niedziela, 18 listopada 2018

Próżnia

Zawsze boso przez cały ten świat. Zawsze szłam, bo zabronili mi stać. Zawsze szukałam miejsca na ziemi. Zawsze w jakiejś pustej przestrzeni. Czasami czułam się jak w próżni, gdy krzycząc słyszałam tylko chlupot studni. Czułam, że jestem tu całkiem sama,  w takim momencie przydałaby się mama. Wiem, że nie zawsze między nami dobrze było, ale wierzę, że z czasem wszystko by się ułożyło. Ale teraz już trochę za późno. Teraz masz sama sobie radzić, nie słuchać innych bo każdy cię zdradzi. Masz uważać na zazdrosne chwasty. Zacznij nowy rozdział po raz jedenasty. Porzuć to co było. Nie myśl, że oni mogą tęsknić, bo to tylko jeden wers z twojej ulubionej piosenki. W próżni lepiej niż na tym świecie. Gdzie nikt nie biegnie by być pierwszy na mecie. Czujesz się jak na innej planecie. Możesz tu biegać drogą bez końca w promieniach letniego, gorączego słońca. Zaczniesz tutaj nowe życie na całkiem innej orbicie. Jedyne co musisz, to na to się skusić. Nic więcej nie potrzeba, a otworzy ci się droga do nieba. Ludzie naiwni bardzo bywają, zamiast życia śmierć wybierają. Chcą być sami, by nikt nie słyszał jak płaczą. Nie zdają sobie sprawy z tego jaki dar tracą. Nie wiedząc jak sobie poradzić po żyletki sięgają. Wchodzą do próżni i tam ich używają. Takim osobą podawajmy ręce - pomagajmy i traktujmy pięknie. Klucze do próżni wyrzućmy i rozmawiać się nauczmy. Tylko tyle i nic więcej pomoże by uratować niejedno bijące serce.



Buty - adidas 
Sukienka - lumpeks (1zł)


61 komentarzy:

  1. piękne słowa i piękna sukienka :) w ogóle cała sesja cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis, jeśli chodzi o słowa są mega! A stylizacja z sukienką jest na prawdę śliczna:)
    Ile zapuszczałaś włosy? Bardzo długo? Są piękne.
    Pozdrawiam Serdecznie:*
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Włosy zapuszczamy od dwóch lat około <3 Pozdrawiamy

      Usuń
  3. Wspaniały tekst ...
    Kochana, pięknie Ci w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia, jestem zachwycona, gdzie jest takie miejscie do sesji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to wyschnięte jezioro Klimkówka :( Skorzystałyśmy z okazji i zrobiłyśmy sesje, ale wcale nas nie cieszy brak wody :(

      Usuń
    2. Cudna okolica, sama chętnie bym zrobiła tam sesje!

      Usuń
  5. Bardzo spodobały mi się zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! Miejsce śliczne ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis i niezwykła stylizacja, idealnie pasuje do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne słowa i zdjęcia. Sukienka bardzo zwiewna i świetną miejscówkę do sesji znalazłyście <3

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz zdjecie zobaczylam na instagramie;)sukienka śliczna, kolezanka miala podobną, tylko srebrną. Fajny efekt tworzy 'popękana ziemia' ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Piekne zdjecia!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia i cudna stylizacja ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne słowa. Sukienka śliczna, chodź unikam sukienek które są w calosci z bieli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Kupiona na lumpeksie za złotówkę, ale robi furorę 😊

      Usuń
  14. Przepiękne zdjęcia <3 zakochałam się od razu! A tekst naprawdę mądry!
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardziej niż na tekście skupiłam się na tych cudownych zdjęciach. Nie było zimno? Ja bym chyba zamarła.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne słowa choć najbardziej podoba mi się tło, te widoki. Boskoo!! Pozdrawiam cieplutko 💋

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuuudowna sukienka i przepiękna modelka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia. Super sesja.

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem zachwycona wszystkim! :) postem, sukienką, zdjęciami i miejscem <3 wyglądasz przepięknie! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, fajny taki post ,,inaczej,,
    Sukienka boska, nie mogę uwierzyć, że Klimkówka aż tak wyschła, byłam tam w weekend i masakra co się z nią stało.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super te zdjęcia. Mega ładna ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sesja i sukienka 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, skomentuję tylko zdjęcia, bo tak mnie wbił w fotel ich klimat *.* Ta sukienka w połączeniu z miejscem - bosko :D
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sesja <3 Jestem na tak! Biel sukni super komponuje się z krajobrazem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia i przesłanie, świetnie to połączyłyście ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo refleksyjne treści! :)
    Stylizacja zawiera w sobie ogrom delikatności i lekkości <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń