poniedziałek, 17 października 2016

HALLOWEEN Z DRESSLILY I BANGGOOD!

                                                            Hej kochani!

Jak wiecie za niedługo, bo już w Listopadzie zawita do nas noc duchów, czyli tzn. Halloween. Niestety u nas w kraju nie obchodzimy tego święta, ale kto powiedział, że nie możemy także się przebrać i trochę postraszyć w ten dzień? My w planach nie mamy może straszenia ludzi, ale planujemy zrobić dla Was sesję typowo Halloweenową :) Pojawi się trochę krwi oraz wiele innych dodatków, więc oczekujcie. Jednak dziś zamierzamy pisać o czymś innym. Mianowicie w tym wpisie postaramy się Wam przedstawić parę propozycji gadżetów Hallowenowych jakie znajdziecie w takich sklepach jak: Dresslily, czy Banggood. Na końcu pojawi się także konkursik ^^ A więc zapraszamy! 


BANGGOOD:




                                KLIK - SZTUCZNE CZĘŚCI CIAŁA
                                 KLIK - SZTUCZNA KREW
                                                 KLIK - TATUAŻE
                                                KLIK - FARBY

DRESSLILY:
KLIK - KOSTIUM
KLIK - CHOKER
                                                                         KLIK - LAMPECZKI

                                                                         KLIK - KOSTIUM


Dresslily z okazji Halloween organizuje rozdanie, w którym do wygrania jest 100$ na zakupy!

Co należy zrobić, aby wziąć udział ?
  • Udostępnij ten post na przynajmniej portalu społecznościowym (Facebook, Google+, Twitter, Instagram, Lookbook, Pineterest, itp.)
  • Wyślij 2 linki w których udostępniłeś post na e-mail: blog@dresslily.com przed 18 października 2016 r.

  • 15 zwycięzców zostanie wybranych losowo w dniach od 19 do 23 października przez blog@dresslily.com 

                                                ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU! <3 




94 komentarze:

  1. `Nie lubię i nie obchodzę Halloween, ale linki poklikałam - 7,79zł, 5,15zł, 15,93zł, 19,67$, 1,64$, 10,44$, 24,92$ :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. żarówki zdecydowanie wygrały! Genialna sprawa z tymi częścami ciała, ale chyba czas się pospieszyc z zamawianiem, żeby doszły na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te rzeczy! Ja jakbym chyba zobaczyła te tatuaże na żywo to chyba bym jak najszybciej uciekła bo nienawidzę pająków :D
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycje :) może wspólna obserwacja? www.fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super wishlista! ja miałam kiedyś taki choker
    ale zostawiłam o w pracy :D swoją drogą w mojej
    pracy obchodzimy halloween i przebieramy się :)
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy :)
    Niestety u nas nie obchodzi się tego święta :(
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy :)
    Ja nie obchodze tego święta :P
    ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutkie stroje oraz halloweenowe akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie obchodzę Halloween, ze względu na pogańską genezę tego święta ale w konkursie można wsiąść udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że w Polsce Halloween nie jest obchodzone tak hucznie jak w Ameryce - myślę, że to dobra zabawa dla dzieci, których i tak nie ma sensu ciągać bo cmentarzach. Poza tym, zawsze można organizować to w inny dzień, aby się nie pokrywało. Opcji jest wiele, tylko chęci brak :P

    Co do rozdania to nie biorę udziału, ale życzę reszcie dziewczyn powodzenia! ^-^

    Buziaki <3

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty chociaż ja nie obchodzę Halloween (ale pazurki wykonam)

    Jeśli interesuję Cię wzorki na paznokcie to zapraszam TUTAJ

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kościotrupowy kostium sama bym włożyła chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te neonowe farby wyglądają super! Zawsze takie chciałam mieć hehe :)
    Mega mi sie podoba nagłówek! Jest na maxa uroczy :)
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie tam "w świecie" mają świetne rzeczy na to święto :) szkoda, że w Polsce nie jest ono tak popularne, bo chętnie przygarnęłabym parę gadżetów :) klikam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy ! Niestety w Polsce nie obchodzimy tego święta i bardzo często, ludzie się oburzają na wieść o nim i krzyczą, że my mamy obchodzić dzień zmarłych, zapominając o tym, że oba święta są w dwa inne dni. Trochę szkoda.

    Pozdrawiam ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre z tych gadżetów są naprawdę przerażające, czyli jednym słowem idealnie by się nadały na imprezę z okazji Halloween ;) Wybrałyście świetne rzeczy, dziewczyny :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Halloween nie obchodzę, na bloga coś przygotowuje tylko. Ale strasznie lubię te klimaty. Rzeczy świetne :) i czekam na sesję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ^^ dziękujemy <3 Sesja pojawi się już za niedługo ;)

      Usuń
  19. Świetne rzeczy !
    pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej do gustu przypadły mi farbki na pewno skorzystam z nich nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja co rok bawie sie w te swieto!
    Swietne rzeczy :)
    Darriskablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega jest sztuczna krew i ten choker imitujący przeciętą szyję, można z tego wyczarować fajne przebranie! Sama pokazałam u siebie propozycję makijażu okazjonalnego na halloween. Szkoda tylko, że u nas nie często można się pobawić z okazji halloween, bo sporo osób patrzy na to sceptycznie. Jak kiedyś poszłam do klubu na taką imprezę to tylko garstka osób miała przebrania, a cała reszta różnie reagowała na nasze stroje. No ale loża vipów należała do nas;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Racja, niestety ludzie nie umieją zaakceptować tego święta :/ Nie wiem dlaczego :(

      Usuń
  23. Sztuczne części ciała wyglądają prawdziwe, robią wrażenie. :D Tatuaże brr, nienawidzę robaków. Sztuczna krew by się przydała, będę kręcić film w ramach projektu, trochę zabijania i takie tam, więc lepsza byłaby niż keczup czy farba. XD Świetne rzeczy, czekam na sesję halloweenową!

    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe XD Dziękujemy za komentarz :) Sesja wnet się pojawi ;)

      Usuń
  24. Sztuczna krew mozna zrobic samemu w bardzo prostu sposob! ;)
    Super jest ten choker! Chetnie bym go kupiła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie obchodzę halloween ale fajne stroje i dodatki :)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta lampa - żarówka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne rzeczy :3 ciekawy choker z imitacją krwi :D

    Zapraszam! Jeśli zaobserwujesz, odwdzięczę się :3
    Gabrielle♥♦♣

    OdpowiedzUsuń
  28. Halloween nie obchodzę, ale w linki poklikałam :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikałam Wam dziewczyny! :) Wzięłabym udział, ale jestem ich blogerką już :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Te sztuczne części ciała mnie przeraziły, aaa ale post interesujący :)
    Obserwuję! zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy, te lampeczki podobają mi się bardzo, chyba trzeba je kupić, będą idealne na Halloween. :)
    Czekam na Wasze zdjęcia, jestem ciekawa efektów! :)
    Miłego wieczoru, buziaki :*
    http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze mega żałuje, iż wcześniej nie wiedziałam że dressily mają takie perełki na halloween, bo akurat do posta by się przydały. Superowe Rzeczy wybrałaś, strasznie mi się podobają. Masz bardzo ładny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi spodobały się w ich sklepie poduszki z motywem Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatni kostium jest świetny, fajne rzeczy :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku, jakie świetne rzeczy! Aww idealne :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń