środa, 8 sierpnia 2018

Zaful'owy zawrót głowy!


                                                                                            Hej kochani! <3
Witajcie w kolejnym wpisie na tym blogu. Dawno nie pojawiały się tu żadne treści na temat chińskich firm o których z każdym dniem robi się coraz głośniej. Jak wiecie my poznałyśmy już wiele z nich i o każdej mamy osobne zdanie, jednak musimy przyznać, że do naszej ulubionej zaliczamy właśnie Zaful.com. Dlaczego akurat ona? Po pierwsze firma zaful oferuje wiele ciekawych rzeczy i ma naprawdę ogromny asortyment. W tym internetowym sklepie znajdziemy nie tylko odzież damską, ale i męską.Oprócz tego Zaful.com oferuje biżuterię, buty, torebki oraz coś co nas najbardziej cieszy - kosmetyki! Po drugie jakość zakupionych przez nas rzeczy nigdy nas nie zawiodła, a musimy przyznać, że tych produktów było bardzo dużo. Zawsze wszystkie paczki od nich przychodziły na czas i za to również dziękujemy! W dzisiejszym wpisie zademonstrujemy Wam kilka propozycji na które warto zwrócić uwagę  :) Będą to w większości produkty wakacyjne, ponieważ jeszcze trochę tego lata na szczęście nam zostało! Zapraszamy do oglądania!


Body - KLIK
Kombinezon - KLIK
Kombinezon - KLIK
Pierścionki - KLIK
Torebka - KLIK

67 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych rzeczach, cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionki zdecydowanie mój klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się na jesień coś w kolorze tego kombinezonu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj śmiało! :) Na stronie zaful.com na pewno coś znajdziesz!

      Usuń
  4. Ten żółty kombinezon mi się bardzo podoba. Poklikane :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie zakochałam się w kombinezonie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierścionki są ciekawe :) Ciekawa jestem czy nie śniedzieją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku jakie te żółte body sa sliczne :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko! to różowe body jest przepiękne!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten czerwony kombinezon. Szkoda, że nie mam do niego figury.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezon super,ale pasowałby na mnie 5 lat temu gdy jeszcze byłam przed ciążami 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :/ Może uda ci się wrócić do figury z tamtych czasów

      Usuń
  11. Czerwony kombinezon super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten czerwony kombinezon i kolczyki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten kombinezon czerwony :)!
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon boski ❣️ Musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy, kombinezon piękny !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    https://zuzove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo torebka bardzo mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka z gwiazdką wygrywa! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam asortyment Zaful :)
    Jeżeli poszukujemy produktów o wysokiej jakości i oryginalnym wzorze/ fasonie to wiadomo gdzie robić internetowe zakupy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kombinezony to cuda! Nie wiem który ładniejszy czy żółty czy czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy! Szczególnie biżuteria mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kombinezony bardzo mi się spodobały :) ponadto zobaczę sobie ten sklep, który proponujecie :)
    Zachęcam również do skomentowania u mnie postów: https://piorkofeniksa.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię ich sklep, bo maja takie niepowtarzalne wzory!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten czerwony kombinezon jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zafull czyli miejsce inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dużo słyszałam o tym sklepie, ale nigdy nie mialam możliwości zakupu.
    Pozdrawiam!
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2018/08/co-jesli-sie-zmienia-2.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś pięknego! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwony kombinezon jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne rzeczy wybrałaś! ja muszę w końcu przejrzeć ich ofertę i coś kupić;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeden z moich ulubionych sklepów internetowych ! ;)
    Różowe body słodkie <3 !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Thank you very much for for your great information. It really makes me happy and I am satisfied with the arrangement of your post. You are really a talented person I have ever seen. I will keep following you forever. If you have time you can check this site and give me suggestion. click-> https://www.eagleg.com/

    OdpowiedzUsuń