czwartek, 26 maja 2016

BANGGOOD

Hej kochani ! Emotikon smile:)Dzisiaj przychodzimy do was z wspaniałą, internetową firmą o nazwie BANGGOOD. Nie dawno napisano do nas odnośnie współpracy, oczywiście się zgodziłyśmy. Dzisiejszy post chcemy przeznaczyć na przedstawieniu naszych opinii na temat tego sklepu. Banggood powstała w 2004 roku, a jej serce znajduje się w Guangzhou. Posiada ona ciekawy asortyment, na pewno każdy z was znajdzie tu coś dla siebie.
Banggood oferuje:
-sukienki i spódniczki -spodnie i spodenki -bluzki, t-shirt , topy -buty -biżuterię -torby, plecaki itp. -akcesoria do wnętrz -kosmetyki
I wiele, wiele innych rewelacyjnych rzeczy Emotikon wink Wszystkie z tych przedmiotów znajdziecie w bardzo atrakcyjnych cenach. Naszym zdaniem ta internetowa firma jest godna polecenia :)) Poniżej znajdują się produkty, które w szczególności przykuły naszą uwagę i z chęcią zakupiłybyśmy je. Miłego oglądania ^^

Narzuta KLIK




Koszula KLIK


Sukienka KLIK
Spodenki KLIK

Spodnie KLIK

Sukienka KLIK


Top KLIK


                                                                  Top KLIK

                                                                 Piżama KLIK

                                                                  Kapcie KLIK


Torebka KLIK

Top KLIK

                                                                    Zegarek KLIK

                                                               Paletka KLIK


Top KLIK


Top KLIK

Top KLIK


Plecak KLIK


Portfel KLIK

Buty KLIK



Buty KLIK




Top KLIK


Bluzka KLIK

Koszula KLIK


Bluzka KLIK


Sukienka KLIK




Na koniec chciałybyśmy wszystkim mamą złożyć najserdeczniejsze życzenia!
ZDROWIA, SZCZĘŚCIA, ŻEBYŚCIE SIĘ NA NAS NIE GNIEWAŁY I ZAWSZE NA TWARZY UŚMIECH MIAŁY, ŻEBY TE CHWILE NIE BYŁY ZMARNOWANYMI Życzą Agssymi Emotikon heart<3

123 komentarze:

  1. Bardzo fajny post, poklikałam w najfajniejsze:)
    Powodzenia w współpracy:)
    Pozdrawiam
    http://betterglame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dostałam propozycję współpracy,ale niestety nagle ontakt się urwał. :/
    Powodzenia ! :*
    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/szorty-z-wysokim-stanem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ! :) Mamy nadzieję że wszystko pójdzie jak należy ;)

      Usuń
  3. Poklikałam :D :D Niektóre rzeczy są po prostu prześliczne, mnie chwyciły za serce piżama z kotkiem, kapcie-pandy i portfelik z kotkami <3 <3
    Zapraszam ponownie! :D :D
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ! :) To super, że ci się podoba :* Na pewno wpadniemy ;)

      Usuń
  4. Nigdy nie spotkałam się z tym sklepem, chętnie zaglądnę ;)
    Oczywiście uczciwie poklikałam!
    Mogłabym liczyć na kilka klików u siebie? ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Odwdzięczyłyśmy się :3

      Usuń
  5. Super rzeczy! :)
    Wszystkie mi się podobają! :)
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że przypadły ci do gustu :) !

      Usuń
  6. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Nie ma za co jesteś na prawdę genialną bloggerką :3

      Usuń
  7. Te kapcie są przeurocze ;)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że ci się podobają ! :) Dziękujemy bardzo :3

      Usuń
  8. jak zwykle świetny post ;) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ubrania :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy chociaż nie wszystkie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te rzeczy, zauroczyły mnie te kapciuszki w pandy! *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post 😉 Jak napisałaś współpracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Sami do nas napisali czy chcemy z nimi współpracować :3

      Usuń
  13. Bardzo fajny post 😉 Jak napisałaś współpracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Sami do nas napisali czy chcemy z nimi współpracować :3

      Usuń
  14. świetne rzeczy, w gruncie rzeczy współprace są fajne, miałam sama do czynienia ale zrezygnowałam. Tobie życzę szczęścia i wytrwałości. Oczywiście poklikane. :)

    http://www.odrobinaciepla.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pełno jest tutaj tych ubrań. Prawie wszystkie są w moim stylu i jak najbardziej mi się podobają. Tylko spodenki nie trafiły w mój gust. Powidzenia we współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej chyba podoba mi się ta różowa narzuta i pierwsza sukienka. Jednak wszystkie rzeczy, które wybrałyście są śliczne ;)

    pozdrawiam
    kafurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam również się podobają ! :) Dziękujemy ^^ Pozdrawiamy.

      Usuń
  17. Bardzo ładne rzeczy.Super post, będę wpadać częściej :)
    http://nevergiveup-gosia.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :) Mamy nadzieję, że cię u nas ponownie zobaczymy :3

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Sporo tego :) aż dostałam oczoplonsu :D
      Spodnie, sukienka w paski są świetne :) papucie pandy słodkie ;) top z wyciętym serduszkiem bardzo fajny :) i ten kremowy plecak.
      Ogólnie wszystko fajne ale to co wymieniłam najbardziej mi się podoba :)

      Usuń
    2. Bardzo nas cieszy fakt, że Ci się podoba ;)

      Usuń
  19. Podoba mi się sukienka w paseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie ,że miałyście szansę na współpracę :*
    Jejuuu zakochałam się w tych ciuszkach aaaaa
    Zapraszam cię do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale ma naprawdę fajne rzeczy do zaoferowania :) Poklikałam, w te, które najbardziej mi się spodobały :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale widze, że ma świetne ubrania !

