poniedziałek, 6 czerwca 2016

Summer bucket list 2016

Heej kochani ! :) Jak wiecie za niedługo rozpoczyna się okres wakacyjny, dlatego też w tym poście chciałybyśmy wypisać nasze plany na te wakacje. Ten czas najczęściej kojarzy nam się z poznawaniem nowych ludzi i z wieloma genialnymi wspomnieniami. Na pewno każdy z nas pragnie spędzić te wakacje jak najlepiej, ale jak to zrobić ? :) W dzisiejszym wpisie chcemy was zainspirować i zmotywować do tego by ten czas był dla was aktywny, a za razem przyjemny. Może po przeczytaniu tego postu to wy zapiszecie taką listę ?  Zapraszamy was serdecznie do oglądania zdjęć i zapoznania się z naszymi planami :3 

  1. Zacząć biegać 
  2. Znów wprowadzić sezon na rolki 
  3. Wyjechać za granicę 
  4. Obejrzeć wiele filmów
  5. Łapać świetliki do słoików 
  6. Zrobić wiele wspaniałych fotografii i sesji którymi będziemy się z wami dzielić na podsumowaniu wakacji
  7. Nagrywać pranki (wkręcać ludzi)
  8. Podziwiać gwiazdy *0* 
  9. Zakupić lub przygarnąć pieska 
  10. Przeczytać ciekawe książki i zrobić o nich recenzję
  11. Zrobić pełno chellange
  12. Pójść na mega duże zakupy z najlepszymi przyjaciółkami
  13. Poznać nowy ludzi
  14. Zacząć ćwiczyć
  15. Próbować nowych smaków
  16. Zdrowo się odżywiać
  17. Spotkać się z naszą przyjaciółką z Anglii (Pozdrowienia dla Olivii)
  18. Na koniec roku pójść na kebaba z klasą 
  19. Chodzić na baseny
  20. Dużo pływać nad jeziorem
  21. Zrobić ognisko
  22. Własnoręcznie zrobić wianek
  23. Zrobić dla was kreatywne sesje 
  24. Robić wiele shake'ów i deserów owocowych
  25.  Chodzić na długiee spacery 
 ~Włosy jaśniejsze, skóra ciemniejsza. Woda cieplejsza, drinki zimniejsze. Muzyka      głośniejsza,  w szkole ciszej. Noce dłuższe, życie lepsze. My chcemy lato!~







 Na koniec chciałybyśmy wam bardzo podziękować za tak dużą ilość wyświetleń ! :) To dla nas mega motywacja ^.^ Jesteście kochani <3 Miłego Poniedziałku i do następnego wpisu :3

113 komentarzy:

  1. Świetne plany i piękne zdjecia, bardzo inspirujący post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sezon na rolki, ahhh z chęcią odnowie! Bardzo fajne plany, skorzystam z nich. A zdjęcia rewelacja, inspirują jak żadne! ;))

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh nie możemy się doczekać wakacji :) Dziękujemy :3

      Usuń
  3. Sezon na rolki i bieganie też są na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie widać, że jesteś aktywna :))

      Usuń
  4. great post ... lovely
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tych planó :) super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :) Jest jeszcze więcej, ale to prywatne :3

      Usuń
  6. Uwielbiam oglądać takie wakacyjne zdjęcia!
    Ja wakacje mam już prawie od miesiąca, ale wam życzę żebyście te wszystkie plany spełniły!
    Pozdrawiam :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mega dużo planów, ambitnie! ;) powodzenia w spełnianiu kolejnych punktów z listy powyżej! pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ambitne plany, życzę powodzenia w ich realizacji, choćby w większości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W 7. powinny być pranki :) A tak poza tym to kilka rzeczy z waszej listy zrobiłam jeszcze przed wakacjami, a niektóre mam już w planach na najbliższy czas :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za uwagę ! :) Zmienione :3 Również pozdrawiamy :3

      Usuń
  10. Też bym chciała taką listę ale no cóż niestety nie mam wakacji :P rok sie tyra jak mrówka żeby iść na dwa tyg urlopu blehhhh :P
    Ale sezon na rolki już zaczęłam chociażby 1-2razy w tyg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tyle was tu co lubicie rolki ^^

      Usuń
  11. Mam trochę podobną listę do twojej, też wiele rzeczy chciałabym zrobić podczas tego lata :) Opalić się, bawić się dobrze z moimi znajomymi i robić to na co nie miałam wcześniej czasu :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega zdjęcia !!!!!!
    Zapraszam do siebie www.krampauli.blogspot.com
    Możecie mnie znaleźć także na FB https://m.facebook.com/krampauli/
    Tworzę biżuterię :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo planów;) No nic teraz zaczać je tylko realizować. Powodzenia;)

    Zapraszam do mnie;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Długa lista! zyczę powodzenia :) Ja póki co jestem przygnieciona nauką, wiec nie mam nawet czasu myśleć o wakacjach :(

    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :( Mamy nadzieję, że szybko wskoczysz w ten ,,wir wakacji,, :)

      Usuń
  15. Czekam na pranki :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawią się na pewno na blogu :D Czekajcie na nie :)

      Usuń
  16. Wow! this post is so lovely and the pics are so mesmerizing...xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna lista! Chyba też taką robię aby wszystko na 100% zrobić :)!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł ! :) Każdemu taka lista się przyda :3

      Usuń
  18. Życzę udanych wakacji! ;D Obyście zrobiły wszystko, co zaplanowałyście.
    Pozdrawiam :)
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie wakacje już trwają i wiele planów już się realizuje. Świetna lista, powodzenia w realizacji! :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. 1 strój kąpielowy jest prześliczny! :)
    Julixx-blog(Kliknij) ♥
    Będę wdzięczna za kliki w ostatnim poście. + jeśli się spodoba miło by było, gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł z taką listą :)
    Też chciałabym pojeździć na rolkach, ale nie umiem XD


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest takie trudne :D Może w te wakacje posmakujesz frajdy jeżdżenia na rolkach :) <3

      Usuń
  22. Pomysł z listą świetny. Zdjęcia fantastyczne! :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. W takim razie trzymam kciuki aby wszystkie plany się udały! :D Super lista :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! super post, świetne zadania i super motywujące, tumblrowe zdjęcia !! www.julliexy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja bym do tego jeszze dodała jazda stopem jak i spanie pod namiotem
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. hah najbardziej podoba mi się 'łapać świetliki do słoika' <33 powodzenia w realizacji planów :) świetne zdjęcia

    kariaxv.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomysł na taką listę jest świetny! :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobry wpis, treściwy, ale nie za długi. Zdjęcia nie przeszkadzają, a raczej dodają klimatu. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Inspiracje totalnie w dechę! <3 moim planem jest zacząć intensywnie ćwiczyć jak kiedyś :)!


    Dziekuje za komentarz na moim blogu!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też mam w planach jeździć na rolkach więcej niż do tej pory.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia, a Wasza wakacyjna lista uświadomiła mi jak wiele mam do zrobienia tego lata! :)
    Jeżdżenie na rolkach, ogniska, pakowanie się na wyjazdy, a przedwakacyjne zakupy wciąż nie zrobione! Pozdrowienia dla Was! http://nawiedzonadroga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w połowie są zrobione :) Ale wszystkiego dowiecie się na haul'u. Również pozdrawiamy :*

      Usuń
  32. Ja też muszę zacząć ćwiczyć:D
    Mam taki strój jak na zdjęciu, ale wpadający w zieleń:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też mam w planach zacząć jeździć na rolkach..już 2 lata nie miałam ich na nogach ;)
    W A K A C J E już niedługo :)) trzymajcie się dziewczyny i powodzenia w realizowaniu planów.

    juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak tak to czytam to aż zatesknilam za dawnymi czasami 8 beztroska. Hmm ale za rok, gdy córa trochę podrosnie mogę z nią robić te niesamowite i niezapomniane rzeczy jak np łapanie świetlików :)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne plany mam nadzieje Ze każda wymieniona rzecz sie spełni 😘pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mamy taką nadzieję :) Również pozdrawiamy :*

      Usuń
  36. Świetny pomysł! Myślę, że zrobienie takiej listy sprawi, że nie będziemy całe wakacje tylko leżeć, a realizować każde postanowione zadanie na wakacje! Jest to bardzo mobilizujący pomysł. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. dałyście mi dużo motywacji dzięki temu wpisie. Mimo, że już jest cieplutko na ulicy i w szkole trochę luźniej wcale nie czuję wakacji, ale mam nadzieję, że gdy tylko sama zrobię taką listę planów to zaraz będzie tylko lepiej.

    odrobinaciepla.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzymy powodzenia w pisaniu swojej listy ! ;*

      Usuń
  38. Ja nigdy nic nie planuje bo potem i tak robię inaczej ;) ale super lista
    Zapraszam annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. w sumie fajnie byłoby zrobić taką listę, ale znając mnie to nie wyjdzie :D
    obserwuję! bardzo podoba mi się wasz blog ;>
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna lista, też muszę właśnie taką stworzyć :)
    podoba mi się jak piszecie widać, że od serca ! :*
    Bardzo świetny blog :*
    http://dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca piszemy ;) Bardzo dziękujemy ;*

      Usuń
  41. Ja powoli też tworzę taką listę :D Zdjęcia są super! Myślę, że wzięłyście je z tumblr'a więc jeśli chcecie zajrzyjcie do mnie: littleredcherrysmile.tumblr.com
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wzięłyśmy z tumblr'a i nie tylko ;) Na pewno zajrzymy ;*

      Usuń
  42. Bardzo fajny post jak i blog. Na pewno będę tu częściej zaglądać. Pozdrawiam gorąco.
    daylightnatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo ;* :) Również pozdrawiamy ^^

      Usuń
  43. Odpowiedzi
    1. Taki był cel tego postu :D Bardzo nas to cieszy :) Na pewno weźmiemy udział w konkursie ^^

      Usuń
  44. Bardzo fajny pomysł z tą listą. :) Świetne stylizacje.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialna lista i inspiracje!
    Trzymam kciuki! :)

    Julia's Secret

    OdpowiedzUsuń
  46. Łoo, ale dużo planów macie! :D
    Cudowne inspiracje ;o <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawe rzeczy do zrobienia, też mam w planach bardzo wiele do zrobienia i mam nadzieję, że wszystko co zaplanowałam się uda!
    Ciekawy post, pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzymy powodzenia :) Dziękujemy :* Pozdrawiamy ;3

      Usuń
  48. Życze powodzenia! Mam w planach ale naraze to tylko plany!
    http://hasztagcrazyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post! ♥ Życzę wytrwałości w postanowieniach ^^
    Piękne te zdjęcia, aż mnie zainspirowały. Nie wiem czemu, ale szczególnie pierwsze =D
    Czekam na kolejnego posta i pozdrawiam Was! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ♥ Jutro nowy post :) ! Również pozdrawiamy ;*

      Usuń
  50. Genialna lista! Muszę niebawem zabrać się za swoją :) Świetne inspiracje!

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  51. Trzymam za was kciuki żeby ta lista się nie zmarnowała a wręcz przeciwnie żebyście z niej skorzystały :)
    Dziubasy :**

    OdpowiedzUsuń
  52. Też chce aby te wakacje były mega, mam kilka planów, mam nadzieje, że wypalą;)
    Zapraszam do siebie http://style4you-mt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spora lista planów! Mam nadzieję, że się wam wszystko uda spełnić ;)
      papcinek.blogspot.com

      Usuń
  53. Świetne plany, dużo ich trochę. Życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Ohoho dużaa lista planów. Na pewno je spelnisz. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń