poniedziałek, 20 lutego 2017

Wiosna, a wraz z nią Rosegal.com


Hej kochani! <3 
U nas już topnieje śnieg, wydaję się jakby zaczęła się już wiosna, ale pewnie nas jeszcze pogoda zaskoczy i znów zaczną się mrozy. My tak bardzo pragniemy już końca roku szkolnego i upragnionych wakacji, lecz do tego jeszcze parę miesięcy. Już marzymy o wypadach ze znajomymi na rolki, ogniska czy orlik. O spaniu do południa i nie przejmowaniu się niczym. O tym porannym słonku, które budzi nas codziennie. Jest tak pozytywnie i pięknie. Eh.... Rozmarzyłyśmy się, ale nie o tym dzisiejszy wpis. Postanowiłyśmy zrobić przegląd wiosennych produktów z firmy Rosegal.com. Nam wiosna kojarzy się najbardziej z kwiatami, motylami i słońcem a Wam? Na tym sklepie znajdziecie wiele produktów z motywami wiosennymi. Mogą być one nie tylko w postaci ubrań, a i dekoracji do pokoju, które dodadzą klimatu każdemu wnętrzu. Wiosna to także czas piknikowania, nocowań pod rozgwieżdżonym niebem. W naszych propozycjach znalazły się koce o pięknych wzorach, które na pewno Wam umilą każdy piknik. W naszej wishliście znalazło się miejsce dla różnorodnych topów. Wiele osób zaczyna ćwiczyć, biegać już jak się zrobi odrobinę cieplej. My także powoli wracamy do formy i zakupiłyśmy stroje do ćwiczeń. Teraz pozostała nam tylko motywacja :D. Poniżej przedstawiłyśmy niewielką część rzeczy typowo wiosennych, a więc zapraszamy! 



















          











104 komentarze:

  1. Świetne rzeczy wybrałaś, ostatnia torebka podoba mi się najbardziej. :)


    Obserwuję oczywiście. ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej wszystkie rzeczy są piękne nawet nie potrafie wybrać najlepszej :D
    Miłego dnia!! Zachęcam do obserwowania :) - obserwuje -
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super rzeczy! te koce są super:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy! Fajne wybrałyście, naprawdę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad takimi naklejkami na ścianę :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie rzeczy są prześliczne! :O Najpiękniejsza jest ta czarna bluza z napisem "i am who i am" *-* Podoba mi się też ta czarno- biała z napisałem "i speak..." Z dodatków najbardziej do gustu przypadł mi choker :D
    Pozdrawiam, Natalia z bloga Pisane z Zamkniętymi Oczami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam także te rzeczy się podobają :) Polujemy na niektóre z nich ^^ Pozdrawiamy!

      Usuń
  7. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow! Takie inspiracje lubie!
    Najbardziej przypadly mi do gustu: koc, sukienka ze 'skrzydelkami' i szara torebka!
    Naprawde same dobre rzeczy dziewczyny!
    Pozdrawiam,
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne rzeczy, te naklejki to super pomysł jako dekoracja w domu. Top sportowy prawie jak ten z nike :) Poklikałam w linki dziewczyny ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki! Pozdrawiamy również ;*

      Usuń
  10. Ja tez nie mogę się doczekać wiosny. I rolek w parku, który będzie kwitł, i tych zdjęć pośród zielonych drzew! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!

    Powodzenia w dalszym pisaniu bloga, pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My tak bardzo już chcemy tę wiosnę! ^^ Dziękujemy kochana, pozdrawiamy i tulimy :D :)

      Usuń
  11. Rosagel jest naprawdę świetnym sklepem :D
    Super rzeczy, aż poczułam wiosnę ♥
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Odlotowe rzeczy, zwłaszcza ta bomberka :)
    Ja także czekam tylko na wiosnę i lato <3
    Poklikałam :)

    KAnkuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podobaja mi sie te bluzy, maja fajny fason i ogolnie sa sliczne :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rzeczy, z pewnością mojej dziewczynie by się spodobało :)
    Poklikałem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Plecak-miazga, a portfel z niebieskim motywem również skradł moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten sklep, mają naprawdę duży asortyment. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy wybrałyście koce są prześliczne, bluzka z wycięciami jest świetna i chętnie bym ją nosiła tak samo jak te różowe buty. :D
    http://ourlifeandnotjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zegarek jest genialny ;) Po za tym podobają mi się wszystkie ciuchy. W sumie mam bardzo podobny styl do waszego ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Koce cudowne a plecak bardzo mi się podoba. Bardzo fajne propozycje. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny top i te bluzy ;) W sumie jak reszta ubrań!
    rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tym zegarze i pierwszej sukience. Oby do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne ciuchy
    Ale czarno biała bluza podbiła moje serce !
    http://karvixz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o tej stronce, ale mają fajne rzeczy. Bluza ,,I speak fluent sarcasm'' jest genialna, nosiłabym XD.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD Hehe zamówiłyśmy ją już kiedyś ^^ Będzie recenzja na blogu :)

      Usuń
  24. Bardzo podoba mi się Wasza lista, moje drogie, szczególnie spodobała mi się naklejka na ścianę z makami, jasno-różowa bluzka oraz czarna sukienka z motywem skrzydeł na plecach, we wszystkie rzeczy kliknęłam :)
    PS: Dziękuję za komentarz, moje drogie, właśnie poprawiłam wszystkie linki ze swojego postu :)
    Udanego wieczoru! :)
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie kochana :) Nie ma za co, lecimy poklikać jeszcze raz :* Udanego ;)

      Usuń
  25. Lustro z motylami jest cudowne! Większość rzeczy z tej listy bardzo przypadła mi do gustu :)
    Poklikałam :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealny blog do tego inspirujący <3 ah ta biel :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Oby pogoda już nas nie zaskoczyła :) pierwsza czarna sukienka-zakochałam się w niej <3 marzę o tym okrągłym kocu, ale niestety nigdzie takich nie widziałam. Zegar jest MEGA! Ogólnie super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie też już śnieg topnieje :)
    Bardzo podoba mi się ta naklejka z makami i czarna sukienka :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie już w ogóle nie ma śniegu... Bardzo lubię wiosnę, ale będę tęsknić za zimą. Wiosna <3. Najbardziej przypadło mi do gustu naklejki na ściany. Pozdrawiam cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My już chcemy wiosnę, ponieważ szykujemy wiele ciekawych sesji zdjęciowych ^^ Pozdrawiamy! <3

      Usuń
  30. Te koce są bardzo ciekawe. Ale najbardziej podobają mi się naklejki na ścianę. Mogą zmienić wnętrze na lepsze i dodać mu charakteru. Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne rzeczy. Naklejki ścienne rewelacja. A ubrania iście wiosenne. Czuć u Was wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By już tak bardzo pragniemy wiosnę ^^ Śnieg stopniał <3

      Usuń
  32. Podobają mi sie takie ozdoby na ścianie. Najbardziej urzekł mnie ten piękny zegar!

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega rzeczy. :D Te ozdoby są bardzo fajne. Dziewczyny, podacie mi do nich e-meila? :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ^^ Pisz do nas na e-maila: agssymi@gmail.com

      Usuń
  34. Gdy zaczęłam czytać, to aż zachciało mi się wiosny, słońca i ciepła, ale niestety jeszcze trochę trzeba poczekać.
    Bardzo mi się podoba ta naklejka na ścianę z drzewem, a zegar to już w ogóle cudo! *.*
    Plecak, torebka i buty są świetne, a zwłaszcza kolor obuwia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne inspiracje, od razu robi się lepiej na duchu od patrzenia na te wszystkie kwiatki, motylki itp ;)
    U mnie poradnik jak przetrwać zimę, zapraszam ;) http://13hacks.blogspot.com/2017/02/8-zimowy-niezbednik-czyli-jak-przetrwac.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś podobały mi się takie cacka na ścianach, a teraz wolę minimalizm. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne te rzeczy! Najbardziej podoba mi się bluza i ogólnie sukienki. :D


    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Niech wiosna już przychodzi. Dość już tego blota, śniegu, deszczu itd.
    Ciekawe rzeczy. Bardzo ładny zegar, idealnie pasowałby mi do pokoju. Muszę się mu przyjrzeć.
    Miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietnie rzecz torebka nieziemska ;) najbardziej mi się podoba oraz sukienka na lato ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam także wpadła w oko ;) pozdrawiamy 😘

      Usuń
  40. Zima fajna, ale niech już będzie wiosna! Świetne rzeczy wybrałaś *-* Piękny choker ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienki są bardzo ładne, a to dlatego, że są w moim ulubionym kolorze. Bardzo podobają mi się koce, mają fajne kształty :) Nocujesz wiosną pod gołym niebem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nocujemy ;) ale w sumie możemy zacząć hehe :D

      Usuń
  42. Najbardziej spodobały mi się rzeczy ozdabiające dom. :) Pięknie wprowadzają wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rzeczy wybrałaś. Najbardziej przypadł mi do gustu kocyk czarno-biały :)

    zaobserwowałam
    zapraszam :)
    http://puuudi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej Kochane!
    Zerknęłam też na zdjęcia w innych postach - urocze zawsze są dla mnie bliźniaczki! :D

    Z czym kojarzy mi się wiosna(bo padło takie pytanie), hm...
    Myślę, że ze słońcem, ćwierkaniem ptaszków i pojawianiem się powoli soczystej zieleni na trawie..., drzewach(w postaci listków) i odstawione buty zimowe i grube płaszcze/kurtki!

    Bardzo spodobała mi się sukienka, które z tyłu ma skrzydełka :)

    Naklejka(drzewo) na ścianę - również :D

    Na moim instagramie, można zauważyć iż posiadam taką(drzewo, ptaki + liście, które można było dowolnie poprzyklejać!).
    Polecam, bo łatwo schodzi w razie czego, a klimat w pokoju robi :D

    Pozdrawiam Was cieplutko Kochane, byle do wiosny...(I tych przez Was upragnionych(nie tylko przez Was! :D) WAKACJI! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo kochana! Ah... zmotywowałaś nas i wzbudziłaś w nas wiosnę ^^ Pozdrawiamy!

      Usuń
  45. Przecudowne są te rzeczy <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne są te rzeczy ! www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziołszki! Macie świetny gust! Mi marzy się naklejka na ścianę, jakieś drzewko najlepiej,żeby pokój się trochę ożywił, dlatego też najbardziej do gustu przypadła mi ta pierwsza.
    Chokery strasznie mi się podobają i nie wiem jak to możliwe,ale jeszcze ŻADNEGO (!) nie mam! Chyba muszę to w końcu zmienić, bo aż wstyd 😂
    Buziaki, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to jak najprędzej leć do Rosegal.com :D Buziaki ;*

      Usuń
  48. Super rzeczy, najbardziej jednak podobają mi się ubrania! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne rzeczy <3
    Najlepsza jest torebka na koniec :)

    OdpowiedzUsuń