czwartek, 11 sierpnia 2016

Rosegal.com

                                                      Hej kochani! <3 

Ostatnimi czasy napisała do nas firma Rosegal.com pytając nas o współpracę . Po przeczytaniu paru opinii na temat tej firmy, pomyślałyśmy ,,czemu nie?,, po czym zgodziłyśmy się. Następnie poprosiłyśmy o szczegóły, które okazały się banalne. Osoba z którą piszemy jest bardzo zaradna i sympatyczna, a to, że prowadzi z nami aż trzy współprace jest rewelacyjną sprawą. Jednym słowem mówiąc współpraca z Nią jest bezproblemowa. Najbardziej polecamy wam właśnie Echo. Co do jakości produktów to przeczuwamy, że są one przeciętne, co nie znaczy złe. Asortyment jest po prostu genialny. Znajdziecie tam dosłownie WSZYSTKO! Tego co znajduję się w tym sklepie nie da się opisać. W dodatku ceny są zdumiewająco niskie. 

Rosegal.com oferuje : 
-sukienki i spódniczki 
-spodnie i spodenki
-buty
-biżuterię 
-akcesoria domowe
-torby i plecaki
-bluzy i swetry
-top
-kosmetyki
I wiele innych. 

W tym internetowym sklepie znajdziecie modne w przyszłym sezonie ciepłe bluzy i milusie swetry. Strona jest bardzo czytelna i łatwa w obsłudze, a produkty można w prosty sposób zamówić. Nie przedłużając bardzo serdecznie zapraszamy do obejrzenia wybranych przez nas produktów, które najbardziej wpadły nam w oko. Prosimy o kliknięcia (to dla nas bardzo ważne) 
                                                 
                                                       Do następnego <33                                                                          
                                                                    Paletka-KLIK


Pędzle-KLIK

Buty-KLIK


Szminka- KLIK


Zegarki-KLIK

Poduszka- KLIK


Naklejka na ścianę-KLIK

Bluza-KLIK

Bluza-KLIK

Bluza-KLIK


Sportowy top- KLIK


Koszulka- KLIK


Koszulka- KLIK


Koszulka- KLIK


Tank top-KLIK


Bluza- KLIK


Sukienka- KLIK


Komplet- KLIK


Jeansy-KLIK


Jeansy-KLIK


Kombinezon-KLIK


Kombinezon-KLIK


Sweterek-KLIK


Płaszczyk-KLIK


Biustonosz- KLIK


Koszulka-KLIK


Koszulka-KLIK


Koszulka-KLIK


                                                            Koszulka-KLIK


Pierścionek- KLIK


Bransoletka- KLIK


Choker-KLIK


Plecak-KLIK


Sukienka- KLIK


Kubek- KLIK


Świeczki-KLIK


Poduszka-KLIK


Pomadka- KLIK


Błyszczyk- KLIK


Mazak do konturowania twarzy-KLIK


Zestaw pędzli + dodatki- KLIK


Tatuaż- KLIK


Opaska boho-KLIK


Uwaga! Jeśli w komentarzu napiszecie nazwy lub ceny przynajmniej 5 wymienionych przez nas produktów to zostaniecie poleceni w następnym poście oraz na pewno do was zajrzymy.
Tak pro po to wnet obchodzimy 13-ste urodziny, dokładnie 18 sierpnia ^^  Dlatego też prosimy was o zadawanie typowo urodzinowych pytań. 

97 komentarzy:

  1. Poklikałam poklikałam :) Bardzo mi się spodobały:
    Zegarek Couple Quartz Watch with Diamond-shaped Mirror - 6.98 zł
    Płaszczyk Simple Collarless Long Sleeve Pure Color Pocket Design Women's Cardigan - 20.26 zł
    pierścionek Simple Curved Leaf Shape Alloy Ring For Women 4.65 zł
    bransoletka Stylish Geometric Turquoise Cuff Bracelet For Women 1.83 zł
    plecak Casual Anchor Print and Buckle Design Satchel For Women 19.91 zł
    Opaska boho Bohemian Style Woven Rope Feather Hairband For Women 7.28 zł

    Zastanawiam się nad zakupem tego plecaka :) I może coś jeszcze kupie :)

    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) ^^ Bardzo, ale to bardzo dziękujemy ;3 Na pewno zostaniesz polecona w kolejnym wpisie ;3 !

      Usuń
  2. Super post! Poklikałam połowe z rzeczy najbardziej podobają mi sie bluzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie samo brush-ehh (rozowe)
    duuzo tych rzeczy
    poklikane w to co mi sie podoba :D

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o takim sklepie. Gratuluje współprac a ja zostaję z Wami na dłużej! :)

    W międzyczasie zapraszam do mnie :
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Gratuluje współpracy! <3 Bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele piękności! Ta paletka również wygląda zachęcająco, ale... raz zamówiłam kosmetyki z Chin i powiedziałam sobie - nigdy więcej! Jakość fatalna, naprawdę.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku :0 Oby w naszym przypadku tak nie było :)

      Usuń
  7. Świetny post. Gratuluje współpracy! <3 Bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze o tym sklepie nie słyszałam co jest dziwne bo potrafię wymienić wszystkie takie sklepy :D Poklikałam w każdy link, trwało to kilkanaście minut ale poklikałam. Najbardziej podobają mi się bluzy bo je koffam ^-^ Pędzle wydają się też dobrej jakości :)
    Zastanówcie się czy nie robić typowych kolaży aby wszystko podzielić, i pod nim dodawać linki ;)Bo tak trzeba dużo przewijać na dół :)
    A tu podam wam kilka cen rzeczy:
    1) $7.28 (sale) - Opaska boho
    2) $1.64 - tatuaże ^-^
    3) $5.27 - Zestaw pędzli + dodatki-
    4) $14.07 - Poduszka kota ^-^
    5) $5.47 - Kubek
    Oraz inne, ale ich jest strasznie dużo aby wymieniać ceny xD
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze o tym sklepie nie słyszałam . Fantastyczny post :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzamian za pomoc na snapie duuuzo poklikane <3
    7.28
    1.64
    5.27
    2.30
    1.16
    0.75
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super sa tez ubrania! :)

    www.blizniaczki-laskowskie.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy. Nie zgodzę się ze uważacie że jakość rzeczy będzie przeciętna. Ja jestem zachwycona rzeczami z tej strony - są cudowne - mam 2 sukienki i okulary i są serio dobre. :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, udanej współpracy z tą firmą :)miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne ciuszki i post!:)
    Poklikane powodzenia! :*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ciuszki i post!:)
    Poklikane powodzenia! :*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje współpracy ;) Słodka jest ta koszulka z kotem ^^
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega śliczny płaszczyk i bluza z małpkami :D

    http://winningsdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałem się w tej pierwszej poduszce! <3 Poduszka-kotek też nie gorsza :) pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy ten sam zegarek - sprawdza się świetnie :)

    Miły pościk, buźki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta paleta jest podobno świetna oglądałam ją u miss mali :) bardzo ją chwaliła za pigmentacje i trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy, śliczna paletka :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dużo fajnych i ciekawych produktów, jak te zegarki czy chociażby bluzy - bardzo przykuły moją uwagę, są bardzo ładne :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też się bardzo podobają :) Myślimy nad zakupem zegarków, ale nie wiemy czy czasem nie przyjdzie jeden męski, a drugi żeński :(

      Usuń
  23. Jejku ile rzeczy xd Wczoraj zamówiłam sobie tą bluzę z kosmitą :D Ta w paski jest super! Kliknęłam w kilka linków :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) To super, bo my ją zamówiłyśmy z Zaful.com i nie możemy się doczekać ^^ Liczymy na recenzję z twojej strony :D

      Usuń
  24. Polikane wszystkie linki (no no, bardzo ich dużo, musiałyście się namęczyć przy wybieraniu ich :P)

    JULIA-SKORUPKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Ubrania wyglądają ślicznie, ciekawi mnie jak będzie z jakością ;D
    A tutaj kilka cen ;)
    $22.89
    $27.76
    $15.56
    $17.31
    $17.06
    Pozdrawiam♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję Wam kolejnej współpracy. :)
    Rzeczy wybrałyście świetne, wpadło mi kilka w oko. Poklikałam prawie wszystko, bardzo dużo tego. :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite są te rzeczy :)
    Paleta $2.69
    Pędzelki $17.91
    Trampki $22.03
    Bluza $11.58
    Naklejki na ścianę $4.37

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetne rzeczy *.* Czarna sukienka i paletka najlepsze :)

    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienkę już zamawiamy na początek roku szkolnego :)

      Usuń
  30. Mają cudne ciuszki ♥
    Poklikałam :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie dużo linków ;o
    Ale i tak poklikałam wszystko :)
    Mega podobają mi się te zegarki.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Poklikane, piękny kubek !
    http://kariiix.blogspot.hr/2016/08/2-druga-poowa-wakacji-2016-chorwacja.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podobają mi się ich koszulki <3
    Także dostałam od nich maila ;)
    Ceny:
    Paletka cieni: 2,69$
    Pędzle:17,91$
    Trampki:22,03$
    Zegarki:6,98$
    Jeansy: 17,31$
    Zapraszam do siebie: blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. te rzeczy są na prawdę genialne! Bardzo mi się spodobała ta paletka z cieniami :)

    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super rzeczy. Najbardziej spodobał mi się płaszczyk, bluzy i biżuteria. Są świetne. Gratuluję współpracy :) A co do pytań to mam do Was jedno: Z kąd czerpiecie inspiracje do postów?
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo ^^ Na pytanie na pewno odpowiemy ;) Pozdrawiamy ;*

      Usuń
  36. Gratuluję współpracy :) Rzeczy na zdjęciach wyglądają cudownie więc myślę że wasza współpraca może być owocne :) Buziaki :* victoriaaprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne ciuchy ! Bardzo ładny kolor szminki :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojeeju, ale super, zazdroszczę ;3 Pozdrawiam ! https://adusis.blogspot.com/2016/08/zapowiedz-pierwszego-nowego-sezonu.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Oo, do mnie również napisali jakiś czas temu i zgodziłam się. Aktualnie czekam na paczkę od nich z rzeczami które sobie zamówiłam. Dzisiaj przyszła już do mnie pierwsza część paczki czyli pędzelki które pokazywałam u siebie na snapie :D
    Gratuluję Wam współpracy! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja własnie czekam na paczkę od Rosegal :)

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/08/ladymakeup.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję współpracy! Mega ładne zdjęcia!
    Tutaj są ceny 5 rzeczy, ale poklikałam wszystko :D
    Paletka- $2.69
    Zegarki- $6.98
    Poduszka- $7.95
    Choker- $3.03
    Plecak- $19.91
    Mam jeszcze to typowo urodzinowe pytanie:
    Jak spędzacie urodziny? :)
    Miłego dnia!
    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow ; ) pierwszy raz słyszę ;) ale mają mega rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale świetne mają rzeczy! Gratuluje współpracy , poklikałam :*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwszy raz słyszę o tej firmie haha :D
    Gratuluję nawiązania współpracy!
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję współpracy, i najbardziej podoba mi się biżuteria.
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluje współpracy :) Top sportowy dla mnie git:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia! Bardzo ciekawy post! i piękne ciuszki! :)

    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń