niedziela, 24 lipca 2016

27dress.com

                                                          Hej kochani! <3 

Parę dni temu zdarzyło się coś o czym tutaj na blogu już pisałyśmy wiele razy. Mianowicie napisała do nas nowa, rewelacyjna firma  27dress. U nich na stronie możecie znaleść bardzo, ale to bardzo dużo wspaniałych sukienek, które szczerze mówiąc skradły nasze serca całkowicie. Są tam: długie i krótkie, kolorowe i ponure, we wzory i falbanki. Jednym słowem mówiąc ,,wszystko,,. Asortyment jest tak cudowny, aż nie wiemy na, którą my się zdecydujemy. Musimy także przyznać, że współpraca z nimi spadła nam z nieba, ponieważ za niedługo mamy wesele cioci, a nie możemy nic, a nic dla siebie wybrać z pobliskich nam sklepów. Jednak ten jest po prostu genialny. Co do kontaktu to jest on dobry. Osoba z, którą piszemy jest bardzo miła i sympatyczna. 

27dress oferuje:
-suknie ślubne
-sukienki dla tnz. małych kwiatuszków (czyli małych dziewczynek) 
-suknie dla druhen
-sukienki wyjściowe oraz młodzieżowe
I inne. 

O jakości ubrań nie możemy za dużo powiedzieć, ponieważ nie mamy żadnej sukienki z tej firmy, ale wnet pewnie pojawi się recenzja, więc oczekujcie :) Ceny produktów są na prawdę dobre, więc zapraszamy was do zakupów w tym internetowym sklepie ^^
Tutaj na dole przygotowałyśmy dla was nasze propozycje, które wpadły nam w oko. Jeśli chcecie możecie nam jakąś poradzić. ;) Będzie nam bardzo miło :3 






























108 komentarzy:

  1. Napisała Wam co dostaniecie za to?Bo na pewno nie sukienkę.Chyba 10$ jest za to, ja odpuściłam i napisałam, że za 40 zł nie będę zaśmiecała bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Ojejku! To skandal!

      Usuń
    2. Niestety taka jest prawda, że sklepy nie dają więcej niż 10-20$

      Usuń
    3. nie zawsze, kilka razy juz zdażyło mi sie dostać limit zakupowy do 70$. Nie wrzucajcie wszystkich sklepów do jednego worka.

      Usuń
    4. Tak, to prawda :) Nam sammydress dało 65$ i Zaful.com podobnie :)

      Usuń
  2. Ta miętowa wymiata jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super sklep! Gratuluje współpracy :*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowa i ta pierwsza czerwona są najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanej współpracy :)
    Jakie boskie sukienki zakochałam się w nich <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki są śliczne. Wiele z nich widziałam na internecie, ale nie słyszałam nigdy o tym sklepie. sama chciałabym współpracować z firmą posiadającą taki asortyment. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. O jejku! Śliczne te sukienki :*
    Poklikane ;p

    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się podobają :* Dziękujemy bardzo :) :p

      Usuń
  9. Szczególnie podobają mi się te proste i długie sukienki ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, sukienki robią wrażenie! Ja osobiście na wesele bym wybrała numerek 2, 7, 12 lub 17. Ale każda z nich jest na swój sposób wyjątkowa :)
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta czarna skradła moje serce! Gratuluje podjęcia współpracy! :) i miłej zabawy na weselu! ;)
    Czekam na recenzje jakości produktów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie slyszałam o tej stronie, ale jeśli mam być szczera wyglądają perfekcyjnie. Widać, że dobry materiał i starannie obszyte. Najbardziej podoba mi się ta złota i pudrowo różowa, suknia ślubna i ta ecru. Ich cena, nie jest aż tak wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne sukienki, aż ciężko wybrać, która z nich jest najlepsza. Coś pieknego! Chciałabym mieć je wszystkie w swojej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę piękne są te sukienki. Zakochałam się dosłownie we wszystkich, co pokazałaś na zdjęciu *.* Nic dziwnego, że ciężko dokonać wyboru sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne sukienki!
    Sama bym taką chętnie włożyła, bo są naprawdę cudowne!
    Naprawdę ciężki wybór. c:

    http://veneska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka nr 2 i 6 są genialne! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten sklep faktycznie ma przepiękne sukienki w swojej ofercie, bardzo podoba mi się czerwona ze zdjęcia z małą dziewczynką oraz długa, błękitna, zrobiona z lejącej się tkaniny :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zobaczyłam nazwę sklepu to od razu skojarzyło mi się z filmem "27 sukienek" :D
    Prześliczne wybrałyście, poklikałam w linki :3
    ta czarna z wzorkiem z górnej części jest boska, aaaaa :D

    Powodzenia we współpracy, podzielcie się opiniami jak tylko dostaniecie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko ! Cudowne sukienki ! Sama chetnie podjelabym wspolprace z takim sklepem <3 pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy mieszane uczucia co do tego sklepu ;p :D Fakt sukienki śliczne, ale jeśli chodzi o samą współpracę to kiepsko. Do tego nie odpisują :(

      Usuń
  20. Fajne sukienki ale ceny dobre ? Chyba nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla nas dobre :D Bywają gorsze :p :)

      Usuń
  21. Sukienki są bajeczne, można się w nich zakochać! Tylko są drogie;D

    Poklikane;>

    Pozdrawiam was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne! ciekawe czy były by takie w rzeczywistości :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Na zdjęciach suknie wyglądają bajecznie. Wszystkie bardzo mi się podobają. Jestem ciekawa jaki materiał i jak wyglądają w rzeczywistości. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne i ciekawe sukienki! ;)

    Zapraszam na nowy post! ;)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/07/chorwacja-1.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne sukienki. Gratuluję współpracy. Udanego wesela :) Wszystkie wyglądają tak jak z balu. Ciekawe jakiej są jakości i czy tak dobrze się układają jak na zdjęciach. Już nie mogę się doczekac recenzji :)
    Obserwuję <3
    Zapraszam do mnie KLIK
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Również pozdrawiamy :*

      Usuń
  26. sukienki są przepiękne, ciekawa jestem jednak czy będą takie jak na zdjęciach. Serce mi skradły długie suknie ♥

    http://voguerois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Stronki nie znałam do tego momentu, ale za waszych propozycji powiem, że niektóre są naprawdę przecudowne więc chyba wpadnę i przejrzę kilka :) Bardzo fajny post :)

    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne sukienki, poklikane :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie

    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne sukienki! :)
    Poklikałam :)

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne sukienki niektóre w moim stylu, inne mniej, ale wszystkie wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne sukienki super post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. http://www.27dress.com/p/sexy-black-mini-cocktail-dress-short-sleeve-104455.html

    ta idealna *-* prześliczne sukienki
    super że tak dużo firm do was pisze
    czekam na recenzje sukienek
    pozdrawiam! <3

    https://noeese.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma piękne sukienki, ale oferują 8$ -,- Nie polecamy :D Hehe ^^

      Usuń
    2. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA! WEJDŹ W MÓJ POST PO SZCZEGÓŁY :)
      http://victoria00photography.blogspot.com/2016/07/1-lba.html

      Usuń
  33. Piękne sukienki :D nawet mi chłopakowi się podobają ��

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne sukienki :D nawet mi chłopakowi się podobają ��

    OdpowiedzUsuń
  35. 2 sukienka piękna *.* bardzo fajny post :)
    zapraszam do mnie, http://szanellaa.blogspot.com/2016/07/sunshine-l-rosegal.html
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne sukienki! Oj jak by chciała którąś mieć :D Gratuluję współpracy! :)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienki boskie ! Wow, jest tu tyle ładnych ze nie wiem która najpiękniejsza !

    OdpowiedzUsuń
  38. Suknie mają faktycznie piękne, czekam z niecierpliwością na post z recenzją żeby dowiedzieć się więcej o ich jakości :) Za jakiś czas będę się rozglądać za sukienką na swoje wesele, a te pozwoliłyby na sporą oszczędność!
    Miłego weekendu,
    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczne sukienki :D

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. cudowne są <3 zakochałam się w nich !

    OdpowiedzUsuń
  41. druga sukienka i ta czarna i dalej wszystkie są cudowne :) piękne, zazdro :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukienki sztosik ;)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. sukienki jak z bajki haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Prześliczne sukienki!
    http://kariiix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, super! Będziecie wyglądać jak księżniczki ^^

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Widzę tu całą masę cudownych sukienek, coś pięknego! Asortyment jest naprawdę powalający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ! ;) Jednak nie polecamy tej firmy to jedno wielkie gówno, za przeproszeniem ;)

      Usuń
  47. Jeeju dzięki nigdy nie miałem miejsca. Pozdrawiam https://adusis.blogspot.com/2016/08/westerplatte.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne propozycje sukienek :) Mam do Ciebie kilka pytań ws współpracy z tą firmą: jakie dane należy podać, aby wyslali Ci pieniądze przez paypala, albo gdzie mogę je znaleźć na stronie paypala? Czy dodawałaś banner tej firmy? Jeśli tak to gdzie mogę go znaleźć? :)

    OdpowiedzUsuń