poniedziałek, 13 czerwca 2016

Sammydress

                                                                         Hej kochani ! <3 

Dzisiaj chciałybyśmy wam przedstawić wspaniałą, internetową firmę, która nas urzekła, jest to Sammydress. Asortyment mają na prawdę duży. Trudno wybrać jedną rzecz widząc tak wiele rewelacyjnych produktów. Nam najbardziej spodobały się bluzki oraz sukienki, uważamy, że są przeurocze i dziewczęce. Co do jakości ubrań to nie możemy się wypowiedzieć, ponieważ żadnej rzeczy z tej firmy jeszcze nie posiadamy, ale mamy nadzieję, że za niedługo to się zmieni. Z opinii innych wywnioskowałyśmy, że ten internetowy sklep jest godny polecenia, więc z całego serca wam go polecamy :) 

Sammydress oferuje: 

-sukienki
-spódniczki
- spodnie i spodenki
-topy, bluzki i swetry
-stroje kąpielowe 
-buty
-torby i plecaki
-kosmetyki
-biżuterie i zegarki
I wiele, wiele innych rewelacyjnych rzeczy.

Produkty są w bardzo atrakcyjnych cenach, więc macie pewność, że nie przepłacicie.
Poniżej znajdziecie te, które w szczególności przykuły naszą uwagę. Zapraszamy do oglądania :3 




Sukienka KLIK



Sukienka KLIK


Sukienka KLIK


Sweter KLIK


Strój kąpielowy KLIK


Strój kąpielowy w kwiaty KLIK


Dwuczęściowy strój kąpielowy KLIK


Koszulka KLIK


Koszulka KLIK



Bluzka KLIK



Bluzka KLIK


Bluzka KLIK


Top KLIK


Top KLIK


Kurtka KLIK


Bluza KLIK


Bluza KLIK


Bomberka KLIK


Spodenki KLIK

Spodenki KLIK

Spódnica KLIK


Spódniczka KLIK


Długie ogrodniczki KLIK



Spodnie KLIK


Ogrodniczki KLIK


Długie ogrodniczki KLIK


Sportowy zestaw KLIK


Kocyk KLIK


Piżama KLIK


Choker KLIK

Worek KLIK


Torba KLIK
Paletka KLIK


Buty KLIK


Kapcie KLIK


Buty KLIK


Zegarek KLIK


106 komentarzy:

  1. Mi najbardziej spodobała się bluzka w biało-różowe paski i granatowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie ;) Nam tez się bardzo podobają ;*

      Usuń
  2. o matko ile tu fajnych rzeczy u Ciebie :))) Czekam na kolejne posty,zostawiam obserwację

    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku te ogrodniczki długie jakie cudowne :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też się podobają, planujemy ich zakup. ^^

      Usuń
  4. Wow te dwie pierwsze sukienki są świetne, ten fason *.*. Bardzo podobają mi się też te klasyczne ogrodniczki, w sumie to mam podobne.
    Ogółem świetne ubrania :).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te dwie sukienki właśnie planujemy kupić i bardzo nam się podobają dlatego są na pierwszym miejscu :* Również pozdrawiamy :)

      Usuń
  5. Cudowna jest ta sukienka *.* Bluzy także :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej firmy, ale faktycznie przedstawione rzeczy prezentują się bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałyście świetne rzeczy, bardzo podobają mi się szorty w strokrotki oraz biało-różowy top, kliknęłam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No dobra strona z propozycjami prezentu dla dziewczyny;)

    Pozdrawiam Was;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważamy :) Również pozdrawiamy ;*

      Usuń
  9. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w ogrodniczkach <3 zapraszam na post o płaskim brzuszku
    juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy wybrałyście! Poklikane (naprawdę)
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, a szczególnie za poklikanie bo to dla nas bardzo ważne :)

      Usuń
  12. świetne rzeczy wybrałyście, szczególnie podobają mi się ogrodniczki :D
    kliknęłam w 3 linki, choć i tak liczy się to jako jedno wejście,
    życzę Wam owocnej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne sukienki! Bardzo podobają mi się przedstawione rzeczy. :)

    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/06/tag-moj-zwierzecy-przyjaciel.html

    OdpowiedzUsuń
  14. poklikałam :D jak przebiega współpraca z nimi?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :D A bardzo dobrze. Szybko odpisują i są na prawdę mili ^^

      Usuń
  15. Bardzo fajne rzeczy :) Najbardziej spodobały mi się: jasna sukienka, strój kąpielowy i piżama.
    Pozdrawiam i obserwuję
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciężko wybrać, która z tych rzeczy najbardziej skradła moje serce. :) Wszystkie są świetne.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) Nie wiemy jak uporamy się z zamówieniem :3

      Usuń
  17. Omg sukienka różowa jest cudowna ,zakochałam się , ale wszystkie rzeczy są godne uwagi.