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę dobry asortyment mają ! :) <3

      Usuń
  23. Świetne rzeczy wybrałaś, bardzo podoba mi się ten plecak- jest bardzo dziewczęcy i stylowy. Lubię takie połączenia. Zaraz wchodzę na tą stronę i chętnie ją przejrzę :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, będzie mi milo jeśli zostaniesz ze mna na dłużej, buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Nam też się bardzo podoba. Mamy zamiar zakupić go na następny rok szkolny do szkoły :3 Pozdrawiamy i na pewno wpadniemy do ciebie ;)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za komentarz ! :) Miło, że Ci się podoba :* <3

      Usuń
  25. Bardzo fajne ciuszki, oczywiście poklikałam :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo).

      Usuń
    2. Dziękujemy :) Pozdrawiamy :3

      Usuń
  26. Bardzo fajne ciuchy, najbardziej podobają mi się spodnie i plecak :)
    Pozdrawiam!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że Ci się podobają rzeczy ! <3 Pozdrawiamy :)

      Usuń
  27. Ooo jakie fajne rzeczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Strona rzeczywiście wydaje się być bardzo fajna :)
    Mega podobają mi się te rzeczy, które podałyście.
    Zaobserwowałam bloga :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę świetne rzeczy *.* Poklikałam! Pozdrawiam i życzę owocnej współpracy :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo ! *.* <3 Pozdrawiamy :*

      Usuń
  30. Świetne rzeczy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy, że Ci się podobają :3

      Usuń
  31. Wybrałaś piękne rzeczy, w większość linków poklikałam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Blog mi się spodobał będę wpadał częściej :)


    http://niezwyklydzejkob.blogspot.com/2016/05/byc-soba-i-tylko-soba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :) ^^ Lecimy do ciebie :)

      Usuń
  33. Prześliczne rzeczy serio mega po prostu !! <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też zaczęłam współpracę z Banggood i czekam właśnie na pierwszą paczkę :) bardzo fajny, szybki kontakt :)

    Pozdrawiam
    barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ! <3 My już obserwujemy od dawna ;3

      Usuń
  36. świetne są te rzeczy, na pewno cieszą się ogromną popularnością. mi najbardziej spodobały się kapcie, są przeurocze!
    za chwilę poklikam, a teraz zostawiam obserwację i czekam na więcej. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też sądzimy że są przeurocze ^^ Dziękujemy serdecznie ;3 !

      Usuń
  37. Już nie raz zastanawiałam się nad zakupami na chińskich stronach. Jest ich mnóstwo, mają ogromny wybór wszystkiego, niskie ceny, czego chcieć więcej? Jednak zawsze pojawia się u mnie obawa przed płatnością i wysyłką. Może w końcu się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zamawiałyśmy u nich, lecz wydaje się nam,że są uczciwymi ludźmi i wysyłka będzie bezproblemowa :)

      Usuń
  38. koszula z kotełem jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Widać po produktach , które Wam się podobają , że macie styl.

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne rzeczy :) Widzę ze mamy podobny styl :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow, śliczne rzeczy! Z chęcią niektóre z nich kupie :D
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega rzeczy !

    bioollife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam ten czarny top jakoś średnio mi się wydaje być dobry ale jego materiał jest idealny :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/diy-opaska-na-wosy.html

    OdpowiedzUsuń
  44. fajna ta czarna sukienka, bardzo mi się podoba :) i te pandy he he

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Kliknęłam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajny post :-) ostatnio sama zaczelam raczkowac we współpracach z tego typu sklepmi i jestem totalnie zagubiona :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wybrałyście świetne rzeczy, jednak moje serce poleciało w strone tej przeuroczej narzutki, jest cudowna! Podobnie jak przedostatnia bluzka z odkrytymi ramionami :)
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Nam też bardzo podobają się te rzeczy ^^

      Usuń
  48. Wybrałyście cudowne rzeczy! I gratuluje współpracy :*

    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki :* :*

      Usuń
  49. Strasnzie dużo fajnych rzeczy :D Mam parę rzeczy z Banggood i bardzo poelcam tą firmę. :D Poklikane, mogę liczyc na rewanż? :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wybrałyście świetne rzeczy, bardzo podobają mi się szorty w słoneczniki, kliknęłam :) Powodzenia w współpracy, dziewczyny! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. :) o! te spodenki słonecznikowe co zamówiłam <3 możecie poklikać u mnie w najnowszym wpisie? (kreconowlosaa.blogspot.com)
    + ps. pisząc "kod toru" miałyście na myśli tak zwany traffic code? :) czyli ten, który nalicza klkiki na Wasze konto? bo jeśli tak, to kod ten przesyła opiekunka :) i trzeba dodać go do każdego linku

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeszcze się nie spotkałam z tym sklepem :D
    Świetne rzeczy, uczciwie poklikałam! :)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za poklikanie ! :) To dla nas mega ważne :3

      Usuń
  53. Ale śliczne sukienki i kapcie pandy! ♥

    http://spectrumxshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Super wybrane produkty!! Biała bluzka boho mnie uwiodła <3 www.julliexy.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Mega urocze rzeczy *-* życzę żeby ta współpraca wyszła na wielki plus! pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń