wtorek, 30 maja 2017

Zaful jubileusz! Fringe bikini


                                                                     Hej kochani!
Dzisiaj znów post o współpracy, jednak nie byle jaki! Otóż internetowy sklep Zaful.com obchodzi za niedługo swoją trzyletnią rocznicę. Z tej okazji postanowiłyśmy napisać wpis, który upamiętni tą ważną chwilę. Dobrze wiecie z poprzednich wpisów o Zaful.com, że jest to firma godna polecenia i nie byle jaka!
Często nas zaskakuje dobrymi jakościowo produktami. W naszej szafie gości już wiele ubrań właśnie z tego internetowego sklepu. Pod postem pojawią się linki do naszych poprzednich wpisów o Zaful, a w nich sesje zdjęciowe i nie tylko...



W tym wpisie chcemy nie tylko opowiadać o plusach firmy. Mamy zamiar pokazać Wam parę nowości jakie sobie zamówiłyśmy. Sesji niestety nie będzie ze względu na to, że obawiamy się sporego hejtu na sesję w strojach kąpielowych, które mamy zamiar Wam pokazać. A więc co? Zaczynajmy!

1.Stroje kąpielowe

Stroje kąpielowe... jak zawsze musimy sobie jakiś na lato zamówić. Tego roku padło właśnie na ten firmy Zaful, a dlaczego? Powód jest banalny. Tym razem postawiłyśmy na jakość i tutaj ta firma nas nie zawiodła, a wręcz przeciwnie! Jesteśmy zachwycone strojami <3 Dół jest w drobne, kolorowe kwiatuszki. Na tylnej części znajdują się marszczenia, które prawdopodobnie mają jakąś funkcję. Dokładnie jeszcze nie wiemy jaką. Góra jest czarna, a z tyłu ma wiązanie, które uatrakcyjnia całość.
Stroje kąpielowe

Fringe bikini!


2.Okulary przeciwsłoneczne

Bez okularów na lato ani rusz! A o takich od dawna już marzyłyśmy. Czarne, klasyczne, ale zaraz zaraz... METALICZNE (?) Oprawki wyglądają wręcz rewelacyjnie! Nosiłyśmy je już nieraz pomimo wady wzroku jednej z nas i jesteśmy zakochane :D Wiemy też, że na stronie znajdziecie je nie tylko w czarnym kolorze, ale i inny równie pięknych odcieniach. My już planujemy następny zakup!
Okulary

3.Kapelusz

Kapelusz możecie kojarzyć z ostatniej sesji zdjęciowej, gdzie grał on główną rolę. Wszędzie go było pełno i na pewno każdy z Was go zauważył. Jest on bardzo dobrze wykonany, a mała kokardka (?) dodaje uroku :) Jest on elegancki, a zarazem tajemniczy. Lubimy takie klimaty i na pewno nie raz przyda nam się na upalne dni, gdy zapragniemy opalania.
Kapelusz

                                       Linki do postów o Zaful.com: 

-Sesja zdjęciowa w spódnicach i bluzkach z Zaful.com
-Sesja zdjęciowa z motywem Aliena
-Sesja zdjęciowa topy i spodenki od Zaful.com
-Wishlista produktów od Zaful.com


77 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten sklep. Świetne rzeczy :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również :) Super asortyment, jakość ubrań :)

      Usuń
  2. Śliczny jest ten strój! też będę musiała się rozejrzeć za jakimś :)

    http://mightyycarolinee.blogspot.com/2017/05/migowe-love-wywiad.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamiast bikini noszę kostiumy w tylu retro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany jaki świetny tył stroju :)
    Moim zdaniem Zaful ma bardzo fajne ubrania
    Pozdrawiamy, nasz blog
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  5. Slyszalam wieele dobrych opinii o Zaful i chyba się zdecyduję na zakupy
    Okulary i kapelusz genialne !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię ten sklep:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę całkiem profesjonalnie podchodzą do blogerek, miło z ich strony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sklep Zaful bardzo lubię :) Świetne zamówienie :*


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zamówienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie rzeczy ładne ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten sklep. Boskie bikini <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne paczka! Ja jeszcze nie miałam okazji zamawiać tam ubrań, ale może w końcu się do tego zabiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny strój!Właśnie idzie mi paczka od nich:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny strój, sama muszę się za jakimś rozejrzeć, lecz jestem strasznie wybredna w takich kwestiach, ale ten trafia w moje gusta. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie mam z tego sklepu, ale mają oni ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczy prezentują się ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam nic z tej firmy.
    Bardzo ładne rzeczy wybrałaś.
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znalazłam na ich stronie piękne stroje jednoczęściowe, trochę boję się, że mogą być prześwitujące, ale nie są zbyt drogie i naprawdę ładne więc chyba w końcu się zdecyduję :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny strój kąpielowy i genialny kapelusz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej zakochana jestem w kapeluszu- bo akurat na wszelkie kapelusze trzyma mnie ostatnio faza! :D Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super okulary :D Ciekawe zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten wskaźnik myszki jest uroczy <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne rzeczy macie z tego sklepu :) ja uwielbiam okulary przeciwsłoneczne, te przez Was prezentowane są świetne! Takich nie mam, a przydałyby się, bo naprawdę super wyglądają!
    Stroje kąpielowe teraz na czasie, tez muszę sobie nowy sprawić na wypady w plenery :D
    Pozdrawiam cieplutko, buziaki, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kostium i kapelusz obłędny

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię rzeczy z tej strony ! A kapelusz jest mega !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że jesteście zadowolone ze swoich zakupów, dobrze wiedzieć, że Zaful ma dobre jakościowo stroje kąpielowe :) (kliknęłam) :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Okulary bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Okulary wyglądają naprawdę fajnie :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Chętnie zaczniemy i damy znać ^^

      Usuń
  31. Przyszła paczka mi od nich i jestem zadowolona, ale parę rzeczy jest na mnie niedobrych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne zamówienie. Okulary mam tego typu co u was, tylko inny kolor- są dla mnie mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kapelusz mega! Właśnie czegoś takiego szukałam, elegancki i będzie pasował do wielu stylizacji!!

    OdpowiedzUsuń