    MÓJ BLOG KLIK.>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też się najbardziej podoba ta różowa ! <3

      Usuń
  18. Fajne rzeczy mają najbardziej podobają mi się stroje kąpielowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiście poklikane! :)
    możecie zrobić to samo u mnie, w najnowszym poście? :*
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za kliknięcia :) U ciebie też poklikane :*

      Usuń
  20. Wszystkie poklikałam :D duzo tego, ale wiele rzeczy mega ciekawych ! :)
    też potrzebuje klików, zapraszam do mnie :*

    claudiyye.blogspot.com

    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o tej firmie,ale rzeczy, które podałyście w tym poście są swietne.
    Poklikane ^^
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane :)
    Bardzo piękne rzeczy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne sukienki. Jednakże ja się do takich zraziłam. Zamówiłam jedną z mega dekoldem. I nie przyszła sukienka ładna sztywna a szmata... Nie da się tego nosić bo nawet stojąc boję się aby gdzieś jej nie podwiało..
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to nie za fajna przygoda z tą sukienką :/

      Usuń
  24. Mi najbardziej podoba się ta biało czarna koszulka w paski!
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, so many beautiful pieces, I can't decide which one I like the most. You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy . W sukienkach to się zakochałam .
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post! Nie słyszałam o tym sklepie, ale naprawdę bardzo ładne mają rzeczy ^^ Cudowne bluzki i świetne stroje kąpielowe ♥ Piękne rzeczy wybrałyście! =D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo ♥ Również pozdrawiamy :3

      Usuń
  29. Świetny blog, poklikane! :)
    Zapraszam do siebie http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też zaczynam z nimi współpracę ;) Mają faktycznie piękne rzeczy aż się trudno zdecydować ;)
    Powodzenia ^_^
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. widac ze porządna firma :) powodzonka

    OdpowiedzUsuń
  32. Strasznie podoba mi się bomberka!
    Sportowy zestaw również bardzo mi się spodobał!
    Firma wygląda na porządną :)
    papcinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Najgorzej, że do tych 1szych sukienek trzeba mieć zajebiste cycki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękne są te rzeczy, sukienku kapcie, i paletka spodobały mi się najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikałam w linki :)
    Świetny blog <3
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej urzekła mnie spódniczka i te ogrodniczki ! Bardzo dobry post ! Fajny krótki wstęp ;) Czekam na więcej postów ! slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! Dotąd myślałam, że sammydress to wyłącznie sukienki! Okazuję się, że jest tam o wiele, wiele więcej rzeczy niż się spodziewałam!! Koniecznie tam muszę zajrzeć :) Najbardziej spodobał mi się ten kocyk haha :D Post świetny! Podobają mi się krótkie wstępy i więcej zdjęć więc sama staram się tak robić :) W większość linków poklikałam. Mogłabym Was prosić o to samo w moim ostatnim poście? Byłoby mi niezmiernie miło :)

    www.kinczes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ten kocyk na prawdę jest świetny ^^ :D Dziękujemy i lecimy do ciebie by poklikać w linki ^^

      Usuń
  38. Świetny wpis i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne rzeczy! Kupiłabym niemal wszystkie!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Rzeczy są wspaniałe. Bardzo spodobał mi się ten zielony sweter, może uda mi się go kupić c:
    miiddi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem takim geniuszem, że przypadkiem wysłałem Ci wiadomość, zamiast skomentować post..za daleko zajechałem. xDD Sorki za ten przypadkowy spam.
    A co do ciuchów to są bardzo ładne, niektóre takie trochę w stylu "tumblrowym".
    Pozdrawiam!
    http://bitchyx18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Nie szkodzi :3 Również pozdrawiamy :))

      Usuń
  42. Zakochałam się w tych krótkich ogrodniczkach. Bardzo fajne ubrania. :)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne rzeczy, chętnie bym je wszystkie wsadziła do mojej szafy. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Fioletowa sukienka taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Koszulka z mopsem podbiła moje serce, napewno zajrzę na ich stronę i chętnie przetestuje ich rzeczy 💕 Wspaniały post 💋
    http://dontsaydontblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochamy mopsiki ^^ Naszym marzeniem jest przygarnięcie jednego ^^

      Usuń
  46. Super post! A zdjęcia boskie ;) ☻

    OdpowiedzUsuń
  47. Poklikane ^-^
    Śliczne rzeczy *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne rzeczy, wiele z nich mogłabym kupić dla siebie ;) Gdy będę przy hajsie, na pewno coś z tych ubrań sobie podaruję :P Pozdrawiam!!! :)
    http://worldofloverance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne stroje kąpielowe! Tylko problem, jak się z nimi opalać. Haha
    Zapraszam na swój blog kulinarny :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń