czwartek, 12 lipca 2018

Puściłam się - Supergalanteria, Zaful


Puściłam się. Opuściłam to co zatruwało moje życie. To, co przynosiło strach na każdy kolejny dzień. Lęk, że znów robię coś źle. Puściłam to, niech leci na horyzont. Niech zniknie na zawsze. 
Stałam się niezależna od wszystkiego. Sama podejmuje decyzje i sama za nie odpowiadam. Robię to na co mam ochotę nie licząc się z zdaniem osób, które nie mają miejsca w moim życiu. Tylko rodzina, przyjaciółka i chłopak. Nie proszę nikogo o pomoc i już dawno nie mówię o tym co czuje tak naprawdę. Sama dam sobie radę z wszystkim. Możecie to rozumieć jak chcecie.W XXI wieku wszyscy się śpieszą, gonią, by być pierwsi - najlepsi. Jeden za drugim, jak na maratonie. Może warto zaryzykować i pójść inną drogą? Zatrzymać się, pomyśleć i zrobić coś innego niż wszyscy. Coś swojego? Może warto tak jak my nie przejmować się niczym i zrobić coś własnego, swojego. Coś całkiem innego. Choćby prowadzić bloga. Pisać to na co mamy ochotę, lecz wiedzieć, że same za to odpowiadamy. Przejmować się tylko zdaniem najważniejszych osób. Tych, które mają swoje miejsce w naszych sercach. Zejdź z trasy milionów ludzi i utwórz swoją własną ścieżkę. 


A teraz coś z innej beczki. Jak możecie zauważyć na zdjęciach mamy śliczny worek od firmy Supergalanteria. Dlaczego akurat ten wybrałyśmy? Od dawna szukałyśmy worka we wzory o stonowanych kolorach i znalazłyśmy! Sami przyznajcie, że prezentuje się fenomenalnie. Był już u nas po dwóch dniach od zamówienia. Jest pojemny i super jakościowo. Sklep Supergalanteria ma w asortymencie jeszcze wiele różnych rzeczy m.in. torebki, plecaki, portfele. Warto zajrzeć. U nas spisali się równie dobrze jak sklep zaful.com! Body które mamy na sobie poniżej jest właśnie z tej firmy i jesteśmy zachwycone! 




66 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Powoli staramy się ograniczać ilość zdjęć, ale coś nam to nie wychodzi :D

      Usuń
  2. Ładna stylizacja, podoba mi się ten worek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Worek super😀 a zdjęcia pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne szorty!! <3 zaparaszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wy jesteście podobne!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz kolejny urzekacie mnie zdjęciami :) A worek jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja :) i ile fotek 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię jak blog Ma dużo zdjęć 😊
    Ja również nauczyłam się odpowiadać sama za siebie , nie patrzeć na innych.

    https://twinstyl.blogspot.com/2018/07/instagram-mix.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się stylizacja. Ja muszę nauczyć się oddzielać to co mi nie poszlo, od teg, co przede mną. Widzę kochaną Klimkówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Worki to ostatnio hit ja swój ulubiony mam z biegu run of color ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się spodenki z Waszej stylizacji, ostatnio uwielbiam ten kolor <3 I oczywiście super worek. Są takie modne i pojemne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne zdjęcia :) Podobają mi się Twoje spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze to wszystko napisałaś - swoją drogą iść i nie przejmować się niczym - o to chyba właśnie chodzi. Sesja ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa jaka Ty jesteś piękna! Naprawdę cudowny wpis i bardzo dobrze się czyta 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne zdjęcia! Zawsze zazdroszczę Wam widoków :3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sceneria do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten boom na worki mi się strasznie podoba, sama cichłabym brokatowy - takie " indyjskie " wzory nie są w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne zdjęcia, chodź pierwsze zdanie postu *puscilam się* według mnie nie najlepiej brzmiXD eybaczcie

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteście identyczne i przepiękne zarazem. Ej, tytuł mnie rozwalił - puściłam się, a ja sobie tak myślę łohoo będzie ciekawie ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Woreczek jest świetny. Piękne tam macie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie takie worki są mega wygodne! ❤️😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za takimi workami,ale racja prezentuje się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądrze, warto zacisnąć zęby i walczyć.
    Zapraszam serdecznie do odwiedzenia mojego modowego serwisu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super worek, sama próbuję podobny upolować, ale narazie jestem w trakcie poszukiwań :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Początkowo chciałam napisać #ale jesteś piękna" a później zorientowałam się że jest Was dwie 😬 a więc, wiedzie że jesteście piękne ❤️ świetny blog, obserwuje i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie śliczne zdjęcia! Piękne miejsce 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja. Nie przepadam co prawda za workami, bo nigdy nie mogę w nich naleźć czegoś co akurat potrzebuję, ale ten ma cudny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie odkryłam, że jesteście dwie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ten worek :) Pasować będzie chyba do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Worek ma fantastyczny wzór I idealnie nada się na letnie spacery, wtedy gdy trzeba zabrać ze sobą najpotrzebniejsze rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja super! :D Świetny worek! :)

    OdpowiedzUsuń