poniedziałek, 11 września 2017

Już wrzesień, zaczynajmy jesień! - Tosave



                                                                                              Hej kochani!
Jak każdy zdążył zauważyć od 11 dni mamy już wrzesień. A co się z tym wiąże? Oczywiście to, że już za niedługo zawita u nas deszczowa, ale pełna uroku jesień. Co prawda liście jeszcze widnieją na drzewach, a pogoda gdzieniegdzie przypomina nam ten piękny wakacyjny klimat, jednak to nie to samo. Powoli musimy przyzwyczaić się do nowego roku szkolnego. Może i nowej szkoły. Nowych znajomości. Jesień może kojarzyć nam się źle, ale w naszym przypadku tak nie jest! Uwielbiamy kolorowe liście, czarne botki, ciepłe płaszczyki, a najbardziej odliczanie dni do świąt! Do pięknego miesiąca jakim jest grudzień... ale STOP! Za daleko patrzymy w przyszłość :D Skupmy się na tym co tu i teraz. A tu i teraz jest firma Tosave.com i jej wspaniałe produkty! Zapraszamy do naszej jesiennej listy!

KLIKNIJ TU
KLIKNIJ TU

KLIKNIJ TU
KLIKNIJ TU
KLIKNIJ TU
KLIKNIJ TU
KLIKNIJ TU

100 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się te sukienki :-) Bardzo chętnie ubrałabym którąś z nich. Lubię takie estetyczne blogi. Będę zaglądać częściej i obserwować Was dziewczyny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękujemy kochana :) Bardzo miłe słowa! Pozdrawiamy!

      Usuń
  2. Sukienki z pierwszego zdjęcia zarąbiste!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zestaw dresowy bordowy jest cudowny sama bym taki chciała <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nas kusi, ale nie wiemy czy będzie nam dobrze w takich dresach ^^

      Usuń
  4. Super rzeczy zwłaszcza te botki! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sukienki z pierwszego zdjęcia są rewelacyjne.
    Szkoda tylko,że trzeba dla nich mieć szczupłą sylwetkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten dresowy komplet! Chętnie bym go wzięła, fajnie wyglądałby z moro traperami :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zestaw robiony na wzór adidasa jest piękny :)
    Tak samo jak ta sukienka z chokerem(?)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie te rzeczy są świetne, jedynie mam zastrzeżenie co do tych ostatnich butów, bo zawsze jak kupuję je kupuję (czy do droższe czy tańsze) bolą mnie po nich pięty. :/

    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałyśmy podobne i nigdy nie miałyśmy takich objawów :/ Oby w naszym przypadku się sprawdziły :)

      Usuń
  9. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień mimo, że przysparza wielu problemów ma dużo plusów i pozytywnych stron choćby piękne sweterki i botki, które nosi się ta porą roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Już nie możemy się doczekać wyciągnięcia naszych botków i pójścia w nich gdziekolwiek :D

      Usuń
  11. Jesień to moja ulubiona pora roku :D Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale te ubrania bardzo mi się podobają :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne sa te dresiki <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczy świetne! Bluza skradła moje serce ♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. Miedziana bomberka <3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam nie tyle lato co wakacje caly rok jako mama:). Ten stan obowiazuje i na jesien planuje klasyczny, elegancki outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluza w kwiaty jest cudowna :D
    zapraszam ;) http://kociolek-blyskotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne rzeczy wybrałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. najgorzej z tego wszystkiego to nie lubie zimowych,wielkich,grubych butów ..eh . a tak to jesień jest faktycznie piękna i kolorowa : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne rzeczy *-*
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie lubię takiej deszczowej pogody :/

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne rzeczy!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta bluza z haftami mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czas leci szybko, zbyt szybko.. zanim się obejrzymy będą święta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. TEN SPORTOWY KOMPLET JEST CUDOWNY! bordowy najlepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  25. butki mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnie buty w jasnym kolorze - swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty, zwłaszcza te ostatnie bardzo mi się podobają. Są ładne, a zarazem wygodne. Połączenie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Te oatatnie buty mi się podobają - mam podobne tylko czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te oatatnie buty mi się podobają - mam podobne tylko czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne propozycje :) ja jednak jeszcze rozmyślam nad tym latem co tak szybko minęło ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety wszystko co dobre szybko się kończy :D

      Usuń
  31. Znalazłam kilka ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też już czekam na święta. Ta jesień niestety jest mało złota, ciągłe deszcze i zachmurzenia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem bardzo wredna i mi najbardziej podoba się pozycja druga. Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukieneczki sa bardzo w moim stylu. Ale bardzo spodobala mi sie tez ta siwa bluza z kapturem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty - w pudrowy rozu sa boskie ❤ chce takie sobie kupić Ale brązowe 😍

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobają mi się butki chociaż nigdy nie nosiłam Timberkow to w sumie chyba czas to zmienić .

    OdpowiedzUsuń
  37. Najfajniejsze są ostatnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienki są świetne, muszę sobie jakąś zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jasny płaszczyk ze skórzanymi rękawami mega :)

    OdpowiedzUsuń