżnicowaną i zaskakującą przesyłkę, która przypomni nam dzieciństwo i pozwoli na cofnięcie się o te kilka/kilkanaście lat. Postaramy się pokrótce opowiedzieć każdym z produktów. Przypominamy również o tym, że każda z tych perełek może wpaść w twoje ręce, a jedyne co musisz zrobić, to kilka łatwych kroków. Na końcu wpisu znajduję się gadżet, w którym zapisane są zadania typu: ,,zaobserwuj, polub, zasubskrybuj" itp. Jeśli spełnisz dużą liczbę z nich i uzupełnisz odpowiednie rubryki, to masz ogromne szansę na wygranie tego boxa! Weź udział koniecznie, bo to takie łatwe. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, to pytaj śmiało w komentarzach lub prywatnie. Tymczasem zapraszamy do krótkiej recenzji na temat tego czy warto kupić taki Box.



Na początku warto napisać jak przebiega droga paczki do nas. Mianowicie przesyłka trwa około 1,5 tygodnia, więc wcale nie tak długo. Wszystko jest pięknie zapakowane i obklejone uroczą taśmą. W środku znajdziemy mnóstwo małych kawałków styropiany, który pełni wersję amortyzatora. Całość zapakowane w mały, różowy woreczek ze ściągaczami, co wyglądało rewelacyjnie!

1. Foremka w kształcie misia
Foremka jest wykonana z dobrej jakości plastiku w kolorze pomarańczowym. Służy ona do wykonywania wyrobów cukierniczych (np. ciasteczka), ale nie tylko. Możemy użyć jej nawet do wykonania kreatywnego śniadania, co jest super! My uwielbiamy eksperymentować w kuchni, więc to zdecydowanie coś dla nas. Na początku myślałyśmy, że jest to ciasteczko do zjedzenia, ale niestety w tym BOX'ie nic zjadalnego nie znalazłyśmy. Ogółem mówiąc produkt fajny i praktyczny.
Ocena: 4,5/5
Cena: 5,50zł

Naklejek na paznokcie mamy w swojej kosmetyczce ponad 50 i niestety nie możemy się nigdy do nich przekonać. Zawsze nie pasuje nam wzór albo boimy się, że dodanie takiego elementu do naszej stylizacji paznokci zepsuje efekt końcowy. Tym razem również jest podobnie. Dostałyśmy paletkę z 29 naklejkami obrazującymi diamenciki, usta, gwiazdki itd. Same wzory bardzo ładne, jednak musimy się z czasem do nich przekonać.
Ocena: 2,5/5
Cena: 3,04zł 

Ten zestaw nieźle nas zaszokował. Ostatnio tego typu rzeczy miałyśmy w wieku 8 lat i dlatego też nieźle się uśmiałyśmy. W skład zestawu wchodzi: mały pilniczek, drewniane dutko, ozdobne cekiny w 8 kolorach oraz paleta z tipsami już poniekąd przyozdobionymi. Całość prezentuję się świetnie. Jest to szczególnie super dla kreatywnych dziewczynek, które lubią takie zabawy.
Ocena: 3/5
Cena: 11,19zł 

4. Błękitny lakier do paznokci
Jeśli jesteśmy już przy tych rzeczach typowo paznokciowych, to warto wspomnieć o tradycyjnym lakierze do paznokci w kolorze 07. Szczerze mówiąc, to nie spodziewałyśmy się tu jego, jednak jesteśmy zadowolone, że będziemy mogły go przetestować. Obecnie na naszych paznokciach jest hybryda, więc to cudo musi poczekać na swoją kolej, ale wkrótce poinformujemy was o testach - tutaj lub na Instagramie.
Ocena: 4/5
Cena: 7,59zł

5. Gumowe bransoletki
Bransoletek w tym zestawieniu mamy 4 i każda z nich różni się kolorem. W sumie nic specjalnego, bo chyba każda z nas miała coś podobnego w dzieciństwie. Odkładamy je na stertę rzeczy, które musimy rozdać młodszemu kuzynostwu, bo trochę tego jest. Ogółem wykonane są dobrze i nie mamy się do czego przyczepić.
Ocena: 2/5
Cena: 4,36zł

A tutaj pierwszy z ulubieńców tego zamówienia. Jest nim przesłodka bransoletka wykonana z różowych koralików pomiędzy którymi znajdują się al'a złote wisiorki przedstawiające małże. Na ręce wygląda znakomicie i na 100% wykorzystamy ją w jakiejś z naszych sesji zdjęciowych. Jest ona porządnie wykonana, więc nie musimy się martwić, że nam ,,wybuchnie" na ręce jak to bardzo często bywało w innych przypadkach. 
Ocena: 5/5! 
Cena: 7,21zł


Kolejny hit tego BOX'a, który skradł nasze serducha! Tym razem jest to breloczek w kształcie znanego ciasteczka (tzn. makaronika) w kolorze żółtym. Całość wykonana jest wręcz idealnie. Dodatkowo nasza zawieszka ma możliwość otwarcia się, co jest przydatne, gdy chcemy gdzieś przechować drobne pieniądze lub leki. Oprócz tego obok wisi złoty miś, który uzupełnia całość i dodaje uroku.
Ocena: 5/5!
Cena: 7,21zł 

Następną bardzo podobną do powyższej rzeczą jest dość spora niebiesko różowa babeczka mająca małą kieszonkę na tyle do której również możemy wrzucić drobiazgi i nie martwić się, że gdzieś zginą. Sami zobaczcie, że sam wygląd jest przesłodki! Jakościowo jak najbardziej na plus.
Ocena: 4,5/5
Cena: 5,50zł 

W tym przypadku niestety jesteśmy lekko zawiedzione, bo lustereczko jest porysowane, co jest widoczne również na zdjęciach. Nie jest to dla nas wielki minus, no ale jednak. Pomijając ten fakt zawieszka wygląda kreatywnie i aż mamy ochotę ją schrupać. Warto zainwestować w coś takiego te kilka złotych, tym bardziej, że na Blippo Kawaii są ogromne promocje. 
Ocena: 3,5/5
Cena: 7,21zł 


Poprzednie lustereczko się nie sprawdziło, jednak to jest wręcz idealne! Rozmiar pozwala na schowanie sobie go gdzie tylko chcemy, bo wszędzie się zmieści, a design strasznie nas urzekł i nie możemy się napatrzeć na tą perełkę. Trafiona rzecz, strzał w dziesiątkę. Na lustrze nie ma ani jednej rysy, co jest ogromnym plusem! 
Ocena: 5/5!
Cena: 5,50zł

Ten produkt ogromnie nas zaskoczył i równocześnie wtrącił w chwilę zastanowienia. Mianowicie dlatego, że na początku nie miałyśmy zielonego pojęcia do czego może służyć to cacko i dopiero po jakimś czasie dowiedziałyśmy się, że służy ono jako taki nasz ,,identyfikator", czyli np, jako przypinka do plecaka lub element smyczy pieska. Nie jesteśmy w 100% przekonane do tego typu rzeczy, bo wolimy chronić swoje dane osobowe. Jakościowo jest okej, ale nie będziemy tego używać.
Ocena: 2,5/5
Cena: 7,59zł

Czymś co również powaliło nas na kolana jest uroczy case na dokumenty w ślicznym turkusowym kolorze z napisem: ,,Today is a fruit day". Musimy przyznać, że jest to nasza miłość od pierwszego wejrzenia ze względu nie tylko na praktyczność, ale i wygląd! Możemy polecić każdemu na jakieś mniej ważne dokumenty, które wszędzie się plączą. 
Ocena: 5/5! 
Cena: 3,60zł 


Niestety kolejny nie wypał którym okazały się pierścionki dla dzieci. Wykonanie oceniamy na plus. Kolory i kreatywność producenta również, jednak jesteśmy trochę za stare na takie coś. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo jest to kolejna rzecz którą podarujemy bliskim. 
Ocena: 3,5/5
Cena: 3,79zł


Ta spineczka urzekła nie tylko nas, ale i naszą mamę. Jej uroczy wygląd mówi sam za siebie i bardzo zwraca uwagę. Myślimy, że będzie to kolejny super prezent dla którejś z naszych kuzynek. Wykonana jest rewelacyjnie! Serio. Zawsze nasze spinki były lipne i po upływie kilku dni psuły się, a ta naprawdę robi wrażenie. 
Ocena: 4,5/5
Cena: 3,41zł


Ostatnimi rzeczami z tej słodziutkiej przesyłki są trzy gumki do włosów. Niestety nie dla naszych grubych pasemek, ale dla jakiegoś malucha z rodziny. Sami powiedzcie, czyż nie są urocze? Naszym zdaniem bardzo i już nie możemy się doczekać kiedy zwiążemy nimi włosy naszym łobuzom. Będzie to bardzo proste, ponieważ gumki super się rozciągają. 
Ocena: 5/5!
Cena: 2,85zł
 Koszt takiego Box'a wynosi około: 85,55zł


KONKURS!!!
ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE! DO ZGARNIĘCIA BOX Z POSTA POWYŻEJ. JEDYNE CO MUSICIE ZROBIĆ TO WYKONAĆ POLECENIA PONIŻEJ. POWODZENIA!

KONKURS <----









46 komentarzy:

  1. Te pierścionki są przesłodkie, mimo że dla dzieci😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Paczka fajna ale tylko dla małych dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To takie głupotki same dla małych dziewczynek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, jednak miałyśmy dużo zabawy przy tej przesyłce;)

      Usuń
  4. Wow ile fajnych rzeczy znalazło się w tym boxie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba foremka najbardziej przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw do stylizacji paznokci wygrał chyba wszystko :) A ta zawieszka z lusterkiem nie raz uratowała by życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw. Na urodziny ktoś by się ucieszyć na bank. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta zawieszka z lusterkiem świetna i bardzo przydatna!
    Pamiętam jak te silikonowe bransoletki były hitem :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te rzeczy są naprawdę słodkie ;)
    Idealne dla małych dziewczynek!

    OdpowiedzUsuń
  10. moja 4letnia córka zapewne byłaby szczęśliwa z takich pierdółek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe i dosyć oryginalne pudełeczko.Dla najmłodszych modelek to świetne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o wow! świetna zabawa dla dzieci! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super taki zestaw. Idealne dla mojej siostry.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie te rzeczy są takie cudne! Słodkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nic nie przypadło do mojego gustu, to bardziej dodatki dla dzieci;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No fajna paczka z mnóstwem gadżetów dla mniejszych dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne box dla dzieci. Super. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę świetny ten box idealny dla mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O mój Boże, jakie cudne rzeczy haha Uwielbiam różne zawieszki i gumki bransoletki. A ten pokrowiec na dokumenty to miód malina! Pozdrawiam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy box, może kiedyś w niego zainwestuję. Jak na razie bardziej zainteresowana jestem boxami kosmetycznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że to fajna atrakcją dla dziewczynek 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziecią z pewnością przypadło by to do gustu.

    OdpowiedzUsuń